Gå til innhold

Batman: Arkham Knight


Anbefalte innlegg

De har sagt mange ganger at dette er det siste spillet i trilogien, så "alle" tror de neppe vil lage et nytt Batman-spill. Men vi fikk jo Origins, så det blir nok garantert flere spill i serien. Den er alt for stor til å bare droppes. Rocksteady kan jo også lage noe med f.eks Robin, Nightwing eller Batgirl. Da blir det mye av det samme, men likevel ganske annerledes. Batgirl er stort sett Batman hele veien, men hun har motorsykkel i stedet for Batmobil. Det hadde vært en interessant vri. Er ikke helt overbegeistret for tanksen Batman kjører. En motorsykkel som er lett, rask og ikke tåler så mye hadde vært en bedre variant for min del.

 

Harley Quinn har jo også egen DLC med "historie" og egne gadgets, så det hadde vært tøft om de våget å lage et spill med henne. Joker er jo død, og hvis Batman dør etter Arkham Knight (uten å spolere noe, håper jeg; se bare hvordan hele greia starter) er jo hun "ferdig" med Arkham-trilogien. Med både Joker og Batman borte er det på tide for henne å starte på nytt. Da kan hun kanskje flytte til en ny by, og vi får et spill basert på den glimrende tegneserien hennes. :) Leste også en tegneserie med Harley og Poison Ivy, der de fikk nok av Gotham og dro på "ferie" til Metropolis. Det hadde blitt et rimelig badass spill. Kort sagt var det i hovedsak Harley det dreide seg om, men med Poison Ivy som sterkt støttespiller når hun ikke bare satt hjemme med plantene sine. Og i stedet for de vanlige Batman-folkene fikk vi en del folk fra Superman. Meget interessant. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Strengt tatt går du ikke glipp av noe om du ikke får Harley DLCen. Hele greia er fem rom med folk å banke. Først et lite rom som "tutorial", så tre vanlige, og til sist en boss. Det er hele DLCen. Historien er heller ikke noe å skryte av. Har du spilt hovedspillet vet du allerede hva som skjer.

Lenke til kommentar

Er det forresten mulig å få tak i Harley DLC uten at man forhåndsbestilte? Får håpe de slipper det til alle etterhvert. Godt å vite at det er 6 mnd med litt DLC for oss som har Season Pass. Håper de holder et bra nivå de også.

 

Men hvem vet når det kommer til PC da. Å fikse PC porten er ikke akkurat noe quick fix ser det ut som.

Lenke til kommentar

 

Mulig dette er blitt spurt før i tråden, men jeg finner det ikke når jeg søker. Har fått kode for spillet da jeg har kjøpt et nvidia gfx kort, får jeg hentet spillet nå som det er fjernet?

 

Hvor og når kjøpte du? Jeg har ikke fått noen kode

 

Kjøpte på komplett forrige uke, kode kom på epost.

Lenke til kommentar

Har kost meg en del med dette spillet i det siste, men ikke så mye som jeg skulle ønske. Har ikke tid til å spille like mye som før.

Spilte inn en liten video av den første Predator Challenge her om dagen. Disse var alltid store favoritter i de tidligere spillene!

 

Lenke til kommentar

Tipper Rocksteady sitter gravd ned i forrige utvikleren sin kode og tenker "WTF har dem holdt på med".

Første gang i historien at en så stor tittel blir fjernet fra Steam og faktisk ikke fikset på flere uker.

 

Selv om det lille jeg fikk spilt av spillet lå an til å bli en av mine favorittspill så blir nok dette fort glemt hvis dem ikke kommer tilbake med DX11, Tesselation og full pakke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Tipper dem først og fremst har tatt sommerferie... Sier seg selv at det vil ta tid da.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

 

Fuck it! Jeg kjøpte det, laster ned nå, klarte ikke å vente lenger. Bygde ny PC for 2 dager siden og så jeg har trua! :D *krysse fingra*

 

Trodde de hadde trukket det for salg? Eller er det bare Steam-versjonen?

 

 

Ja er trukket for nye salg, men hvis man skaffer en steam kode så får man fortsatt aktivert og lastet ned :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Ikke akkurat slik man gjenomfører en fps-test, da du bare beveger deg rundt et svært lite område med lite variert gameplay. Men selv her får du jo framedrops, noe du trolig vil oppleve mer av når du flyr rundt i byen. Videre er det batmobilen som gir de verste fps-fallene, hos meg klarer den ikke stablit 30 fps en gang. 

Ellers er jo spillet generelt ustabilt, med minnelekkasjer og lignende som kan gjøre at spillet yter dårligere i lengre spilløkter (og selvsagt kan spillet krasje helt tilfeldig).

Dette kombinert med høye maskinkrav og elendig options-meny gjør spillet til kanskje den dårligste pc-porten av et AAA-spill.

 

Men om du har det gøy med spillet til tross for spillets mangler, er det egentlig alt som teller. Personlig har jeg en alt for stor backlog til å bry meg med en så dårlig optiamlisert pc-port som Arkham Knght.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Tipper Rocksteady sitter gravd ned i forrige utvikleren sin kode og tenker "WTF har dem holdt på med".

Første gang i historien at en så stor tittel blir fjernet fra Steam og faktisk ikke fikset på flere uker.

 

Selv om det lille jeg fikk spilt av spillet lå an til å bli en av mine favorittspill så blir nok dette fort glemt hvis dem ikke kommer tilbake med DX11, Tesselation og full pakke.

Hmm, så et spill går ifra å ligge an til å vere favoritt spillet til å bli glemt pga manglende DX11, tesselation og "fullpakke” ?

 

Vell rare verdier du har, for min del høres du bare ut som en sutrete grafikk hore..

 

Men ja, håper dei for fikset spillet slik at det flyter bra med 60fps på god hardware.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...