Gå til innhold

Batman: Arkham Knight


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kotaku: "Once the credits do march across the screen, Arkham Knight divulges a new, more annoying surprise: If you want to see the full ending, Batman will need to hunt down everyone in the game, take down every watchtower, eliminate every guard station, collect every one of those Riddler trophies you’ve been trying your best to ignore since 2009."

 

WTF?

Lenke til kommentar

Det er strengt tatt ikke bare gåtene man må løse. ;)

 

 

Aner ikke om du er kommet så langt, men jeg jobber med å befri Catwoman fra Riddler. ;)

 

 

Men er vel ikke nytt at de har "gjemt" en del av slutten? Allerede i TMNT; Turtles in time fikk vi bare en del av slutten om vi spilte på Easy. Vi fikk litt mer om vi spilte på Medium, men hele slutten fikk vi kun ved å fullføre Hard. Er også mange spill som har den "ekte" slutten gjemt ganske godt i spillet. Survival/horror er et godt eksempel. I Resident Evil 2 fikk vi bare en del av slutten ved å spille Scenario A med Leon eller Claire. For å få den ekte måtte vi først fullføre scenario A med en karakter for å åpne scenario B med den andre, og så fullføre scenario B. Silent Hill 1 har en hemmelig slutt man kun finner hvis man gjør enkelte ting i spillet, som å finne en pose med dop osv. Da får man en slutt der alt ble redusert til en masse-hallusinasjon pga dop.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Sukk...

 

Arkham Knight har ytelsesproblemer på AMD-skjermkort.

Er ikke konkurranse herlig? Du kan alltid være trygg på at et AAA-spill ikke fungerer som det skal på en eller flere måter ved lansering. Det er noe grunnleggende galt når utviklerne ikke kan ta seg tid til å gjøre grunnleggende kvalitetssikring som å teste ytelsen på forskjellige skjermkort før lansering.

Lenke til kommentar

Nvidia spiller litt skittent fra tid til annen. Syns jeg ihvertfall, ikke det at man kan legge dette på Nvidia. Jaja har ikke kjøpt spillet enda, men sitter med et AMD kort selv, så nå vet jeg ikke helt. Ikke nok med at man har 10 forskjellige forhåndsbestillinger for dette spillet, og tillegg man ikke får med mindre man bruker penger på det ,men slike ting som det her også. Setter meg på gjerdet og venter litt, dere får holde meg oppdatert på hvordan spillet er og kjører.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Arkhan Knight er et AAA-mutiplattformspill, derfor er det 99% sjanse for at det er dårlig på PC. Skjønner ærlig talt ikke at noen fortsatt er overrasket over sånt. Det verste er vel at jeg har prøvd å advare folk mot AAA multiplattformspill på PC i årevis uten at noen gidder høre etter, men de blir like overrasket hver gang det viser seg at jeg har rett. Og det skjer ofte.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Åpnet akkurat nå kl 0100.. Nice. Som forventet. Og dessverre er det en Day one patch eller noe som surrer og laster nå. Tar nok noe tid. Virker å gå veldig tregt :)  Snakker som PC-versjon - Steam. 

 

Ganske spent. Første batmanspillet var jo dritbra. Det andre spilte jeg ikke noe særlig.

Lenke til kommentar

Sliter litt med performance i 4K (3840x2160p) oppløsning med alt på full pupp. Til gjengjeld ser det helt sinnsykt bra ut. Kanskje det peneste jeg har sett? Får spille mer i morgen før jeg bestemmer meg for det.

 

Har Geforce gtx 980 x 2 i SLI. Lastet ned de nyeste nVidia driverne og det bedret det litt. Men tror det må være rom for noe mer optimalisering her alikevel, enten på driversiden eller fra spillet. 

Lenke til kommentar

Arkhan Knight er et AAA-mutiplattformspill, derfor er det 99% sjanse for at det er dårlig på PC. Skjønner ærlig talt ikke at noen fortsatt er overrasket over sånt. Det verste er vel at jeg har prøvd å advare folk mot AAA multiplattformspill på PC i årevis uten at noen gidder høre etter, men de blir like overrasket hver gang det viser seg at jeg har rett. Og det skjer ofte.

 

Spillet er da like bra/dårlig på alle plattformer? Er jo det samme spillet. Og har man hardware til det er det da bedre å få kjørt spillet mye bedre enn på konsoll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...