Gå til innhold

Batman: Arkham Knight


Anbefalte innlegg

For å kaste en liten brannfakkel: Hvem er hun dama på 1:05? Vi vet dette skal være en naturlig slutt på Arkham-serien, og hun dama minner mistenkelig på Felicity fra Arrow? Eller er det slutt på Batman-serien? Hadde vært tøft om neste spill blir Arkham Nightwing. :)

Du mener 1:15? Barbara Gordon/Oracle (tidligere Batgirl)

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Batman: Arkham Knight PC system requirements detailed 

 

 

Minimum System Requirements

 

OS: Win 7 SP1, Win 8.1 (64-bit Operating System Required)

 

Processor: Intel Core i5-750, 2.67 GHz | AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz

 

Memory: 6 GB RAM

 

Graphics Card: NVIDIA GeForce GTX 660

 

Graphics Memory: 2 GB

 

DirectX®: 11

 

Network: Broadband Internet Connection Required

 

Hard Drive Space: 45 GB

 

 

Recommended System Requirements

 

OS: Win 7 SP1, Win 8.1 (64-bit Operating System Required)

 

Processor: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz | AMD FX-8350, 4.0 GHz

 

Memory: 8 GB RAM

 

Graphics Card: NVIDIA GeForce GTX 760

 

Graphics Memory: 3 GB

 

DirectX®: 11

 

Network: Broadband Internet Connection Required

 

Hard Drive Space: 55 GB

 

 

Ultra System Requirements

 

OS: Win 7 SP1, Win 8.1 (64-bit Operating System Required)

 

Processor: Intel Core i7-3770, 3.4 GHz | AMD FX-8350, 4.0 GHz

 

Memory: 8 GB RAM

 

Graphics Card: NVIDIA GeForce GTX 980

 

Graphics Memory: 3 GB

 

DirectX®: 11

 

Network: Broadband Internet Connection Required

 

Hard Drive Space: 55 GB

 

 

Heh, må vel snart oppgradere mitt GTX 780.

 

 

 

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Har ikke så mye nytt og melde om selve spillet men, jeg kom over ett meget godt tilbud på pc versjonen av dette spillet idag :D

www.Gamesplanet.com kjører akkurat nå ett 37% avslag på det, så det vil si en pris på rundt 261 kroner. Vil kalle det ett godt tilbud som jeg tenker meg at jeg selv skal benytte meg av :D 

 

Her er linken: https://uk.gamesplanet.com/game/batman-arkham-knight--2671-1?utm_campaign=mailing_weekly&utm_content=list_small&utm_medium=email&utm_source=2015-05-22

Lenke til kommentar

Har ikke så mye nytt og melde om selve spillet men, jeg kom over ett meget godt tilbud på pc versjonen av dette spillet idag :D

www.Gamesplanet.com kjører akkurat nå ett 37% avslag på det, så det vil si en pris på rundt 261 kroner. Vil kalle det ett godt tilbud som jeg tenker meg at jeg selv skal benytte meg av :D

 

Her er linken: https://uk.gamesplanet.com/game/batman-arkham-knight--2671-1?utm_campaign=mailing_weekly&utm_content=list_small&utm_medium=email&utm_source=2015-05-22

Fikk spillet med når jeg kjøpte GTX 970 så ikke aktuelt for meg. Men vil si at jeg har bare gode erfaringer med gamesplanet ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Er ikke mange dagene igjen nå.. kjenner at jeg gleder meg bare mer og mer.

Har ikke spilt noen av de foregående spillene, så var ikke sann kjempe giret. Men etter å ha sett flere og flere trailere, lest mer og mer om det så skal jeg nok ha det ja :) 

 

Er det et must å spille alle andre spillene eller er det nok å ta en youtube sjekk? 

Lenke til kommentar

 

For å kaste en liten brannfakkel: Hvem er hun dama på 1:05? Vi vet dette skal være en naturlig slutt på Arkham-serien, og hun dama minner mistenkelig på Felicity fra Arrow? Eller er det slutt på Batman-serien? Hadde vært tøft om neste spill blir Arkham Nightwing. :)

Du mener 1:15? Barbara Gordon/Oracle (tidligere Batgirl)

 

Vet godt hvem Barbara Gordon er, og hvordan hun ble bundet til rullestolen. Vet også at hun fikk en retcon i New 52 og ble frisk, så hun kunne fortsette som Batgirl. :) Synes bare ikke hun  i traileren minner noe særlig om Barbara fra tegneseriene.

Lenke til kommentar

Er ikke mange dagene igjen nå.. kjenner at jeg gleder meg bare mer og mer.

Har ikke spilt noen av de foregående spillene, så var ikke sann kjempe giret. Men etter å ha sett flere og flere trailere, lest mer og mer om det så skal jeg nok ha det ja :)

 

Er det et must å spille alle andre spillene eller er det nok å ta en youtube sjekk? 

Sånn for historien sin del så tror jeg ikke du trenger å spille dem andre spillene, men for å få helheten i hele "trilogien" så skader det ikke å spille igjennom dem andre. (Sier "trilogi" siden Arkham Origins ikke ble produsert av Rocksteady og tar for seg tida FØR Arkham Asylum)

 

Syntes uansett det er fantastiske spill, med en veldig kul historie. Man får et lite inntrykk av hvor beinhard Batman er etter å ha bekjempa så mange erkerivaler. 

Lenke til kommentar

Argh!!

Den bedre halvdelen er ikke hjemme denne helga, så jeg så for meg å tilbringe helga i Gotham, men så ser jeg at det har ikke release før tirsdag? På torsdag drar jeg på tre ukers ferie.

 

Dårlig timing av Rocksteady det her syntes jeg :p

Bestiller du fra gamezone.no har du det garantert før helga. Dem får det inn i morgen og sender ut samme dag, har alltid fått spill fra dem dagen etter.

Lenke til kommentar

Bestiller du fra gamezone.no har du det garantert før helga. Dem får det inn i morgen og sender ut samme dag, har alltid fått spill fra dem dagen etter.

 

 

 

Tusen takk for tips, setter pris på det, og hadde jeg ikke allerede forhåndsbestilt via Steam så hadde jeg antagelig slått til. :)

Lenke til kommentar

 

Bestiller du fra gamezone.no har du det garantert før helga. Dem får det inn i morgen og sender ut samme dag, har alltid fått spill fra dem dagen etter.

 

 

 

Tusen takk for tips, setter pris på det, og hadde jeg ikke allerede forhåndsbestilt via Steam så hadde jeg antagelig slått til. :)

 

Samme her.. fikk det for 200 kroner :) 

Lenke til kommentar

Argh!!

Den bedre halvdelen er ikke hjemme denne helga, så jeg så for meg å tilbringe helga i Gotham, men så ser jeg at det har ikke release før tirsdag? På torsdag drar jeg på tre ukers ferie.

 

Dårlig timing av Rocksteady det her syntes jeg :p

Hahaha, det var jo kjipt. :p Men har du iPad anbefaler jeg deg å laste ned tegneserien. Den foregår mellom City og Knight, og kan trygt anbefales. :)

Lenke til kommentar

 

Argh!!

Den bedre halvdelen er ikke hjemme denne helga, så jeg så for meg å tilbringe helga i Gotham, men så ser jeg at det har ikke release før tirsdag? På torsdag drar jeg på tre ukers ferie.

 

Dårlig timing av Rocksteady det her syntes jeg :p

Hahaha, det var jo kjipt. :p Men har du iPad anbefaler jeg deg å laste ned tegneserien. Den foregår mellom City og Knight, og kan trygt anbefales. :)

 

Hva heter den tegneserien ? :) 

Lenke til kommentar

Jeg fikk det i dag. Har spilt litt på det, virker bra så langt. Litt uvant å kjøre batmobilen. Kjører med R2 og bremser med firkant. Jeg trykker hele tiden inn L2 for å bremse, men da går man inn i kampmodus med batmobilen. Går seg nok til etter hvert.

Hvor bestilte du spillet??

Endret av Murraytheskull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...