Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Slutt å peke på han som en syndebukk for elendigheten. Det var ikke mange som var bedre enn han på lørdag.

 

Det er ikke til å stikke under en stol at han har prestert langt, langt dårligere enn forventet i det siste. Har vært grusom i alle kampene mot storlagene.

 

 

Napoli hjemme, Liverpool hjemme, Dortmund borte? Han har vært god i de kampene, spesielt i Napoli kampen. Han var god i blant annet Southampton kampen borte, da han var våres beste på banen. Det virker som han varierer litt opp og ned, men jeg regner med at han bare blir bedre med tiden.

Lenke til kommentar

 

 

Slutt å peke på han som en syndebukk for elendigheten. Det var ikke mange som var bedre enn han på lørdag.

 

Det er ikke til å stikke under en stol at han har prestert langt, langt dårligere enn forventet i det siste. Har vært grusom i alle kampene mot storlagene.

 

 

Napoli hjemme, Liverpool hjemme, Dortmund borte? Han har vært god i de kampene, spesielt i Napoli kampen. Han var god i blant annet Southampton kampen borte, da han var våres beste på banen. Det virker som han varierer litt opp og ned, men jeg regner med at han bare blir bedre med tiden.

 

 

Så har Arsenal spilt langt flere kamper enn dette. Og to av de du nevner her er jo Champions League.

 

Özil var elendig på Old Trafford, men jeg utelukker ikke at han plutselig kan være strålende mot oss på onsdag.

 

Frykter kampen veldig. United er rett og slett rævva om dagen, og jeg blir mildt sagt overrasket om vi får med oss noe i denne kampen.

Lenke til kommentar

 

 

 

Slutt å peke på han som en syndebukk for elendigheten. Det var ikke mange som var bedre enn han på lørdag.

 

Det er ikke til å stikke under en stol at han har prestert langt, langt dårligere enn forventet i det siste. Har vært grusom i alle kampene mot storlagene.

 

 

Napoli hjemme, Liverpool hjemme, Dortmund borte? Han har vært god i de kampene, spesielt i Napoli kampen. Han var god i blant annet Southampton kampen borte, da han var våres beste på banen. Det virker som han varierer litt opp og ned, men jeg regner med at han bare blir bedre med tiden.

 

 

Så har Arsenal spilt langt flere kamper enn dette. Og to av de du nevner her er jo Champions League.

 

Det er jeg klar over, men merk at Benbjo skrev at han har vært grusom i alle kampene mot storlag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Slutt å peke på han som en syndebukk for elendigheten. Det var ikke mange som var bedre enn han på lørdag.

 

Det er ikke til å stikke under en stol at han har prestert langt, langt dårligere enn forventet i det siste. Har vært grusom i alle kampene mot storlagene.

 

Spiller det noen rolle da? United er ikke et storlag.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Slutt å peke på han som en syndebukk for elendigheten. Det var ikke mange som var bedre enn han på lørdag.

Det er ikke til å stikke under en stol at han har prestert langt, langt dårligere enn forventet i det siste. Har vært grusom i alle kampene mot storlagene.

Spiller det noen rolle da? United er ikke et storlag.

Haha. Godt sagt!

Lenke til kommentar

Håper:

 

DDG

rafa-Smalling-vida-evra

valencia - Carrick - Mata - januzaj

rooney

RVP

 

(vet midtbanen suger defensivt sett men hvem bryr seg? bare å prøve, alt annet har failet)

 

Håper ihvertfall det ikke er Mata på høyre, ikke bare fordi han ikke er så god der men Valencia er utrolig viktig brikke mot Arsenal! Og spesielt på Emirates.

Lenke til kommentar

(vet midtbanen suger defensivt sett men hvem bryr seg? bare å prøve, alt annet har failet)

.

 

Tror Arsenal hadde blitt glade, selv om Jones ikke spiller, at han tok turen til Emirates og gir tilbake Øzil. Jones har vel hatt han i lommen siden sist, ettersom Øzil ikke har vært å finne siden.

Lenke til kommentar

Det er nok mulig, var ikke akkurat noe statistikk som lå til grunnlag for den uttalelsen. Bare det at United var vel den første (?) kampen jeg fikk med meg hvor Øzil var i stor grad fraværende siden han kom til Arsenal. Etter det har det blitt litt vel labert med utgangspunkt i forventningene man fikk til Øzil.

Lenke til kommentar

Han trenger tid, som alle andre. Kan dessuten ikke akkurat si at han har hatt en svak førstesesong. Nest flest assists i ligaen og skaper latterlig mange sjanser ellers. Han har vært utrolig viktig for oss denne sesongen, og med en god pre-season og et par nye spillere rundt seg, blir han forhåpentligvis enda bedre neste sesong. Pires og Bergkamp fikk også mye kritikk i sin første sesong, for å nevne et par.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Disse kampene lever sitt eget liv. Slik er det alltid. Ikke utypisk at United skulle vinne denne. De har hatt balletak på oss de siste åra. å presterer som regel sitt beste mot oss. Vi gikk på en grei smell mot LIverpool, så kanskje vi faktisk slår tilbake imorgen. Men jeg tør ikke håpe på noe. Såpass har jeg lært. Tror fremdeles United tar denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...