Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvis vi ikke vinner denne, så fortjener vi ikke vinne sesongen.

 

Uavhengig av hvordan resten av sesongen går? Mener å huske at City og Chelsea også har tapt poeng denne sesongen. Fortjener ikke de heller å vinne?

 

 

Klarer vi ikke slå United i den formen de er i nå, så er det andre jeg mener har gjort seg mer fortjent til tittelen (City). Med det sagt vill jeg ikke klaget om vi fikk den.

Lenke til kommentar

 

 

Hvis vi ikke vinner denne, så fortjener vi ikke vinne sesongen.

 

Uavhengig av hvordan resten av sesongen går? Mener å huske at City og Chelsea også har tapt poeng denne sesongen. Fortjener ikke de heller å vinne?

 

 

Klarer vi ikke slå United i den formen de er i nå, så er det andre jeg mener har gjort seg mer fortjent til tittelen (City). Med det sagt vill jeg ikke klaget om vi fikk den.

 

 

City som har tapt mot Cardiff, Villa og Sunderland?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Med riktig mentalitet hadde vi valset over dette United-laget ti av ti ganger. Det har vi dessverre ikke. Laget takler ikke å være favoritter i et oppgjør som dette, og det tror jeg vi kommer til å se bevis på idag.

 

 

Håper Wenger har sluppet sine indre demoner løs i spillergarderoben, for det trenger gutta ikveld.

Lenke til kommentar

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs

Arteta - Wilshere

Rosicky - Özil - Cazorla

Giroud

 

Blir viktig å kontrollere possession, så fornuftig lag i den forstand. Wilshere er nødt til å holde hodet kaldt i dag. Stor lettelse å se at Gibbs er tilbake i startelleveren.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...