Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Gi United hvite drakter og jeg kunne ha fint blitt overbevist om at dette var Fulham som kom til Emirates for å kjempe seg til 1 poeng i bunnstriden. Jeg har nok av stygge ord om min egen klubbs prestasjon men jeg ble sjokkert over hvor begredelig det står til i United.

 

Hoho, slapp av mann. Dere var ikke så mye bedre selv.

 

 

 

Vi var helt sjelelsesløst ræva, som å se oss da Denilson var en viktig del av vårt offensive spill. Men for ett år siden ville Mata, RvP, Rooney ville vært kanskje de tre beste spillerne ligaen. Her så de ut som Championship-spillere alle tre. Må være lov å forvente mer av dem skulle jeg tro.

 

Cazorla ble nevnt som vår beste? Er det satire? Han, sammen med Rosicky, Wilshere og Giroud spilte til 0,0 på børsen. Helt hårreisende fra alle fire.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Gi United hvite drakter og jeg kunne ha fint blitt overbevist om at dette var Fulham som kom til Emirates for å kjempe seg til 1 poeng i bunnstriden. Jeg har nok av stygge ord om min egen klubbs prestasjon men jeg ble sjokkert over hvor begredelig det står til i United.

 

Hoho, slapp av mann. Dere var ikke så mye bedre selv.

 

 

 

Vi var helt sjelelsesløst ræva, som å se oss da Denilson var en viktig del av vårt offensive spill. Men for ett år siden ville Mata, RvP, Rooney ville vært kanskje de tre beste spillerne ligaen. Her så de ut som Championship-spillere alle tre. Må være lov å forvente mer av dem skulle jeg tro.

 

Cazorla ble nevnt som vår beste? Er det satire? Han, sammen med Rosicky, Wilshere og Giroud spilte til 0,0 på børsen. Helt hårreisende fra alle fire.

 

 

Haha, fin retorikk med Denilson der. Enig i det du sier, man bør kunne forvente mer fra trioen du nevner. Likevel er fotball et lagspill, og den trioen klarer ikke å utrette stort alene når resten av laget er halvveis. Vi var dog gode defensivt og vi gjorde dine 0'ere til 0'ere, og det er jeg brukbart fornøyd med, når vi spiller borte.

Lenke til kommentar

 

 

Ræva, ræva, ræva. Greit med U her men så tannløse vi er. Herregud. Giroud kan ikke spille neste kamp. Eneste positive fremover var Cazorla.

 

Ozil var også meget god, men du overser alltid han.

 

 

Uenig. Rotet mye. Hadde et par greie pasninger, men var stort sett usynlig

 

 

Nei. Han var våres beste etter Szczesny og Gibbs

Lenke til kommentar

Ja, de ligger jo helt oppi toppen av PL fordi de suger balle.

 

Tullball.

 

Vi har vært ræva fremover på banen en god stund nå. Evner ikke å score mot United på hjemmebane, må ha straffe for å putte på det begredelige forsvaret til Pool, blir rundspilt av Southampton, heldige mot Aston Villa.

 

Lag som Fulham, Crystal Palace og Cardiff skal man selvsagt slå på hjemmebane. Vi var ikke gode fremover i de kampene heller.

 

Så, jo vi sliter og er dårlige fremover om dagen. Mangler fart og bevegelse på topp

Lenke til kommentar

Grei kamp, men er fortsatt skuffa, pga. innstillinga vår utover andre omgang. Jeg ville i utgangspunktet være fornøyd med uavgjort på Emirates, men det holder dessverre ikke i den situasjonen vi er nå. Positive er jo vi i det minste unngår å tape mot alle topplagene på bortebane, og deilig at Arsenal ikke får sin revansje.

 

Litt deilig å ha Vidic bak der i går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...