Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

United hjemme er alltid tøft, selv om de ikke er til å kjenne igjen denne sesongen.

 

Som flere her inne er inne på, Rosicky starte denne kampen. Evnen han har til å sette opp tempo blir gull verdt i en kamp som denne. Jeg har veldig lyst til å si at Arteta må ut av laget, men vi har dessverre ingen gode nok erstattere som kan fylle den rollen. Man kan gamble skikkelig og la OX - Rosicky spille sentralt og Wilshere ute på kanten, men som sagt er den en viss risk man tar.

 

Vi må for all del ikke la United gå ut og angripe, og presse oss. Wenger har vist gang på gang at han ikke egner å demme opp for lag som er gode til å stresse og presse oss.

 

Jeg er positiv før kampen, og er sikker på at gutta er skikkelig gira, og vil vise en hel verden hva laget er laget av. COYG!

Lenke til kommentar

@infinety: Vi er bedre nå enn vi har vært på ni år, og United er dårligere enn de har vært på Gud vet hvor lenge. Blir feil å sammenlikne med nylige oppgjør. United har vel hatt et overtak over samtlige lag i ligaen i en årrekke, men det hindrer dem ikke i å tape poeng på jevnlig basis denne sesongen.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

@infinety: Vi er bedre nå enn vi har vært på ni år, og United er dårligere enn de har vært på Gud vet hvor lenge. Blir feil å sammenlikne med nylige oppgjør. United har vel hatt et overtak over samtlige lag i ligaen i en årrekke, men det hindrer dem ikke i å tape poeng på jevnlig basis denne sesongen.

Håper du har rett. For jeg tror ikke på bakgrunn av united formtap skal vi undervurdere de. De er fysisk sterke, og marginene har ikke vært på deres side. Fotballen handler ikke bare om fysisk maktkamp i 90 minutter, men også mentalitet, og det er på det området jeg tror united er farligst.

Lenke til kommentar

Leste en artikkel i går om at Özil kun hadde 4 berøringer på ballen på egen banehalvdel mot Liverpool på Lørdag.. Det er for dårlig av en spiller som kostet oss £42.5 mill

 

EDIT:

Link til artikkel http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2555074/Wheres-Ozil-He-meant-Arsenals-42-5m-saviour-just-four-touches-half-Saturday-fans-wish-signed-Coutinho-instead.html

Endret av Nyrili
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...