Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svært viktig at vi vinner denne; ikke bare for sesongen, men også for fremtiden. Dette er den største sjansen vi har til å stoppe den begredelige tapsstatistikken mot United, og neste sesong er de mest sannsynlig tilbake til gamle takter. Da er det svært viktig for mentaliteten i de kampene at vi har brutt den statistikken.

 

Tør ikke spå noe som helst resultat her i fare for å jinx, men vet hvertfall at jeg blir forbanna hvis vi ikke vinner. Vinner vi ikke denne så fortjener vi ikke vinne PL.

Lenke til kommentar

Håper egentlig Arsenal vinner ligaen. Men som en Utd-supporter klarer jeg aldri håpe på tap. MEN, vi har INGENTING å tjene her med uavgjort. 9 poeng må bli 6 for å ha noen slags sjanse på 4. plassen opp til Pool, så 3 poeng eller nothing.

Så, om Arsenal leder 1-0 og vi har en corner i 93. min, så er det ikke noe vits å score. 1 poeng hjelper oss nada, og gjør Mourinho og City cunts glade. Lose lose.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan vel bare copy-paste det laget jeg ønsket meg i går:

 

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs

Arteta - Rosicky

Chambo - Özil - Cazorla

Giroud

Wilshere er alt for utålmodig til å spille i slike tøffe kamper (ja, United er fremdeles tøff motstand). Ender alltid opp med at han blir frustrert og prøver å gjøre alt på egenhånd, slik at Arteta ender opp med å måtte gjøre hele den defensive jobben alene. Rosicky presterer alltid i store kamper, og har en magisk evne til å sette tempoet. Dessuten er han bedre under press, og hvis Moyes har gjort hjemmeleksen sin, kommer United garantert til å presse mye i midtbaneleddet. Både Southampton og Liverpool har i det siste skapt trøbbel for oss på denne måten. Håper også inderlig at Gibbs starter. Monreal er virkelig ute av form.
Viktig at vi spiller smalt og kompakt i forsvar, og tvinger United ut på kantene hvor de er helt ufarlige. Ser for meg at vi kommer ut i hundre for å slå tilbake etter gårsdagens fadese, men jeg tror det er viktig at vi er tålmodige. Ikke slipp inn et tidlig mål. Nekt dem rom og ikke ofre for mange folk fremover. Farten til Chamberlain blir viktig på kontringer.
Tror vi vinner 2-1.
Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ozil var grusom i går forresten. Og er dere heldige så rekker ikke Jones kampen, og da tror jeg han kommer til å slå tilbake på onsdag og eie oss. :(

 

Ikke rart når han får null støtte av de rundt seg. Cazorla liker bedre å møte ballen enn å gå på løp. Giroud har vært utrolig statisk på topp i det siste. Ingen dype løp fra de sentrale midtbanespillerne. Savner virkelig Ramsey og Walcott.

Lenke til kommentar

Vi må vinne denne.

 

Etter en overraskende svak sesong av United bør vi klare å gå seirende av banen. Arsenal hadde en helt forferdelig kamp mot Liverpool og United klarte heller ikke å stikke av med alle poengene mot Fulham.

 

Begge lag ønsker å heve seg og sikre seg 3 poeng. Tror det kan bli en god kamp faktisk mtp dette.

 

Go Gunners!

Lenke til kommentar

 

1 poeng hjelper oss nada, og gjør Mourinho og City cunts glade. Lose lose.

Hey. :(

 

Sorry :( Synes faktisk ikke de er så cunts egentlig. Men må få ut frustrasjonen min på en eller annen måte da...

 

Ozil var grusom i går forresten. Og er dere heldige så rekker ikke Jones kampen, og da tror jeg han kommer til å slå tilbake på onsdag og eie oss. :(

 

Ikke rart når han får null støtte av de rundt seg. Cazorla liker bedre å møte ballen enn å gå på løp. Giroud har vært utrolig statisk på topp i det siste. Ingen dype løp fra de sentrale midtbanespillerne. Savner virkelig Ramsey og Walcott.

 

Den ser jeg. Ramsey er ganske stort tap, men Walcott? Fy faen, han er faktisk Arsenal sin "trump card". Helt utrolig at dere mistet han, og i såpass lang tid og. Veldig synd for title challenge'n deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...