Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Stampy, jeg har fullført spillet med å støtte Institute:

 

 

Jeg syntes også det virket vilt vanskelig i begynnelsen, og jeg brukte LANG tid på å komme meg til selve basen. Men for hver generator du ødelegger, så kommer det jo synths til og hjelper. Det gjorde det ganske mye lettere.

 

Og jeg er ikke en av dem som skryter av at spillet er så enkelt og at jeg er så flink. Jeg spiller på normal vanskelighetsgrad og må reloade rett som det er. 

 

Jeg har ikke vært borti noen dialog med den gutten. Eneste jeg hadde var at han ble redd da jeg møtte ham og ropte etter "Father". Så der er det nok noe jeg har gått glipp av.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stampy, jeg har fullført spillet med å støtte Institute:

 

 

Jeg syntes også det virket vilt vanskelig i begynnelsen, og jeg brukte LANG tid på å komme meg til selve basen. Men for hver generator du ødelegger, så kommer det jo synths til og hjelper. Det gjorde det ganske mye lettere.

 

Og jeg er ikke en av dem som skryter av at spillet er så enkelt og at jeg er så flink. Jeg spiller på normal vanskelighetsgrad og må reloade rett som det er.

 

Jeg har ikke vært borti noen dialog med den gutten. Eneste jeg hadde var at han ble redd da jeg møtte ham og ropte etter "Father". Så der er det nok noe jeg har gått glipp av.

 

jeg spiller også på normal vanskelighetsgrad, det er flere ganger jeg dør også eller løpe bort fra kamper. Men dette oppdraget var spesielt vanskelig. Jeg fikk tatt ut generatorene, men da hadde jeg allerede slaktet hele basen sammen med strong.

så den backupen var bare til hjelp for å beskytte han som planter viruset.

 

Apropo vanskelig oppdrag, jeg prøvde å rydde st.andrew station på lvl 13. Snakk om å dø mange ganger. Gikk inn der for å utforske helt tilfeldig. Fikk litt samme følelse på BoS angrepet.

 

Jeg lurer på om det går ann å snike seg rundt basen og ta ut en av generatorene for å få backup tidligere i angrepet.

 

Man får ikke snakket med gutten før etter det siste oppdraget.

 

Endret av Stampy
Lenke til kommentar

Ergo må man passe på at man alltid har nok defense ift. produksjon. Mange ville nok tenkt "oj kult da kan jeg produsere masse råvarer og purified water og kokkelere til eget bruk og selge masse overskudd" men produserer man mye ekstra så må også defense følge på i størrelse.

 

Dette er visst basert på at man skal klare å forsvare det man produserer i tillegg til innbyggerne.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Tror noen steder er mer utsatt for angrep enn andre, samme hvor sterkt forsvar de har. Sanctuary har jeg aldri fått beskjed om at trenger hjelp, selv om jeg ikke har all verdens med turrets og slikt der. Det hender dog at innbyggerne forteller meg at de ga raiderne en lærepenge, så det kan jo hende den beskjeden først kommer når de får problemer med å forsvare seg selv.

Skulle av og til ønske det gikk an å fremprovosere angrep for å se hvordan forsvaret fungerte. Har nærmere 200 i laser- og rakettforsvar på Castle nå, og det kunne jo vært gøy å teste det ut...

Lenke til kommentar

Husker ikke helt hvilken level jeg er, men har passert 50. Startet på normal vansklighetsgrad, men fienden ble alt for lett etterhvert, vrei opp til hard, men det var ikke stor forskjell, nå spiller jeg på very hard og det er ganske ok.

 

Var og puslet litt på en av mine settlements, hvor jeg blant annet har montert en del Missile Turrets. Tror jeg har rundt 240 i defense på denne. Så mens jeg står der går alarmen og en haug med Ghouls kommer flyende - Turretsene dro igang (8 stk) - masse bang bang i 5 sek og alarmen blåses av. Var bare biter igjen - som jeg selvsagt måtte sjekke for stæsj - spredd overalt. Herlig å se på. 

 

Fant forresten en hagle med double damage på fiender med full helse - deilig våpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...