Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Store spoilers om main quest og valg:

 

 

Jeg har nå bygget den relay-tingen og besøkt Institute - og funnet ut at lederen er min egen sønn. For min del endrer det en hel del (og gjør spillet enda kulere!). Jeg synes ikke lenger nødvendigvis at The Institute er "the bad guys", samtidig har de gjort en del som jeg ikke har fått forklaring på enda, og det gjør at jeg er litt skeptisk likevel.

 

For meg blir det nå faktisk vanskelig å velge hvem jeg skal støtte videre. Jeg har gjort en quest for Inst, om å finne en rouge synth - stikk motsatt av hva Railroad ville gjort. Jeg har besøkt RR og de vet nå at jeg har vært hos Institute. Jeg har til og med sagt til dem at jeg heller velger MM enn RR, men døren er fortsatt åpen hos dem.

 

Nå har jeg fått et oppdrag fra Inst om å angripe Bunker Hill, og her kan jeg informere de andre factions om jeg vil - og jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vil ikke støtte BoS, og antagelig heller ikke RR. For meg står valget mellom Inst. og MM, men jeg føler jeg vet for lite om førstnente til å ta et veloverveid valg enda.

 

Jeg har aldri spilt et spill hvor et sånt valg ikke har vært opplagt, så dette synes jeg er skikkelig kult! Noen innspill (uten spoilers!)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Store spoilers om main quest og valg:

 

 

Jeg har nå bygget den relay-tingen og besøkt Institute - og funnet ut at lederen er min egen sønn. For min del endrer det en hel del (og gjør spillet enda kulere!). Jeg synes ikke lenger nødvendigvis at The Institute er "the bad guys", samtidig har de gjort en del som jeg ikke har fått forklaring på enda, og det gjør at jeg er litt skeptisk likevel.

 

For meg blir det nå faktisk vanskelig å velge hvem jeg skal støtte videre. Jeg har gjort en quest for Inst, om å finne en rouge synth - stikk motsatt av hva Railroad ville gjort. Jeg har besøkt RR og de vet nå at jeg har vært hos Institute. Jeg har til og med sagt til dem at jeg heller velger MM enn RR, men døren er fortsatt åpen hos dem.

 

Nå har jeg fått et oppdrag fra Inst om å angripe Bunker Hill, og her kan jeg informere de andre factions om jeg vil - og jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vil ikke støtte BoS, og antagelig heller ikke RR. For meg står valget mellom Inst. og MM, men jeg føler jeg vet for lite om førstnente til å ta et veloverveid valg enda.

 

Jeg har aldri spilt et spill hvor et sånt valg ikke har vært opplagt, så dette synes jeg er skikkelig kult! Noen innspill (uten spoilers!)

 

 

Har nettopp tatt spranget videre i main story selv.

 

 

Siden "Father" a.k.a din sønn er blitt 60 år, bare har bodd under bakken og puslet med sitt mens verden går til hel** ovenfor så kan han brenne. Han kunne vel henta meg ut av cryo'n også da?!? Nå vet jeg jo selvsagt ikke ennå om det faktisk er han som er sønnen til survivor, men hvis så ...

 

Jeg har bestemt meg for å holde med RR. BoS er kjipe (stjeler fra bønder osv) og Minutemen folka skyter på meg av en eller anna grunn. Så sånn er det. Jeg gikk rett ut fra Institute så fort jeg kunne og begynte å drepe Coursers for PAM. Tipper det blir flere endings her da, lagra like før jeg gikk til Institute og har tidsstempelet på den skrevet ned. Må jo sjekke ut BoS Liberty Prime.

 

 

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Instigating som stat'n heter er helt random ja. Jeg har den på en missile launcher, den sparker litt (345 i base damage). ( x 2 x sneak bonus x perks osv..Blir en del det ja)

 

Det er jo instigating gauss rifle man vil ha. Eventuelt two shot. Two Shot virker for meg som en bedre stat hvis man må kjøre flere skudd, men med en instigating gauss (med de rette perksa) så tror jeg nesten ikke det er noe man ikke one-hitter. 

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

 

Sånn, ferdig med hovedhistorien! Vel, en av sluttene, i hvert fall. Nå kan jeg chille og kose meg med spillet videre.  :wee:

Fornøyd? 

 

Veldig! Dvs, selve aller siste questen syntes jeg F3 var bedre, mer episk. Men dette spillet har virkelig levd opp til alle mine forventninger og all hypen. Vanvittig bra spill! Nå er jeg ute og jakter Bobbleheads. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...