Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det med lone wanderer og dogmeat, er det bekreftet en bug eller skal det være sånn?

Skal visstnok være slik, ihvertfall det jeg har fått utav moderators på Bethesda sitt Fallout 4 forum. Er vel et hint til Fallout 3 der du spilte The Lone Wanderer, han ble alltid avbildet med Dogmeat i Bethesda sine screenshots osv. Dogmeat har jo tross alt ikke noe personal quest eller en perk når du har fått han til og like deg nok, han bare liker deg. 

Lenke til kommentar

Jeg har 480 i bærevekt. Blir overskredet med full Dogmeat på hver "tur" :)

Sleit veldig med det samme til å begynne med. Måtte gjerne gå tilbake til Sanctuary midt i en "instance" for å tømme.

440 inventory (+ dogmeat på 150?) pr i dag.

Alt av armor er deep pockets. Har ikke tatt alt av inventory boost traits enda.

Har blitt litt flinkere til å velge ut ting jeg skal plukke opp, så problemet er ikke like stort lengre.

Lenke til kommentar

 

Jeg har 480 i bærevekt. Blir overskredet med full Dogmeat på hver "tur" :)

Lone Wanderer og Strong Back perk da?

 

 

Selvsagt - og Deep Pockets på armour.

 

Blir ofte at jeg skjønner at jeg vil overskride vekten og finner da en plass å tømme alt stæsjet - gjerne i nærheten av en utgang. Så går jeg videre i oppdraget og får med meg resten - tråler tilbake og henter det lagrede stæsjet og transporterer til Sanctuary. 

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Akkurat startet med Fallout 4.

Er mitt i et mission og har veldig lav HP nå, og har heller ikke noe Aid.

Hva gjør jeg?

utforsk bedre, reis tilbake til vault 111... Garantert ikke fått med deg alt av utstyr der:) det merket jeg når jeg reiste tilbake.. Både Radaway (får bort det røde på healthbar) samt stimpacks..
Lenke til kommentar

gled dere til masse frustrasjon!!! settlements fungerer bare ikkje dessverre.. 

 

El. kobling er ett H...... .. lys virker, lys virker ikkje, for å så virke ved neste besøk. gudene vet hvorfor.

 

Supply lines er noe merkelige greier.. sanctuary kan ha 100 bottlecaps, menst red truck har gjern 250, og eg ser masse gjenstander eg har i sanctuary som eg ikkje har i red truck, og eg har da virkelig satt opp opp en linje der.. så hvorfor samles ikkje dette ?

 

Enten har eg totalt misforstått, ellers så virker det ikkje slik det skal. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...