Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare Cait og Nick Valentine som har special/tag skills? Har brukt disse mest til nå pga Cait kan lockpicke alle låser og Valentine tilsynelatende kan hacke alle maskiner noe som er ekstremt praktisk, kan noen andre companions gjøre noe liknende?

Ikke som jeg vet om nei. Skal finne utav det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hvis du har valgt å gå for the institut og er ferdig med historien så er det trygt å lese videre :)

 

 

fy søren så vanskelig det siste oppdraget var, jeg brukte opp nesten all ammo (her snakker vi flere 1000 skudd på mini gun, gattlin laser, og flere 100 .50, .308, .44 skudd på hver kaliber + 6 mini nuke, 20 missiler, og 34 stimpax, 7 power core, 14 artilleri flare, 13 synth relay granater, 3 synth radio bacon, 20 frag granater, 7 plasma granater, 8 cyro granater, 5 puls granater. Og alle delene på min PA var helt ødelagt.

Det er det jeg har fått oversikt over hittil

 

Det gikk på første forsøk, men det må være en lettere måte å ta ut generatorene raskt på.

Hvordan har dere gjort det?

 

Jeg gikk inn ved flyvrakene uten for der man blir teleportert til

 

Jeg er kun på lvl 44 på den saven

 

Og han synth gutten som skal forestille vår 10 år gamel sønn spørr om et kamera fordi han skal lage noe til oss. Har dere fått noe av han?

 

Endret av Stampy
Lenke til kommentar

Igjen for MODDERE :)

 

Det viser seg at det som før var nødvendig å skrive inn i "fallout4.ini" for at både textur, interface osv skulle loade`s inn i spillet ikke helt virker på samme viset som før.

 

Altså denne linjen her :

 

"sResourceDataDirsFinal=STRINGS\, TEXTURES\, MUSIC\, SOUND\, INTERFACE\, MESHES\, PROGRAMS\, MATERIALS\, LODSETTINGS\, VIS\, MISC\, SCRIPTS\, SHADERSFX\, VIDEO\".

 

Ikke før inn noe etter "sResourceDataDirsFinal=STRINGS\,", men fjern "STRINGS\," så det bare viser "sResourceDataDirsFinal=".

Gå til seksjon "[Archive]" å add linjen "bInvalidateOlderFiles=1" (om den ikke allerede er der).

I "Fallout4Prefs.ini" gå til seksjon [Launcher] og add "bEnableFileSelection=1" (om den ikke allerede er der).

 

Ikke bare reduserte det loadingen fra "kaldstart" save filen men også ingame når man hurtigreiser, trer igjennom dører med loading osv. Jeg har fallout 4 på SSD fra før men nå sparer en enda mer tid :D

Må tilføre at jeg har vært plaget med "texture poppin", altså at enkelte teksturer brukte lang tid loade inn (feks noen dører, skrivebord, klær på npc`er), dette er nå hos meg helt borte etter de forandringene er gjort.

 

Ref :

 

* http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/4421/?.

*

.

*

. Endret av SHITBENDER
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skrudde opp til Very Hard...det første som skjer er at jeg møter på 4 stjernedyr på en gang...2 mutants og 2 av bikkjene dems...

 

-Først blir jeg bitt en gang og blir så godt som helt tom for blod...snur meg å springer avgårde, litt febrilsk rundt omkring og i ring mens jeg hører det peser bak meg....så hører bip...bip...bip..bip...og tenker at "nå er alt kjørt"...

-Så smeller det rett bak meg, jeg overlevde tydeligvis og snur meg rundt - til min store overaskelse ligger det 2 døde bikkjer og 2 mutants i en svær haug på bakken rett foran meg som hadde ryki med i eksplosjonen.... :rofl:

 

Forta meg å plukke opp 4 stjernevåpen, skrudde ned igjen til "Hard" :w00t:

Det kaller jeg hardcore :xmas:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har spilt på survival siden dag to. Synst det er noe enkelt til tider :-/

 

Ellers må eg si at eg er imponert over detaljene i spillet! Det er så mye smått, alt fra reklame på vegger til små historier..

 

Hinn dagen blei ene settlement agrepet av gouhls. Dreper noen i ett bygg og den ene sitter foten fast i sengen.

 

Hva gjør en så? Flytter en sengen før en drar ut liket? Nope!! Skyter foten av gouhlsen og bærer jævelskapet ut :-D

Endret av Villfaren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...