Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likeness betyr bare at det er x-antall riktige bokstaver, på riktig sted, i forhold til passordet du prøver å finne. Det er ikke en sammenligning mellom ordene du allerede har testet.

Hvis vi bruker ordene du oppga på forrige side, altså Holy og time. Der kunne svaret vært Hate, siden det var en bokstav i hvert av ordene som stemte.

Endret av Cutthroat Bill
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tror noen steder er mer utsatt for angrep enn andre, samme hvor sterkt forsvar de har. Sanctuary har jeg aldri fått beskjed om at trenger hjelp, selv om jeg ikke har all verdens med turrets og slikt der. Det hender dog at innbyggerne forteller meg at de ga raiderne en lærepenge, så det kan jo hende den beskjeden først kommer når de får problemer med å forsvare seg selv.

Skulle av og til ønske det gikk an å fremprovosere angrep for å se hvordan forsvaret fungerte. Har nærmere 200 i laser- og rakettforsvar på Castle nå, og det kunne jo vært gøy å teste det ut...

kjør noen konsollkommandoer for å placere ut et angrep.

Lenke til kommentar

Likeness betyr bare at det er x-antall riktige bokstaver, på riktig sted, i forhold til passordet du prøver å finne. Det er ikke en sammenligning mellom ordene du allerede har testet.

 

Hvis vi bruker ordene du oppga på forrige side, altså Holy og time. Der kunne svaret vært Hate, siden det var en bokstav i hvert av ordene som stemte.

At det går an å være så tett i pappen da...jeg hadde rett og slett misforstått hele greia... :hm:

 

Takker for hjelpen :)

Lenke til kommentar

 

Likeness betyr bare at det er x-antall riktige bokstaver, på riktig sted, i forhold til passordet du prøver å finne. Det er ikke en sammenligning mellom ordene du allerede har testet.

Hvis vi bruker ordene du oppga på forrige side, altså Holy og time. Der kunne svaret vært Hate, siden det var en bokstav i hvert av ordene som stemte.

 

At det går an å være så tett i pappen da...jeg hadde rett og slett misforstått hele greia... :hm:

 

Takker for hjelpen :)

MEN! Eg mener også det er bugget til tider. Har gjerne fått 2 likeness uten at ordene er like i det hele tatt.

 

Trodde gjerne at de hadde forandret litt på hvordan det var bygget opp, men finnrr ingenting når eg googler det. Så eg tror det er bugget!

Og settlement bygging er enda værre!

 

Først har eg lys i en lampe, og neste gang er det av. Helt inntil eg tar av og på ledningen på generatorer

Lenke til kommentar

 

 

Likeness betyr bare at det er x-antall riktige bokstaver, på riktig sted, i forhold til passordet du prøver å finne. Det er ikke en sammenligning mellom ordene du allerede har testet.

Hvis vi bruker ordene du oppga på forrige side, altså Holy og time. Der kunne svaret vært Hate, siden det var en bokstav i hvert av ordene som stemte.

 

At det går an å være så tett i pappen da...jeg hadde rett og slett misforstått hele greia... :hm:

 

Takker for hjelpen :)

MEN! Eg mener også det er bugget til tider. Har gjerne fått 2 likeness uten at ordene er like i det hele tatt.

 

Trodde gjerne at de hadde forandret litt på hvordan det var bygget opp, men finnrr ingenting når eg googler det. Så eg tror det er bugget!

Og settlement bygging er enda værre!

 

Først har eg lys i en lampe, og neste gang er det av. Helt inntil eg tar av og på ledningen på generatorer

Kanskje du har jordfeil? xD haha. Men fra spøk til revolver, det skjer, det er et spill, bugs er uunngåelig. Men ikke game breaking, ja eller det er vel opp til en hver hvordan man ser på det. Selv gjør jeg som du å bare later som det er gammelt søppel som må fikses på. "Immersion"! :D Endret av SHITBENDER
Lenke til kommentar

 

 

 

Likeness betyr bare at det er x-antall riktige bokstaver, på riktig sted, i forhold til passordet du prøver å finne. Det er ikke en sammenligning mellom ordene du allerede har testet.

Hvis vi bruker ordene du oppga på forrige side, altså Holy og time. Der kunne svaret vært Hate, siden det var en bokstav i hvert av ordene som stemte.

At det går an å være så tett i pappen da...jeg hadde rett og slett misforstått hele greia... :hm:

 

Takker for hjelpen :)

MEN! Eg mener også det er bugget til tider. Har gjerne fått 2 likeness uten at ordene er like i det hele tatt.

 

Trodde gjerne at de hadde forandret litt på hvordan det var bygget opp, men finnrr ingenting når eg googler det. Så eg tror det er bugget!

Og settlement bygging er enda værre!

 

Først har eg lys i en lampe, og neste gang er det av. Helt inntil eg tar av og på ledningen på generatorer

Kanskje du har jordfeil? xD haha. Men fra spøk til revolver, det skjer, det er et spill, bugs er uunngåelig. Men ikke game breaking, ja eller det er vel opp til en hver hvordan man ser på det. Selv gjør jeg som du å bare later som det er gammelt søppel som må fikses på. "Immersion"! :D

 

At eg har jordfeil med det utstyret eg bygger med har eg ingen tvil om !!! :D men den er forsøkt lokalisert, men med dette ustabile problemet så er det vanskelig å finne lekkasjen!!!

 

Neida, overhodet ikkje gamebreaking, men det tok en stund før eg knakk koden med å legge strøm i ett 5 etasjers hus  :confused:

Lenke til kommentar

Ahhh... Gjør "the dig" og er kommet frem til den aller siste "fragile wall"... Ingenting skjer når jeg prøver å aktivere den, den flygende roboten gjør ingenting..

 

Noen som har opplevd det samme?

 

Ser for meg at jeg må gå heeele veien tilbake og droppe oppdraget nå, etter å ha loadet mange ganger..

 

Herregud, jeg satt med NØYAKTIG det samme i går kveld, og hadde tenkt til å skrive noe her. 

 

 

Jeg vet ikke om dette løste det, men jeg stod ved veggen og ingenting skjedde så gjorde jeg følgende.

 

Dette blir keitete forklart. 

I det siste rommet du kommer inn i hvor du må bruke en terminal for å åpne døren som fører deg til rommet med noen ghouls i, så kan du gå til høyre inn i et annet rom. Der et det 2 radscorpions(?). Jeg hadde kun drept den ene før jeg slo full retrett og kom meg inn i terminal-rommet og tilslutt til den "umulige "veggen. 

 

Ingenting funket, så jeg gikk tilbake til rommet med radscorpionen, drepte den og fant en ny sprengbar vegg. Den kunne sprenges, og tunnelen førte meg tilbake til undergrunden med togene. Deretter gikk jeg den første veien jeg tok (altså, ikke den nye du nettopp kom gjennom) tilbake til veggen som ikke ville sprenges. 

 

Jeg ventet til de andre var kommet fram, trykte og da startet det en liten dialogutveskling mellom alle tre før det endelig funket. 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ahhh... Gjør "the dig" og er kommet frem til den aller siste "fragile wall"... Ingenting skjer når jeg prøver å aktivere den, den flygende roboten gjør ingenting..

 

Noen som har opplevd det samme?

 

Ser for meg at jeg må gå heeele veien tilbake og droppe oppdraget nå, etter å ha loadet mange ganger..

Den kan være litt bugged ja. Hvis du venter med veggen til NPC'ene kom bort, prøvd da å snakk med han mannen du har med deg, husker ikke navnet. Hender roboten henger seg fast og du må aktivere den via han. Slik jeg fikk det til ihvertfall. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det fungerte :)

Venting og multitrykking på veggen var altså greia :)

 

Dæven så letta jeg ble, for det var lang vei tilbake..

 

Jeg hadde allerede vært i det alternative rommet og drept de 2 vesnene de tålte uhorvelig mye og jeg så mitt snitt i å bruke en nuke som "starter" :)

 

Alt i orden!

 

Fant forresten min første nuke-mine. Kan tro jeg gleder meg til å få testet den :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har jeg no-lifet med dette spillet i noen uker. De siste dagene har jeg brukt til å fikle litt med power armor modding. Siden ramma er den samme på alle modellene, velger jeg å fokusere på T-60 og X-01. T-60 er enkelt å skaffe deler til, men det er verre med X-01. Tror ikke det finnes reservedeler til den, men kan jeg ta feil?

 

Her er noen av mine restaureringsprosjekter :D

post-43539-0-21190500-1449964686_thumb.jpg

Fortsatt god helg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...