Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

 

1 person må dedikeres for hver supply line du ønsker å ha. 10 supply lines er totalt 10 dedikerte settlers.

Jeg finner det veldig irriterende at jeg ikke kan se hva en settler gjør i utgangspunktet.. Lager han mat, er han en scrapper, går han vakt eller surrer han på NAV? Det veit jeg ikke,og det er veldig irriterende når man setter opp supply lines og plutselig lager ikke Sanctuary mat lenger.... Tåpelig opplegg

 

 

Gi folk du setter til ulike oppgaver forskjellig klær. De som høster mat får bondeklær, vaktene gir du uniformer osv. Da ser du lett hvem som er satt til hva.

 

Veldig godt tips og noe jeg har gjort selv i noe grad men ikke husket i farten. Der jeg ikke hadde full utrustning brukte jeg andre ting som skjerf eller hodeplagg for å skille. Gjorde dette også i Fallout Shelter. Great tip mister :)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jeg til dels være enig i. Har møtt en, men den måtte jeg gi opp. Veit hvor den står, så lett å komme seg rundt. Men taktikken til DC's er litt kjip ved at de forsvinner og kommer tilbake i en jævla fart, tilsynelatende ut av det blå.

Assaultrons går jo bare rett på og tar livet av deg, en ærlig sak ;)

 

Tips om hva som biter på sistnevnte?

 

 

Prøv med Fat Man eller missile launcher på avstand, evt. minigun på nært hold. Også lurt å møte den i powerarmor hvis du kan.

 

Jeg går ikke med PA til vanlig, og har heller ikke med Fat Man eller minigun. I ett av tårnene inne i byen er det en Assaultron og en Sentry bot som vokter en PA. Prøvde meg på de med bare "vanlige" våpen (inkl. two-shot hardened combat shotgun), håndgranater og missile launcher, men døde gang på gang. Endte opp med å loade en save, reise tilbake til basen for å hente PA og de store våpnene, tror nesten ikke det hadde vært mulig å slå de uten...

Lenke til kommentar

Deathclaws er da bare skolefrøkner i dette spillet. Assaultrons er de nye Deathclaws.

En Alpha Legendary Deathclaw ute i Glowing Sea kan være ganske tøff, men ja Assaultrons er brutale, samme med Sentry Bots, det jeg sliter mest med. 

 

Hvordan får jeg rekruttert flere settlers forresten? Er det bare å sette opp en Radio beacon? Har ikke satt meg så mye inn i systemet, men prøver en Minutemen gjennomspilling, prøve å bygge opp litt Settlements. 

Lenke til kommentar

Maks antall innbyggere per sted er 10+ din karisma. Tror ikke det er så mye annet å gjøre enn å sette opp radiomast. Stedets attraktivitet har nok lite med tiltrekningskraft å gjøre - har opplevd at steder med 2-3 senger, ditto mat og vann og intet forsvar plutselig har 15 innbyggere som går rundt og sutrer.

Lenke til kommentar

Jeg møtte på en Legendary assaultron og døde gang på gang. Helt til jeg la ut en masse frag miner og puls miner. Sprang bort bena på jævelen. Første gangen valgte den å selv destruere så jeg døde av eksplosjonen.

Men andre gangen krøp den mot meg.

Hadde det ikke vært for legendary våpenet man får så hadde jeg latt en krype.

 

Liker virkelig ikke de maskinene :(

Lenke til kommentar

Jeg pleier å gå inn fast, hard and loud.

Store våpen, mange skudd og mye action.

 

Har begynt å bruke endel sniper i det siste, ettersom noen av fiendene begynner å bli ganske brutale. Det hjelper liksom ikke å be dem legge fra seg våpnet lenger.

 

Btw: jeg vet dessverre ikke noe om xbox problemer, spiller på ps4.

Endret av Stampy
Lenke til kommentar

Nå har jeg fått en snasen bug. Hadde litt mye å dra på, så jeg ga ripperen min til Deacon. Denne tar han i bruk neste gang vi slakter ghouls. Når kampen er over, gir ikke "sagelyden" seg. Jeg tar fra ham ripperen - lyden vedvarer.

Kanskje en loading hjelper, tenker jeg, så vi tar en hurtigreise. Niks. En ferie, kanskje? Jeg takker for nå og sender ham hjem, for så å reise etter. Neste gang vi møtes er lyden fortsatt der. Jeg burde vel starte spillet på nytt. Neida. Ingen effekt. Kanskje PS4-en ikke flushet minnet helt, hva faen vet jeg. Så jeg skrur av konsollen og tar meg en pissepause før jeg starter opp igjen. 

DRRRRRRRRR.

Heldigvis var jeg ferdig med ham. Det eneste som mangler nå er at han lager den lyden i neste spill jeg starter.

Lenke til kommentar

 

Deathclaws er da bare skolefrøkner i dette spillet. Assaultrons er de nye Deathclaws.

En Alpha Legendary Deathclaw ute i Glowing Sea kan være ganske tøff, men ja Assaultrons er brutale, samme med Sentry Bots, det jeg sliter mest med. 

 

Hvordan får jeg rekruttert flere settlers forresten? Er det bare å sette opp en Radio beacon? Har ikke satt meg så mye inn i systemet, men prøver en Minutemen gjennomspilling, prøve å bygge opp litt Settlements. 

 

 

Radio beacon, gå rundt i charisma utstyr og hiv innpå Grape mentats så kommer dem løpene :). 30 settlers er det vist mulig å få til i en settlement med charisma maxa og ulike boosts. 

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått en snasen bug. Hadde litt mye å dra på, så jeg ga ripperen min til Deacon. Denne tar han i bruk neste gang vi slakter ghouls. Når kampen er over, gir ikke "sagelyden" seg. Jeg tar fra ham ripperen - lyden vedvarer.

Kanskje en loading hjelper, tenker jeg, så vi tar en hurtigreise. Niks. En ferie, kanskje? Jeg takker for nå og sender ham hjem, for så å reise etter. Neste gang vi møtes er lyden fortsatt der. Jeg burde vel starte spillet på nytt. Neida. Ingen effekt. Kanskje PS4-en ikke flushet minnet helt, hva faen vet jeg. Så jeg skrur av konsollen og tar meg en pissepause før jeg starter opp igjen.

DRRRRRRRRR.

Heldigvis var jeg ferdig med ham. Det eneste som mangler nå er at han lager den lyden i neste spill jeg starter.

Jeg hadde faktisk en lignende bug på pc. Da var en Raider som lagde skytelyder lenge etter at han behørig delt opp. Lyden gav seg ikke før jeg forlot området. Har ikke vært tilbake der igjen, så vet ikke om liket fortsatt ligger der og skyter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Nå har jeg fått en snasen bug. Hadde litt mye å dra på, så jeg ga ripperen min til Deacon. Denne tar han i bruk neste gang vi slakter ghouls. Når kampen er over, gir ikke "sagelyden" seg. Jeg tar fra ham ripperen - lyden vedvarer.

Kanskje en loading hjelper, tenker jeg, så vi tar en hurtigreise. Niks. En ferie, kanskje? Jeg takker for nå og sender ham hjem, for så å reise etter. Neste gang vi møtes er lyden fortsatt der. Jeg burde vel starte spillet på nytt. Neida. Ingen effekt. Kanskje PS4-en ikke flushet minnet helt, hva faen vet jeg. Så jeg skrur av konsollen og tar meg en pissepause før jeg starter opp igjen.

DRRRRRRRRR.

Heldigvis var jeg ferdig med ham. Det eneste som mangler nå er at han lager den lyden i neste spill jeg starter.

Jeg hadde faktisk en lignende bug på pc. Da var en Raider som lagde skytelyder lenge etter at han behørig delt opp. Lyden gav seg ikke før jeg forlot området. Har ikke vært tilbake der igjen, så vet ikke om liket fortsatt ligger der og skyter.

Jeg har også opplevd det samme. Bare med en annen lyd. Den "skummle" lyden når det er fiender i området var konstant. Uansett om jeg fasttravle til andre enden av kartet eller loadet siste save på nytt. Den var til og med i hovedmenyen.

 

Men hos meg hjalp det å skru ps4 helt av og starte spillet på nytt.

 

Har opplevd latterlig mange bugs i spillet etter oppdateringen.

Lenke til kommentar

|

 

Maks antall innbyggere per sted er 10+ din karisma. Tror ikke det er så mye annet å gjøre enn å sette opp radiomast. Stedets attraktivitet har nok lite med tiltrekningskraft å gjøre - har opplevd at steder med 2-3 senger, ditto mat og vann og intet forsvar plutselig har 15 innbyggere som går rundt og sutrer.

 

Stemmer det på de fleste av mine settlements, men av en eller annen årsak er det nesten 50 stk på Jamaica Plain. Helt kaos, assigne folk til noe går nesten ikke. 

Lenke til kommentar

Gikk på en blemme, har en quick save mitt i en stor kamp i Quincy og min tidligere save er en liten time før. Ble så revet med at jeg glemte å save. Er i en Kirke, omringet av to Legendary gunners, en navngitt en som er mye høyere level enn meg og kanskje 5 andre. De har Fat Man og plasma våpen. Lurer på om jeg kommer meg utav den her situasjonen på Survival!

Lenke til kommentar

Har spilt på survival siden dag 3,og har over 200 stimpacks. Da har eg i tillegg solgt unna noen. Synst ikkje spillet er særlig vanskelig, noe eg synst er synd. Kan som regel bare storme inn i kamp.

 

Var ok i starten, men plutselig løsnet alt, så stimpacks, bottlecaps, våpen, ammo osv har eg plenty av. Eneste eg mangler er aluminium, men regner meg eg kan kjøpe meg opp på det.

 

Artig er det no uansett, men tok ikkje mange dagene med spill før eg kunne begynne å sortere ut hva eg ville samle på, og ikkje minst kjøpe hva eg vil i stores, og det UTEN charisma klær.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...