Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjenstander som er lagret i f.eks Sanctuary vil også være tilgjengelig andre plasser hvis du har supply lines, du ser det bare ikke, men det er der. Sånn jeg har forstått. 

 

Så hvis du har 1000 wood i et settlement, så skal det være mulig å bygge floors en annen plass hvor du ikke har wood.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjenstander som er lagret i f.eks Sanctuary vil også være tilgjengelig andre plasser hvis du har supply lines, du ser det bare ikke, men det er der. Sånn jeg har forstått. 

 

Så hvis du har 1000 wood i et settlement, så skal det være mulig å bygge floors en annen plass hvor du ikke har wood.

Slik jeg også har forstått det. Det man ser i storage på andre settlements er ting de har skaffet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gjenstander som er lagret i f.eks Sanctuary vil også være tilgjengelig andre plasser hvis du har supply lines, du ser det bare ikke, men det er der. Sånn jeg har forstått. 

 

Så hvis du har 1000 wood i et settlement, så skal det være mulig å bygge floors en annen plass hvor du ikke har wood.

Når du tar den skillen med supply lines, må du opprette supply lines mellom hver eneste område? Eller skjer det automatisk.

Lenke til kommentar

 

Gjenstander som er lagret i f.eks Sanctuary vil også være tilgjengelig andre plasser hvis du har supply lines, du ser det bare ikke, men det er der. Sånn jeg har forstått. 

 

Så hvis du har 1000 wood i et settlement, så skal det være mulig å bygge floors en annen plass hvor du ikke har wood.

Når du tar den skillen med supply lines, må du opprette supply lines mellom hver eneste område? Eller skjer det automatisk.

 

 

Det skjer ikke automatisk. Gå inn i bygge modus finn en settler du vil bruke til supply, da får du noen valg deriblant sette opp en supply line. Slik kan man også flytte en settler til en annen bosetting, men man velger da 'move' istedenfor suppply line.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

1 person må dedikeres for hver supply line du ønsker å ha. 10 supply lines er totalt 10 dedikerte settlers.

Jeg finner det veldig irriterende at jeg ikke kan se hva en settler gjør i utgangspunktet.. Lager han mat, er han en scrapper, går han vakt eller surrer han på NAV? Det veit jeg ikke,og det er veldig irriterende når man setter opp supply lines og plutselig lager ikke Sanctuary mat lenger.... Tåpelig opplegg
Lenke til kommentar

Helt enig og vil tro det kommer en fix som gjør det der litt enklere :)
 

Måten jeg gjør det på for å forenkle dette:

 

1. jeg bruker ingen settlers til manuelle forsvarsposisjoner, kun turrets.

2. har alltid crops og scavange stations i synlig rekkevidde av hverandre

3. velger settlers med crops og scavange stations i synsfeltet og ser automatisk om de er tilegnet noen av disse.

4. forsikrer meg da først om at de som betjener butikkene står i butikkene (noe de alltid gjør i åpningstid).

Ellers finnes det også en enkel mod som gjør at du kan rename alle generiske settlers fra settler til eks. "farmer", "merchant" osv.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jepp det er ting som enten ikke fungerer 100% eller ikke er forstått 100%, men selv har jeg fått gjort alt jeg ønsker å gjøre i settlements. LLP lvl1 gir Supply Lines, lvl2 gir tilgang til Stores.

Og å lage egne, forskjellige workbencher (armor, weapon, powerarmor, chemistry, cooking..) Ikke alle settlements som har de du trenger. :)

Lenke til kommentar

 

1 person må dedikeres for hver supply line du ønsker å ha. 10 supply lines er totalt 10 dedikerte settlers.

Jeg finner det veldig irriterende at jeg ikke kan se hva en settler gjør i utgangspunktet.. Lager han mat, er han en scrapper, går han vakt eller surrer han på NAV? Det veit jeg ikke,og det er veldig irriterende når man setter opp supply lines og plutselig lager ikke Sanctuary mat lenger.... Tåpelig opplegg

 

 

Gi folk du setter til ulike oppgaver forskjellig klær. De som høster mat får bondeklær, vaktene gir du uniformer osv. Da ser du lett hvem som er satt til hva.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hater Deathclaws!

Møter først en som setter seg fast (på flatmark, hendig bug) og kan i ro og mak henrette saken. LETT tenker jeg. Ikke før jeg har fått brent kadavereret dukker det ikke opp en til, men to, hvorav den ene er Legendary Alfa Deathclaw. Og de løper inn fra hver sin kant, angriper, tar noen skudd og løper ut i skauen igjen. Så må jeg stå der da, inni den lille skuret jeg kan stå noenlunde trygt inni... og vente på neste angrep. F**n altså, jeg hakke nerver til sånt.

Lenke til kommentar

Deathclaws er da bare skolefrøkner i dette spillet. Assaultrons er de nye Deathclaws.

Kan jeg til dels være enig i. Har møtt en, men den måtte jeg gi opp. Veit hvor den står, så lett å komme seg rundt. Men taktikken til DC's er litt kjip ved at de forsvinner og kommer tilbake i en jævla fart, tilsynelatende ut av det blå.

Assaultrons går jo bare rett på og tar livet av deg, en ærlig sak ;)

 

Tips om hva som biter på sistnevnte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...