Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han helt umulig å forstå seg på eller? Douchebag?


Anbefalte innlegg

 

Gjelder ikke alle så klart, Tvillingsjel =) Neida, han her... han her er noe eget, altså. HAN VIL JEG HA! Får se om han svarer i morgen. Får ikke sove.. er så jævla nervøs. Første gang i hele mitt liv at jeg føler det som dette... å herregud. Hardt liv..

 

TSSSSSSSSSSS

 

Anonymous poster hash: fba10...e45

 

 

Et godt tips til fremtiden er å ikke skrive melding på et tidspunkt hvor det kan være lenge til du får svar, hvis du vet at vedkommende sover eller er opptatt. Har gått i samme fellen selv før og så gjort meg selv nervøs når jeg har ventet på svar, selv når jeg ikke har trengt å være nervøs for svaret.

 

På den positive siden bør du kunne sovne lett i morgen. Burde sove selv snart, men sover ikke like godt når jeg ikke sover inntil kjæresten min, samt at jeg er notorisk b-menneske.

 

Prøv å nyte følelsene du har også da. Mange som er i forhold bruker å savne den nyforelska følelsen, selv om det egentlig er ganske dumt av mange grunner. Det er en fase som er både spennende og skummel, man vet liksom aldri helt hva den andre tenker eller vil. Han virker som han er interessert i å møte deg og bli bedre kjent. Han svarer sikkert i morra :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å herre, jeg har bare møtt han en gang, og han har jammen fått meg helt viiill...... Søsteren min ble dritmisunnelig på meg.

 

Det må være noe med utseendet hans. Måten han holdt meg, og snakket til meg på.. "kom närmar mig då.. Du är ju till å spisa upp." Virket som han ble flau da han sa det siste. :p.. etter hvert som vi lå litt, holdt han plutselig hånden min litt hardere.. han strøk så fint på meg..

 

Føler meg som en fjortistulling.

 

TS

 

Anonymous poster hash: fba10...e45

Lenke til kommentar

 

Jeg mente han om det er lurt av meg å gjøre eller ikkw mtp. opprettholde interesseeeen!! :) Har jo lyst å sove med han men redd at han skal miste interessen hvis han kan sove over. Han spurte jo om jeg v ille sove over sist siden det ble såå sent, men stod over.

 

TVILLINGSJEL, HVOR ER DU??? :) NEED YA MY FRIEND!

 

Anonymous poster hash: fba10...e45

 

Det er dårlig gjordt av deg å drive å lure han på den måten. Hvis du ikke har tenkt å ha sex med han så synes jeg du skal fortelle han det slik at han kan ta en avgjørelse om han vil fortsette å bruke tid på deg. Du prøver å lure han inn i et forhold som han garantert ikke vil inn i.

 

Det virker ikke som du gjør annet en å manipulere :(

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ærlig oppriktig talt. Hun har møtt ham EN gang. Det kvalifiserer ikke til å drive med noe. De skal ha sin andre date. Ingen må legge seg flat første date! Ingen må på andre heller. Hun vil bli sammen med ham og er redd for at han bare vil ha et ligg.

 

Tenk over hva slags beskjed dere sender til unge jenter. Det er helt akseptabelt å vente til man er klar. Dessuten har hun lyst på ham, så ingen blir lurt. Er det virkelig ingen gutter/menn som ønsker å være gjenstand for forelskelse?

 

Og Ts - kanskje han var trøtt, stresset, morgenrutiner etc - smøre deg med tålmodighet om du kan.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ærlig oppriktig talt. Hun har møtt ham EN gang. Det kvalifiserer ikke til å drive med noe. De skal ha sin andre date. Ingen må legge seg flat første date! Ingen må på andre heller. Hun vil bli sammen med ham og er redd for at han bare vil ha et ligg.

 

Tenk over hva slags beskjed dere sender til unge jenter. Det er helt akseptabelt å vente til man er klar. Dessuten har hun lyst på ham, så ingen blir lurt. Er det virkelig ingen gutter/menn som ønsker å være gjenstand for forelskelse?

 

Og Ts - kanskje han var trøtt, stresset, morgenrutiner etc - smøre deg med tålmodighet om du kan.

Hun har ikke tenkt å ha sex med han før han går inn i et forhold med henne. Er det greit å lure menn på den måten mener du?

Lenke til kommentar

Hun har ikke tenkt å ha sex med han før han går inn i et forhold med henne. Er det greit å lure menn på den måten mener du?

Jeg mener ikke at man skal lure menn. Det har jeg ikke sagt. Det er ingen som har sagt at hun lurer ham eller at hun ikke kommer til å ligge med ham. Ting skjer... Men om hun vil vente, så forteller hun vel ham det. Hun har ikke lovet å ha sex med ham. De skal ha sin andre date. Se hva ilpostino skrev også...

 

Ts: han er sikkert opptatt bare :)

 

Kan hende han venter litt siden du ventet, ikke virke for ivrig.

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Jeg må faktisk si at rull(ettellerannet) har et par poeng innimellom linjene av sarkasme og spydighet.

For min egen del er jeg gift så er ikke lengre på jakt, men når man ser etter noen å dele tid med for den ene eller andre, enten det er kos eller forhold ser man etter visse signaler. .

Hadde jeg etter en kveld med klapp og klem fått tilbud om opera,kaffe, eller te, sett en anen vei. . Skjønner ikke hvorfor TS skal lure rundt grøten.

Ser jo folk i tråden her også ikke helt skjønner hvor/hva du vil. .

Kall en spade for en spade for sv@rte.

 

vil du bli bedre kjent med karen så fortell HAN det. Er det forhold du vil ha og ikke.no kos før han har flyttet inn så fortell HAN det. Merkelig å vanskelig det skal være å komunisere. Noen må våge å satse om det skal være noe håp for framgang. Om alle er reserverte og ikke våger satse, stopper det opp.

Hadde aldri noe problemer med FB's eller andre før eller senere fordi man legger kortene på bordet først.

Lykke til.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg må faktisk si at rull(ettellerannet) har et par poeng innimellom linjene av sarkasme og spydighet.

For min egen del er jeg gift så er ikke lengre på jakt, men når man ser etter noen å dele tid med for den ene eller andre, enten det er kos eller forhold ser man etter visse signaler. .

Hadde jeg etter en kveld med klapp og klem fått tilbud om opera,kaffe, eller te, sett en anen vei. . Skjønner ikke hvorfor TS skal lure rundt grøten.

Ser jo folk i tråden her også ikke helt skjønner hvor/hva du vil. .

Kall en spade for en spade for sv@rte.

 

vil du bli bedre kjent med karen så fortell HAN det. Er det forhold du vil ha og ikke.no kos før han har flyttet inn så fortell HAN det. Merkelig å vanskelig det skal være å komunisere. Noen må våge å satse om det skal være noe håp for framgang. Om alle er reserverte og ikke våger satse, stopper det opp.

Hadde aldri noe problemer med FB's eller andre før eller senere fordi man legger kortene på bordet først.

Lykke til.

Godt å se at det er noen som ser verden i nyanser og mellomting, og ikke bare halvpsykopatiske wannabe-alfaer på den ene siden og naive fjortiser på andre siden. Denne tråden har vel hele spekteret. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

DeathByDigital: om du hadde en ung datter, hadde du likt det om hun følte seg presset til å ha sex? TS har møtt ham en gang og har følelser. Det er litt voldsomt å ha praten første gang man møtes. Det kan skremme... De skal møtes igjen. For alt vi vet så ligger hun med ham da eller prater med ham.

 

Jeg kan ikke tro at jeg sier det, men alt er ikke om sex. Klart det er utrolig digg etc, men det er ingen menneskerett å få ligge med noen. De møttes nettopp! Skulle hun bare si hei og så inta posisjonen i frykt for å ødelegge med den oh så hellige mannen? Hva med følelser, kjemi, bli kjent?

 

For alt vi vet så tenker hun å fortelle ham hva hun vil og så er det opp til ham hvilket hode han vil tenke med.

 

Dere må tenke over hva slags signaler dere gir unge jenter. Skal de bare legge seg på rygg første møte i frykt for å ødelegge? Det interessante er at mange av de samme fyrene sikkert mener ei jente er billig om hun har mange partnere. Skal man bare håpe at man har møtt den rette da?

 

Mange fyrer er ute etter kun sex, sier de virkelig alltid fra om dette?

 

Når folk spør om hjelp så er det greit å hjelpe altså.

 

Og ingen har blitt lurt!

 

Noen ganger føles det rett å gå til sengs fort, kjemi etc og noen ganger er man så kåt at man ikke kommer dit raskt nok.

 

Ingen av dere er unge og potensielt usikre jenter og da er det ikke lett å sette seg inn i hvordan de har det.

 

TS, du er i dialog med ham. Ingenting er ødelagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

*edit* dette er svar til trådstarter.

(ser noen rakk å svare før meg, og nå tror at jeg svarte den personen)

 

Hvordan kan jeg/vi vite det? Dere vet jo ikke selv hva dere vil ;)

Få svensken inn i tråden så kanskje vi finner det ut.

 

Jeg har en del gode venner, og skal jeg ha en ny må jo denne by på noe unikt,som jeg har interesse av.

Det kan være samtaler, hobby eller annet. .

 

Man våkner ikke en morgen og tenker at man skal finne en vilkårlig person på gata og bli bestevenn med. . Det bør være et par fellesnevnere som man bygger på.

Kjemi bør stemme men det bør være mer. .

 

DeathByDigital: om du hadde en ung datter, hadde du likt det om hun følte seg presset til å ha sex? TS har møtt ham en gang og har følelser.

Hvorfor spørr du meg om dette?

Får du inntrykk om at jeg har bedt TS om å legge seg på rygg??? Jeg prøver å foreslå at hun sender klare signaler. . Ikke litt kos på rompa og ikke.no kos ;)

Endret av DeathByDigital
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vet veldig godt hva jeg vil jeg, så trenger ikke å uroe deg for meg :) - jeg har det veldig bra.

 

Jeg kan ikke uttale meg ang hva TS vil, men hun er forelsket og på knærne og skikkelig hypp på å møte ham igjen. Hun er redd for at han ikke vil mer enn et ligg. Er enig i at de bør prate om forventninger og passe på at det ikke er full kræsj, men det er litt voldsomt å ta det første dagen om det ikke faller seg naturlig.

 

Er enig i at kjemi er viktig og om den er sterk nok, så er det en voldsom drivkraft. Har selv opplevd det. Såklart er det mange faktorer som skal klaffe om man skal få et godt forhold og for voksne mennesker er seksuell kompatibilitet viktig. Jeg har selv vært i forhold hvor fyren ikke stilte opp og ikke ville... Det er nemlig ikke alltid jenta som setter stopper.

 

Fellesnevnere er bra og viktig, enig i det.

 

Synes bare det føles som vi legger oss på et annet nivå enn TS og svensken er på, de skal ha sin andre date. Det er klart at han kan tenke overnatting=action, men det kan jo hende at det utvikler seg naturlig... ;)

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor spørr du meg om dette?

Får du inntrykk om at jeg har bedt TS om å legge seg på rygg??? Jeg prøver å foreslå at hun sender klare signaler. . Ikke litt kos på rompa og ikke.no kos ;)

 

Beklager, det spørsmålet er nok mer aktuelt til en del andre. Føles som hun oppfordres veldig til å ligge med ham og helst skulle hun ha gjort det første date. Jeg ble nok litt ivrig, for jeg ser jo at du ikke er en av dem og jeg ga faktisk +1 på innlegget ditt også, så jeg var ikke helt uenig i tingene du sa :)

 

Jeg er helt enig med deg i at det er lurt å sende klare signaler. Om det skal være noe kyssing eller tafsing, så får det bli gjort en enighet i hvor langt man skal gå f.eks.

 

Og PS - jeg tror ikke at du svarte meg sånn sett, men du skrev dere og jeg er en av dere - dvs en kvinne ;)

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

HEI !

 

Fikk melding fra han nå.

 

Dette skrev jeg i går kl 0000 - Okej, så moro med fotball da! Jeg vet ikke om det passer fordi det kan hende jeg skal jobbe, men det er sikkert mulighet for å sove over fra lør-søn. =)

 

Han svarer i dag (jeg vet han har det travelt på jobb) :

"Okej;) ja vi får se, hõrs senare ikvãll då!"

 

Fordi jeg skrev i går at han kunne komme i dag, siden det ikke passet på torsdag. Men han skulle visst spille fotball i dag til kl 2300 (jeg vet han er glad i fotball og hadde avtale før meg), og da hvis han skulle komme da, spurte han om kunne sove over til lørdag pga tidligvakt.

 

Tvillingsjel? :)

 

TS...........................



Anonymous poster hash: fba10...e45
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...