Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han helt umulig å forstå seg på eller? Douchebag?


Anbefalte innlegg

Jeg tror nok at Krølles ønsker eller mangler på ønsker fra kvinner, samt hans tanker om hva menn vil ha er litt på sidelinjen. Det er vel en sjanse for at denne svenske hottingen er som krølle og tenker som ham, men den er vel ikke så stor.

 

Er nok mange menn som ønsker seg forhold, ønsker seg noen å være sammen med og finne på ting med. Når det gjelder å si at man er alt en kvinne (eller mann) kan drømme om, så tror jeg at svært få sier det. Jeg sier det i alle fall ikke. Jeg vet at min kjæreste er veldig fornøyd med meg, men jeg er da langt fra perfekt. Ingen er perfekte. Vi er mennesker.

 

Og TS: gi ham litt tid, men om du synes det tar veldig lang tid, så kan du skrive til ham igjen. Spør som tidligere nevnt om han har idé til film eller dag og ta det fra der. Om han da ikke svarer på lenge, så kan du vurdere hva du gjør videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Vi hadde det sykt koselig sammen. Jeg lå i armkroken hans og så film, og vi koste, holdt hender, strøk osv. Han sa jo flere ganger at han synes jeg var søt og fin... og han spurte hva jeg gjorde på fritiden osv, og virket litt intr. aner ikke jeg.. venter han med å svare for å gjøre seg ekslusiv og kostbar, tror du det eller? Han ventet jo en dag forige gang med å svare... tror ikke jeg orker å tenke så veldig mye mer. Får se om han svarer i dag eller ikke, og hvis jeg ikke hører fra han, så dropper jeg hele greia. :)

Anonymous poster hash: fba10...e45

 

Problemet ditt er at du har vært bitchy med å knipe igjen bena og trodd at du kan bruke det som et forhandlingskort (forklart til deg tidligere i tråden) senere når han etter ditt eget kynisk estimat har investert mye i deg. Greia er at menn med alternativer ikke venter lenge på å få det de vil ha før de dropper deg helt. Nå kan det være at du har fått en ny sjangse, men drar du tullet ditt igjen går du nok rett i avfallsboksen.

 

 

Å? De gangene jeg har vært interessert i jenter har det jo vært for å ha et forhold. Ikke bare for å feie over dem å stikke. Så der bomma du grovt...IGJEN. ;)

Av dine tidligere poster har du gitt inntrykk av å være ryggløs og har til vane å gi etter for kvinner. Din mening og erfaring teller derfor kanskje ikke så veldig mye til andre enn valideringssøkende kvinnemennesker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Slik TS svarer har gjort at jeg er enig med Kalkunkrøll, for en gangs skyld. Man kan si hva man vil om hans meninger, ordvalg og holdning til kvinner og forhold, men noen gode poenger har han.

 

Du er ute etter et forhold, og mistenker at han er ute etter sex. Hva er forskjellen? Hvorfor er det å være ute etter et forhold til en fyr du ikke kjenner, men synes er veldig kjekk, bedre enn å være ute etter sex?

 

Forstår du hva gutta her inne prøver å si? For oss er du faktisk kvinnevarianten av "han som bare er ute etter sex", "Hun som bare er ute etter forhold".

 

Du har skrevet flere poster om at han "ikke har svart på snap" etter x timer.

 

Du sier selv at du ikke er masete, men maser her inne etter hjelp til noe som ikke er ett problem.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Hallo.

 

Jeg møtte en jævla kjekk fyr for noen dager siden. Vi så på film sammen ganske sent, og vi koste med hverandre. Vi hadde IKKE sex, det nærmeste var at han tafset litt på rompa mi.

 

Sendte han en snap og spurte om han var med på kaffe, og fikk ikke svar før dagen etter enda han hadde åpnet den. Han spurte om vi heller skulle ta en filmkveld. Ehhhh.... vil han bare ha sex med meg eller? Siden han ikke gadd kaffe. Hvis han bare vil ha et ligg, hvorfor prøver han seg, når det ikke ble sex på første møte? Han sa også at han håpet på å treffe meg igjen forresten

 

Han sa jo at han synes jeg var fin og søt osv... eller kanskje han bare foretrekker film fremfor kaffe. Han ser jævlig bra ut, så han kan få hvem som helst bare han går in for det. Og hvis han bare vil ha sex, så kan han jo heller kuke rundt på byen i steden for å møte meg 2. gang..

 

Hva tror dere.. hva må jeg gjøre for å opprettholde interessen.. skal i hvert fall ikke ha noe samleie med han med det første..!!

 

Anonymous poster hash: 18e23...bb3

 

Det blir nok vanskelig å opprettholde interessen hans hvis du bare vil gå på kafe. De fleste menn tror jeg ikke liker spesielt godt å gå på kafe. Jeg synes hvertfall det er møkkakjedelig og gjør det kun om jeg absolutt må. Ta han heller med ut på fylla. Da blir dere bedre kjent og ;)

Lenke til kommentar

Så dersom ei jente ikke sprer bena på første date, så er hun bitcy med å knipe igjen bena?

 

Hva gjør at dere basert på det hun skriver går utifra at han kun er interessert i et ligg? Det kan hende at han vil mer, men joda - at han også vil ha seg. Om man er keen på noen, hva er så ille med å være ute etter et forhold? Jeg tviler på at hun lå der og maste om å bli sammen med ham eller at hun har sendt mange meldinger og mast om dette. Det må da være lov å håpe på å kunne få noe mer enn et tilfeldig ligg.

 

Om det er bedre å være ute etter tilfeldig sex eller et forhold med en man ikke kjenner så godt? Vel, det får vel være opp til hver enkelt å svare på, eller hva? Noen er ikke ute etter forhold (Kalkunkrøll har skrevet dette svart på hvitt) og andre er. Hva som er rett for en selv må man finne ut av selv. Folk er forskjellige.

 

Bare fordi TS har mange tanker rundt dette og har valgt å dele det her på forumet, så betyr ikke dette at hun har mast på denne fyren. Man har mange tanker som virrer rundt i hodet om ulike tema. Det vil jeg tro de fleste av oss har. Om man skrev ned disse tankene, så er det sikkert flere som vil tenke at det kan oppfattes som mas rundt det temaet.

 

Jeg bruker svært sjelden å gå på café selv, men dette oppfattes nok som et relativt trygt valg. Man kan gå dit uten at det er date også og man kan ha date. Filmkveld er mer intimt og gir mer mulighet for kosing og eventuelt annet. Blir mer privat også om det ikke er mange folk rundt. Dette er jo selvfølgeligheter.

 

Jeg synes det blir galt å bare fokusere på hva TS gjør galt (i enkeltes øyne) og i stedet for å hjelpe, bare skrive om hvordan hun har ødelagt ved å ikke spre bena på første daten. Er en forskjell på å "mase" her inne og på å "mase" på fyren, i alle fall slik jeg ser det. Jeg synes også det er forskjell på å mase på bestevenninna mi og om det f.eks var en fyr jeg holdt på å ville bli sammen med.

 

Jeg synes forresten at Maximalyd virker som en oppegående og hyggelig fyr. Man er ikke ryggløs bare fordi man ønsker seg et forhold. Synes man kan respektere at folk er ulike UTEN å stemple dem.

La oss gå tilbake til å hjelpe TS med problemstillingen hun fremsatte i sinn opprinnelige post.

 

Og du, lykke til med din seneste snap. Jeg krysser fingrene for deg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Han svarte!!!! Men da skrev han "Kan vi vara hos dig isåfall)?" hvaaaaa.... whyy. har nettopp flyttet hit, og rommet ser ikke ut, LOL. Vi var hos han sist... får see... han bor med noen andre svensker, og deler rom med en kamerat, så sikkert ikke helt gunsitg å være der... LOL. svensker ass...



Anonymous poster hash: fba10...e45

"kan vi vara hos dig iallfall ; ) " blunketegn.. hater blunketegn. det ser så griseaktig ut...



Anonymous poster hash: fba10...e45

"kan vi vara hos dig iallfall ; ) " blunketegn.. hater blunketegn. det ser så griseaktig ut...



Anonymous poster hash: fba10...e45
Lenke til kommentar

Personlig synes jeg at blunketegn ser spøkefullt ut og indikerer at man er flørtende eller at man spøker og prøver å være litt sjarmerende. Er ulike måter å tolke slik gitt!

 

Du får ta å rydde rommet ditt da, er vel ikke noe annet å gjøre :D - du fikk i alle fall raskt svar og han er interessert i å ha filmkveld allerede i kveld, på relativ kort varsel. Jeg synes dette indikerer at han er interessert. Mulig at kameraten er hjemme i dag da, ikke så lett å ligge å kose sammen om det er en annen fyr på rommet.

 

Du fikk i alle fall svar, et bra svar tilogmed :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er vel en sjanse for at denne svenske hottingen er som krølle og tenker som ham, men den er vel ikke så stor.

 

Får da virkelig ikke håpe det for trådstarters skyld. :)

 

 

Problemet ditt er at du har vært bitchy med å knipe igjen bena og trodd at du kan bruke det som et forhandlingskort (forklart til deg tidligere i tråden) senere når han etter ditt eget kynisk estimat har investert mye i deg. Greia er at menn med alternativer ikke venter lenge på å få det de vil ha før de dropper deg helt. Nå kan det være at du har fått en ny sjangse, men drar du tullet ditt igjen går du nok rett i avfallsboksen.

 

Så du mener at det første dama skal gjøre er å spre beine for å gjøre fyren fornøyd? Av og til lurer jeg på om du og Krølle er én og samme person. Eller i det minste enegga tvillinger. ;)

 

Av dine tidligere poster har du gitt inntrykk av å være ryggløs og har til vane å gi etter for kvinner. Din mening og erfaring teller derfor kanskje ikke så veldig mye til andre enn valideringssøkende kvinnemennesker.

 

Jaja...det må du jo bare tro...hehe. Jeg har hvertfall klart å holde på dama i 9 år foreløpig, og kan ikke bedre ha det. ;)

 

 

Jeg synes forresten at Maximalyd virker som en oppegående og hyggelig fyr. Man er ikke ryggløs bare fordi man ønsker seg et forhold. Synes man kan respektere at folk er ulike UTEN å stemple dem.

 

Takker for den. :) Og i lige måde. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Okej, da får jeg rydde rommet mitt da... det blir slitsomt ass. klær over alt, og møbler fra hun forige kjerringa som bodde her før... men et problem. jeg har ikke kabel til mac/tv.... så jeg tror ikke vi får sett film. :S kan jeg spørre om han kan ta med sin laptop og kabel, eller blir det for teit av meg???



Anonymous poster hash: fba10...e45
Lenke til kommentar

Spør ham om han har, eller se film på mac - er ikke verre. Kanskje det går noe på tv? Ville ikke holdt pusten da.

 

Er nok bare å bite tenna sammen, rydde opp i klær og annet. Gjør så godt du kan. Såklart best å ha det ryddig.

 

Du får besøk og han ville komme på kort varsel, ikke dårlig det :)

 

Blir spennende å se hvordan kvelden går :)

Lenke til kommentar

@Maxim

Det var kanskje ikke verdens peneste måte han sa det på men Dictator har jo på en måte rett. Om svensken har alternativer så kommer ikke TS i noen forhandlingsposisjon av å knipe igjen. Og uansett er det ganske kynisk å knipe igjen for å ha spillekort

Hvorfor se på alt som et spill? Jeg synes man skal gjøre det som føles rett for seg. Noen ganger havner man fort til sengs og andre ganger ikke. Noen ønsker å vente også. Man må se an kjemien, øyeblikket og så bare ta det fra der. Om han liker henne så venter han til hun er klar, men det bør ikke brukes som spillebrikke eller lokkemiddel.

 

Med han jeg har barn med gikk ting veldig fort. Vi var sammen i bortimot tolv år (med en pause midt i ca etc). Det kan bli forhold selv om man ligger med dem fort, men alle må finne ut av det selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

HELLO MOTHERFUCKERS. THIS THREAD IS ABOUT MEEEE AND THE HOT SWEEDISH GUY, så hold kjeft om noe annet! OKEI?

 

Ja, det er vel ikke så dumt at han vil komme til MEG, liksom? Er jo ikke så rart da i og med at han deler rom med en annen........ !! -.-

 

Anonymous poster hash: fba10...e45

Synes det er positivt jeg!

1. Han svarte fort.

2. Han sa ja på kort varsel.

3. Han vil til deg.

4. Mer privat og bedre sjanse for kosing og intim prat hos deg.

 

Er bare å rydde, dette blir så bra så :)

Lenke til kommentar

Hvorfor se på alt som et spill? Jeg synes man skal gjøre det som føles rett for seg. Noen ganger havner man fort til sengs og andre ganger ikke. Noen ønsker å vente også. Man må se an kjemien, øyeblikket og så bare ta det fra der. Om han liker henne så venter han til hun er klar, men det bør ikke brukes som spillebrikke eller lokkemiddel.

 

Med han jeg har barn med gikk ting veldig fort. Vi var sammen i bortimot tolv år (med en pause midt i ca etc). Det kan bli forhold selv om man ligger med dem fort, men alle må finne ut av det selv.

Det virker som hun kniper igjen for å få viljen sin, og hvis det stemmer er det veldig dumt av henne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...