Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han helt umulig å forstå seg på eller? Douchebag?


Anbefalte innlegg

@Maxim

Det var kanskje ikke verdens peneste måte han sa det på men Dictator har jo på en måte rett. Om svensken har alternativer så kommer ikke TS i noen forhandlingsposisjon av å knipe igjen. Og uansett er det ganske kynisk å knipe igjen for å ha spillekort

 

Han har rett i at svensken kan finne seg andre, det er klart. Men jeg mener at man ikke skal forhandle ved å legge seg på ryggen med en gang. Hvis det er eneste alternativ hun har, ville jeg selvfølgelig skippa hele fyren. Jeg tror neppe hun kniper igjen for å ha spillekort, men det er ikke alle som har sansen for å hoppe til køys med en gang. Og det forstår jeg godt. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Han har rett i at svensken kan finne seg andre, det er klart. Men jeg mener at man ikke skal forhandle ved å legge seg på ryggen med en gang. Hvis det er eneste alternativ hun har, ville jeg selvfølgelig skippa hele fyren. Jeg tror neppe hun kniper igjen for å ha spillekort, men det er ikke alle som har sansen for å hoppe til køys med en gang. Og det forstår jeg godt. :)

Jeg har bare på følelsen at hun prøver å hevne seg på han eller å lure han inn i et forhold ved å holde tilbake. Det første hun skriver er jo at han er en drittsekk så det er vel ikke så rart at jeg tviler på hensiktene hennes

Lenke til kommentar

 

HELLO MOTHERFUCKERS. THIS THREAD IS ABOUT MEEEE AND THE HOT SWEEDISH GUY, så hold kjeft om noe annet! OKEI?

 

Ja, det er vel ikke så dumt at han vil komme til MEG, liksom? Er jo ikke så rart da i og med at han deler rom med en annen........ !! -.-

 

Ville bare minne om reglene slik at du ikke blir kastet ut. For det er kjedelig. :)

 

Overdreven bruk av smilies, STORE BOKSTAVER eller andre tegn er forbudt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har bare på følelsen at hun prøver å hevne seg på han eller å lure han inn i et forhold ved å holde tilbake. Det første hun skriver er jo at han er en drittsekk så det er vel ikke så rart at jeg tviler på hensiktene hennes

 

Kunne ikke finne noe sted at hun skreiv at han var drittsekk, jeg. Var vel mer det at hun lurte på det. Regner med at du tenker på tittelen.

Lenke til kommentar

Jeg har bare på følelsen at hun prøver å hevne seg på han eller å lure han inn i et forhold ved å holde tilbake. Det første hun skriver er jo at han er en drittsekk så det er vel ikke så rart at jeg tviler på hensiktene hennes

Jeg kan ikke finnne at hun har kalt ham drittsekk noen plass. Douchebag fra tittelen tolker jeg mer som en frykt for at han kan være.

 

Hun skriver hun er head over heels for første gang. Hva skulle hun hevne og hvorfor lure ham inn i forhold? Hun vil bli bedre kjent og se hva som skjer slik jeg tolker det.

 

Enig i at det er lurt å ikke blåse opp skriften og sette den til rød etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og dere søpler ned hele tråden hennes med alt dette kalkunkrøll-tøvet deres.

 

Mine svar har vært en meget sollid fasit på spørsmålene hennes, noe ridderne selvsagt ikke ha noe av. Frastøter hun seg kjekkasene kan det jo henne at hun til slutt må ta til takke med noen av deres kravløse kaliber, vet du, samtidig som hun holder seg ren, dydig og ubrukt. Nei, du søpler ned tråden med intet annet enn substansløst gnål, og ts gjentar bare gnålet sitt pga oppmuntring fra de som taler henne etter ræva.

Lenke til kommentar

Fasit om han er som deg. Vi vet ikke om han er,

 

Hun kan godt ligge med ham, men da må hun finne ut av det selv

 

TS har kommet med ny info også, ikke bare gjentatt seg. Om det er så plagsomt så kan man velge å holde seg unna tråden ;)

 

En person som nyter singellivet med ONS og oppmuntrer til å spre bena på første date eller ødelegge alt er kanskje ikke rette til å gi råd om forhold?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

NY UPDATE:

 

han hadde vært og trent før han skulle møte meg (noe han gjorde forige gang også) og da blir det sent.. for han bor litt på andre siden av hvor jeg bor, så.... han sa han var sliten og spurte om vi kunne treffes i helgen i stedet. Han jobber også fra 10 til 18 i ukedagene, og trene etter det, så skjønner han.

 

Hva tror dere?

 

sa bare ja, null stress. vi kan ta det på lørdag eller fredag.

 

greit eller..?



Anonymous poster hash: fba10...e45

Da får jeg tid til å sette på vippe extension også gitt, før jeg møter han. hahaha... BRUTALT. jeg gjør alt for å kapre den kjekkasen.



Anonymous poster hash: fba10...e45
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...