Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han helt umulig å forstå seg på eller? Douchebag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du påstod det var ingen som hadde nevnt noe med forhold her, men det var jo akkurat det trådstarter gjorde. Hva er poenget med å starte en diskusjon hvis du ikke er kan / er villig til å argumentere tilbake med annet enn usakligheter?

 

Jeg mente meg selv og mine støttespiller inkludert da jeg sa ingen. Ingen menn tar utgangspunkt i at det skal bli noe forhold.

Lenke til kommentar

 

Men jeg forstår det ikke. I går spurte jeg om vi skulle ta en kaffe til uken. Og jeg fikk ikke svar før i dag hvor han kontret med å foreslå filmkveld i steden. Og etter første "daten" eller hva jeg skal kalle det, så sa han jo at han håpet på å treffe meg igjen? Vi hadde det jo dritkoselig sammen.. Spiller han et slags spill eller huuur....

 

Anonymous poster hash: fba10...e45

 

 

For å ta en Kalkunkrøll så spiller jo du også spill, siden du tydeligvis er tiltrukket av fyren, men likevel holder igjen fordi du i størst mulig grad vil minimere risikoen for at han puler deg og stikker av, og (ganske feilaktig) tror at det at mannen er villig til å vente er en god målestokk for hvor interessert han er i et forhold. Jeg vet om flere enn jeg liker å tenke på som har ventet, noen ganger i månedsvis, bare på ren, skjær faen, for å pule dama, og så pakket og gått etter at de fikk det de ville ha. Poenget jeg vil fram til er at man aldri har noen garantier, uansett om du så holder igjen i tre år, og at man til slutt må stikke nakken frem og satse. Det er det vi mannfolka må gjøre, hver eneste gang vi forsøker å sjekke opp noen ...

 

En liten mindfuck til slutt: Siden du påstår han er kjekk og har valgmuligheter, hva skulle hindre ham i å pule et tosifret antall damer mens han "venter" på deg? Kan hende han ikke har svart fordi han var opptatt i heftig trekant med noen som var villige til å ta'n på første deiten, vettu.

 

Som sagt, ingen garantier ...

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Så fra nå av når du sier "ingen menn" og "menn" generelt i setninger, da mener du kun deg selv og de som deg? Ikke menn generelt ellers? Som for eksempel den påstanden jeg satte i fet skrift?

 

 

 

Jeg skiller på menn og riddere ja. Men det gjør du også, ubevisst. Greit nok at det kommer karer inn her som er store i kjeften og hevder at det de er alt en kvinne drømmer om. Ikke sexinteressert, ikke overfladisk, bare interessert i sinnet hennes og hva hun har på hjertet, men sannheten er nok at disse mennene mest sannsynlig er de mennene du og andre ikke ville sett to ganger på. For de er enten mediokere selv, eller rett og slett litt smått dum, som ikke forstår det at forhold ikke varer evig. Ingen forhold gjør det. De eneste parene som holder ut er de parene som er likegyldig til sivilstatusen, og det blir bare for dumt at du, som er på det mest initiativrike kjønnsgruppen hva det å dumpe partner angår, skal hevde at forhold varer og er verdt å ta vare på. Det er ikke realiteten.

Lenke til kommentar

For å satse på personlighet når du er jente, er feilslått uansett, da menn og kvinner er så grunnleggende forskjellig, at sosial omgang med kvinner aldri kan erstatte ekte vennskap og god sosial omgang med menn, som tenker på samme måte og som forstår hva du snakker om. Kvinner ser på menn som tilgang til ressurser, dette går ikke å benekte, og de er ute etter å leve en trygg, komfortabel og gjerne luksuriøs tilværelse på hans regning, mens de aller fleste menn er ute etter å ha det gøy i livet.

Selvsagt er det vanskelig å konversere med kvinner når du forkynner misogynisme lang vei. Whatever floats your boat! Du har det sikkert fint og de andre her i tråden har det sikkert helt greit. Bare slutt å preke den dogmatiske regla til det evinnelige; Det er et kjedelig standpunkt og hvem som helst kan forsvare det ved å dra det ut i vagheter og kvasifundamentale påstander som du gjør. Trivialiteter. Og om det ikke var klart nok, anekdotisk bevis er, i motsetning av hva navnet skulle tilsi, ikke et bevis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, jeg er langt i fra masete. Forstår at jeg kan bli oppfattet som masete i og med at jeg analyserer fælt samt. jeg deler hva jeg tenker med dere... Jeg svarte bare "Ja, kan være med på en filmkveld!". på snapen, og det er jo egentlig ikke så veldig mye å svare tilbake på kanskje... han brukte jo lang tid på å svare forige gang også. Blæææ.... aner ikke. Hvis han ikke svarer ila dagen, skal jeg ta inatiativet å spørre når vi evt. skal se film? Eller droppe det...

 

jeg bare får det ikke til å stemme, at hvorfor han sa "håper å se deg igjen" etter første "date"... også bruker han så himla lang tid på å svare.. hmm... ? :p

 

TS



Anonymous poster hash: fba10...e45
Lenke til kommentar

Bsre fordi hun spør her inne, så betyr det ikke at hun maser på ham. Bare fordi hun ønsker hjelp til å sortere tankene, så betyr ikke deta t hun maser etc.

 

Jeg har ikke noe annet råd enn å følge innstinktet ditt, se hva som føles rett, se hvordan kjemien er. Noen ganger havner man raskt i køya.

 

Kalkunkrøll: jeg er kanskje fra venus, men tror du er fra saturn ;). Hva mener du med å definere i menn og riddere? Er riddere dotter og menn de kule? Jeg føler at min definisjon på hva en mann er ikke stemmer med din i det hele tatt, men jeg har vel ingen forutsetning til å forstå siden jeg er kvinne.

 

Menn og kvinner kan omgås sosialt på andre tidspunkt enn når hans manndom er inne i henne. Man kan se film sammen, prate sammen, gå turer sammen, reise på tur sammen og mye annet som for seg sikkert hører hjemme i en fantasy eller sci-fi roman. Du sier at kvinner sin drømmenmann er en mann som ikke er sexinteressert? Virkelig? Nå må jeg le. Ikke min drømmemann i alle fall. Et godt forhold inneholder mye slikt og siden man er trygg på den andre, så tør man ofte mer å eksprimentere og man får et bedre sexliv også. Meeeeen jeg trenger ikke å legge ut om dette til deg krølle, det er strengt talt ikke din business. Tro meg når jeg sier at man kan være veldig fornøyd i forhold, både som mann og kvinne og ofte er man også garantert å få noe. Ikke alle som kniper igjen vet du ;)

 

Mange ønsker å ha følelser når de skal gi seg til noen og som en annen diskusjon her inne viser, så gjelder dette menn også. Jeg regner med at du har tanker her krølle.

 

Jeg har selv aldri spilt det ventespillet når det gjelder meldinger, men både svart fort og fått raskt svar selv. Tror jeg skulle blitt bra utålmodig om jeg måtte vente på svar i dagevis. TS, om han ventet en dag sist, så svarer han nok etterhvert. Gi ham litt tid bare. Jeg synes han virker interessert.

Lenke til kommentar

Bsre fordi hun spør her inne, så betyr det ikke at hun maser på ham. Bare fordi hun ønsker hjelp til å sortere tankene, så betyr ikke deta t hun maser etc.

 

Jeg har ikke noe annet råd enn å følge innstinktet ditt, se hva som føles rett, se hvordan kjemien er. Noen ganger havner man raskt i køya.

 

Kalkunkrøll: jeg er kanskje fra venus, men tror du er fra saturn ;). Hva mener du med å definere i menn og riddere? Er riddere dotter og menn de kule? Jeg føler at min definisjon på hva en mann er ikke stemmer med din i det hele tatt, men jeg har vel ingen forutsetning til å forstå siden jeg er kvinne.

 

Menn og kvinner kan omgås sosialt på andre tidspunkt enn når hans manndom er inne i henne. Man kan se film sammen, prate sammen, gå turer sammen, reise på tur sammen og mye annet som for seg sikkert hører hjemme i en fantasy eller sci-fi roman. Du sier at kvinner sin drømmenmann er en mann som ikke er sexinteressert? Virkelig? Nå må jeg le. Ikke min drømmemann i alle fall. Et godt forhold inneholder mye slikt og siden man er trygg på den andre, så tør man ofte mer å eksprimentere og man får et bedre sexliv også. Meeeeen jeg trenger ikke å legge ut om dette til deg krølle, det er strengt talt ikke din business. Tro meg når jeg sier at man kan være veldig fornøyd i forhold, både som mann og kvinne og ofte er man også garantert å få noe. Ikke alle som kniper igjen vet du ;)

 

Mange ønsker å ha følelser når de skal gi seg til noen og som en annen diskusjon her inne viser, så gjelder dette menn også. Jeg regner med at du har tanker her krølle.

 

Jeg har selv aldri spilt det ventespillet når det gjelder meldinger, men både svart fort og fått raskt svar selv. Tror jeg skulle blitt bra utålmodig om jeg måtte vente på svar i dagevis. TS, om han ventet en dag sist, så svarer han nok etterhvert. Gi ham litt tid bare. Jeg synes han virker interessert.

Unnskyld at jeg spør, men hvorfor tror du han venter, eller bruker så lang tid på å svare? Enda det står han har lest....

 

Anonymous poster hash: fba10...e45

Lenke til kommentar

Ikke noe å unnskylde :)

 

Du skrev at du selv ventet i flere timer med å svare. Var det snapchat? I så fall fikk han sikkert med seg at du ventet. Kanskje han er redd for å virke for ivrig (her tipper jeg krølles mening kræsjer helt med min) og derfor velger å vente. Redd for å skremme deg vekk med å være for ivrig? Ville ventet til i morra med å skrive noe om ikke filmkveld. OM du vil skrive mer, så kan du foreslå film eller høre om han har noen i tankene. Vet du hva slags filmer han liker?

 

Edit: skrivefeil

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Kan alltids spørre når han vil se filmen senere i kveld, men ikke si noe om å droppe. Det virker negativt :)

 

Synes ikke vi har noe grunnlag til å si at han kjedet seg. I og med at TS selv har ventet med å svare, så kanskje det er derfor han gjør det samme. Ingen vil vel virke mer ivrig enn den andre? Selv har jeg aldri hengt meg opp i slikt.

 

Siden han sa flere gsnger at han håpet å se deg igjen, så synes jeg det er trygt å anta at det stemmer. Hvordan var kjemien mellom dere sist? :)

Lenke til kommentar

 

Så hvorfor sier han etter første kveld at han håpet å se meg igjen? Han sa det da vi koset, og etter vi tok farvel...

 

Tvillingsjel, får håpe det er noe sånt... Skal jeg vente til i morgen altså... gahh greit

 

Anonymous poster hash: fba10...e45

 

Fordi det er sånn man sier. Du kan bare gi opp han fyren der, du er så desperat at det ødelegger all spenning for han.... værste som finnes er ei som du merker har bestemt seg etter du har møtt dem EN gang.... du er sannsynligvis satt på "vent" eller noe....

 

Uansett bunner det hele ut i at du ikke er attraktiv nok for ham, er du fin nok spiller det nesten ingen rolle hvordan du oppfører deg.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Nå synes jeg du antar veldig mye om ham og at du tolker det veldig negativt. Kan gi deg at folk lett kan si noe sånt en gang for syns skyld, men han nevnte det to ganger.

 

I stedet for å bare være negativ, hva mener du hun skal gjøre nå for å vise at hun er interessert? Det at hun diskuterer med oss, betyr ikke at hun skriver til ham. Han har ingen grunn til å mene at hun er desperat.

Lenke til kommentar

Kan alltids spørre når han vil se filmen senere i kveld, men ikke si noe om å droppe. Det virker negativt :)

 

Synes ikke vi har noe grunnlag til å si at han kjedet seg. I og med at TS selv har ventet med å svare, så kanskje det er derfor han gjør det samme. Ingen vil vel virke mer ivrig enn den andre? Selv har jeg aldri hengt meg opp i slikt.

 

Siden han sa flere gsnger at han håpet å se deg igjen, så synes jeg det er trygt å anta at det stemmer. Hvordan var kjemien mellom dere sist? :)

Vi hadde det sykt koselig sammen. Jeg lå i armkroken hans og så film, og vi koste, holdt hender, strøk osv. Han sa jo flere ganger at han synes jeg var søt og fin... og han spurte hva jeg gjorde på fritiden osv, og virket litt intr. aner ikke jeg.. venter han med å svare for å gjøre seg ekslusiv og kostbar, tror du det eller? Han ventet jo en dag forige gang med å svare... tror ikke jeg orker å tenke så veldig mye mer. Får se om han svarer i dag eller ikke, og hvis jeg ikke hører fra han, så dropper jeg hele greia. :)

 

Henrik, jeg har ikke vært masete i det hele tatt. Han vet jo ikke alt jeg overanalyserer alt dette her.

 

Anonymous poster hash: fba10...e45

Lenke til kommentar

Er vel en jentegreie å overanalysere. Er lett å bli sittende og overanalysere ting. Jeg ser ikke for meg at gutter gjør det. Er bra de ikke kan leae tankene våre :)

 

Helt seriøst så tror jeg at han venter fordi du lot det gå noen timer før du svarte. Ingen mann med respekt for seg selv svarer på fem sek om han ser den andre venter lenge. Jeg synes du skal gi ham og dere en sjanse til. Vent ei stund, send ham spørsmål om hva han vil se eller når. Foreslå en dag. Om du gir det litt tid, så maser du ikke heller, men viser at du er interessert. Er ikke sikkert han forsto at du hadde veldig lyst ut fra "ja, kan være med på en filmkveld". For meg høres det ut som han er interessert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen menn tar utgangspunkt i at det skal bli noe forhold.

 

Å? De gangene jeg har vært interessert i jenter har det jo vært for å ha et forhold. Ikke bare for å feie over dem å stikke. Så der bomma du grovt...IGJEN. ;)

 

 

Greit nok at det kommer karer inn her som er store i kjeften og hevder at det de er alt en kvinne drømmer om.

 

Hmmm...kan ikke si at jeg har lest noe slikt her. Kan du vise meg? Om du ikke henviste til deg selv da, og tror at du er det damer vil ha. ;)

 

 

Hvorfor han sa "håper å se deg igjen" etter første "date"... også bruker han så himla lang tid på å svare.. hmm... ? :p

 

Ta det helt med ro, og gi det tid. Hvis det er "rett" fyr, så går det seg til av seg selv. Du må bare være tålmodig og gi det tid. :)

 

 

Jeg synes det er snodig at alle tråder kalkunkrøll svarer i ender opp om krangling om Han isteden for on-topic..bråkebøtte.

 

Hehe...er det så rart? :p Han har jo et syn på damer som heller hadde passet på Dikemark. :p Han har vel én eller annen form for sykdom.

Endret av Maximalyd
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...