Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han helt umulig å forstå seg på eller? Douchebag?


Anbefalte innlegg

UBER NY UPDATE:

 

jeg spurte på 2. melding at det passet i morgen også.. (faen nå gjør jeg meg for tilgenglig..!!) :/ men han svarte at han skulle spelaa fotball til rundt kl 11, men kunne komme og spurte om han kanskje kunne sove over, fordi han skulle visst nok på jobb neste dag.

 

Men jeg tror jeg finner på en unskyldning og sier nei, for det blir så sent, og da får vi knapt sett på film. Jeg kan si han kan komme på kvelden på lørdag, og sove over hvis han vil. Er det greit eller???? VAD TYCKS???

 

Anonymous poster hash: fba10...e45


NY UPDATE:

han hadde vært og trent før han skulle møte meg (noe han gjorde forige gang også) og da blir det sent.. for han bor litt på andre siden av hvor jeg bor, så.... han sa han var sliten og spurte om vi kunne treffes i helgen i stedet. Han jobber også fra 10 til 18 i ukedagene, og trene etter det, så skjønner han.

Hva tror dere?

sa bare ja, null stress. vi kan ta det på lørdag eller fredag.

greit eller..?



Da får jeg tid til å sette på vippe extension også gitt, før jeg møter han. hahaha... BRUTALT. jeg gjør alt for å kapre den kjekkasen.

UBER NY UPDATE:

jeg spurte på 2. melding at det passet i morgen også.. (faen nå gjør jeg meg for tilgenglig..!!) :/ men han svarte at han skulle spelaa fotball til rundt kl 11, men kunne komme og spurte om han kanskje kunne sove over, fordi han skulle visst nok på jobb neste dag.

Men jeg tror jeg finner på en unskyldning og sier nei, for det blir så sent, og da får vi knapt sett på film. Jeg kan si han kan komme på kvelden på lørdag, og sove over hvis han vil. Er det greit eller???? VAD TYCKS???



Anonymous poster hash: fba10...e45

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mente han om det er lurt av meg å gjøre eller ikkw mtp. opprettholde interesseeeen!! :) Har jo lyst å sove med han men redd at han skal miste interessen hvis han kan sove over. Han spurte jo om jeg v ille sove over sist siden det ble såå sent, men stod over.

 

TVILLINGSJEL, HVOR ER DU??? :) NEED YA MY FRIEND!



Anonymous poster hash: fba10...e45
Lenke til kommentar

Jeg synes han egentlig burde ha tenkt over dette da han sa ja tidligere. Han visste at han jobbet til 18.00. Han visste at han skulle trene etterpå. Han vet at han blir sliten etter det. Han burde sagt at han gjerne ville, men så foreslått en annen dag.

 

Når han trener til klokka 23:00, så blir det ganske sent før han kommer til deg. Han jobber lørdag sa du? Tidlig? Da må han nok kanskje opp tidlig. Om du sier ja til at han kommer fredag, så kommer han nok til å forvente at det blir noe. Du kan prøve å foreslå lørdag med overnatting, men det virker som det er en del frem og tilbake nå. Blir littegranne småskeptisk, men kanskje han ble mer sliten enn han hadde trodd i dag? Prøv å foreslå det med lørdag f.eks og ta det fra der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror du misforstår litt.

 

Altså, jeg fikk melding av han kl 9 i dag, om at han trodde det ville bli sent (sant). Han kommer hjem fra jobb kl 1800, skifte, til trening, trene 1-2 timer, så hjem igjen for å spise og dusje. Vips, så har et par timer godt, så jeg skjønner han litt. DESSUTEN, så spurte han om vi kunne være hos MEG i steden, 1. pga alle svenskene han bor med, 2. fordi dama til romkameraten hans skulle komme på besøk. Kunne jo ikke akkurat ligge der alle 4 og kost, LOL.

 

OG SÅ, sendte jeg han melding om vi skulle ta det på lørdag, og det passet fint for begge. Men etter noen minutter, sendte jeg at det passet i morgen også. Men da skulle han visstnok spille fotball til 23 etter jobb. (Han er litt fotballidiot) :).... men at han faktisk kunne komme etter det. Men han måtte som sagt på jobb dagen etter på morgenen (det vet jeg, for denne dagen jobber han til tre), og spurte om han da kunne sove over.

 

MEEEN!!!!!! Jeg tror ikke jeg vil det, selvom jeg vil. Kan heller foreslå overnattig på lørdag (er det for tøsete av meg???????) i steden, for da får vi i hvert fall kvelden sammen + et par filmer sikkert.

 

 

HJEEELP!!!!



Anonymous poster hash: fba10...e45

Lenke til kommentar

OG FORRESTEN, så var det faktisk han som spurte om vi kunne ta det i helgen i steden fordi han var så slitsomt.

 

Han kunne jo droppet å spørre om det dersom han ikke ville truffet meg... :)

 

Hmm...

 

Anonymous poster hash: fba10...e45


Ok, beklager.... men kan jeg fremdeles ha teksten min i fet skrift, eller? ;)



Anonymous poster hash: fba10...e45

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er tøsete av deg om han overnatter på lørdag. Dere er begge voksne mennesker. Ingenting MÅ skje om han overnatter, selv om han sikkert håper.

 

Jeg fikk litt dårlige vibber av det du skrev tidligere, men jeg misforsto sikkert. Tror det er bedre at han kommer lørdag og at dere får litt tid på dere før det er på tide å legge seg enn at han kommer fredag og dere i prinsippet må gå nesten rett til sengs. Om han kommer lørdag, så kan dere se film og spise litt, prate litt, kysse litt og så se hva som skjer :)

 

Hadde dere allerede vært sammen, så hadde jeg følt det var veldig naturlig at han kom fredag også om han det ville. Han vil sikkert møte deg, siden han spurte. Jeg synes kanskje han kunne tenkt på dette tidligere da han sa ja til i dag, for han burde jo skjønt det - men kanskje han ikke tenkte seg om og da sa han jo ja fordi han ikke tenkte over det og fordi han hadde lyst.

Lenke til kommentar

Huff... men det er faktisk første gang en gutt har gjort meg så gæren... vet ikke hvorfor... kjenner meg selv ikke igjen.

 

Men sendte han melding for en time siden at han godt kunne sove over fra lørdag-søndag i steden, fordi det kunne hende jeg skal jobbe i morgen... håper det er greit. Hva tror dere.. er så nervøs for svar. Han har enda ikke svart.

 

TS



Anonymous poster hash: fba10...e45

 

 

## teksten gjort om fra bold til vanlig av ilpostino. Manviser til tidligere i tråden hvor en admin informerer at dette ikke er lov ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Han foreslo jo lørdag selv og foreslo overnatting, så det er sikkert greit.

 

Siden klokka er over ett og han sikkert skal jobbe i morgen tidlig, så er det nok rimelig å anta at han har lagt seg for å sove - om ikke du vet at han er et veldig b-menneske som er oppe til sent på natt. Du kan i alle fall anta at han sover og at det kommer til å ta litt tid før du får svar fra ham. Prøv å ikke tenke noe mer på det før utpå dagen i morra. Kanskje han svarer i morra tidlig/formiddag.

 

Jeg må tilstå at jeg får litt samme følelsen som Maximalyd, at du er litt ubestemt i forhold til dette. Det er kanskje bare det at du deler alle tankene og vurderingene dine med oss, men virker ikke som du helt vet hva du vil. Eller er det følelsene du har fått for ham allerede som gjør at du synes hele situasjonen er litt småskummel?

Lenke til kommentar

Han foreslo jo lørdag selv og foreslo overnatting, så det er sikkert greit.

 

Siden klokka er over ett og han sikkert skal jobbe i morgen tidlig, så er det nok rimelig å anta at han har lagt seg for å sove - om ikke du vet at han er et veldig b-menneske som er oppe til sent på natt. Du kan i alle fall anta at han sover og at det kommer til å ta litt tid før du får svar fra ham. Prøv å ikke tenke noe mer på det før utpå dagen i morra. Kanskje han svarer i morra tidlig/formiddag.

 

Jeg må tilstå at jeg får litt samme følelsen som Maximalyd, at du er litt ubestemt i forhold til dette. Det er kanskje bare det at du deler alle tankene og vurderingene dine med oss, men virker ikke som du helt vet hva du vil. Eller er det følelsene du har fått for ham allerede som gjør at du synes hele situasjonen er litt småskummel?

Jeg vil ha det jeg ikke kan få, eller jeg må jobbe skikkelig for... så er nok litt betatt av han ja. Pluss at han ser så SYKT bra ut!! Og måten han holdt rundt meg på... gutter som viser interesse for meg, liker jeg ikke.. av tidligere erfaring. Hva faen er galt med meg.

 

Anonymous poster hash: fba10...e45

Lenke til kommentar

 

Jeg vil ha det jeg ikke kan få, eller jeg må jobbe skikkelig for... så er nok litt betatt av han ja. Pluss at han ser så SYKT bra ut!! Og måten han holdt rundt meg på... gutter som viser interesse for meg, liker jeg ikke.. av tidligere erfaring. Hva faen er galt med meg.

Du er ikke alene her, TS. Jeg er sånn jeg også. Ganske frustrerende :p

 

Anonymous poster hash: a214a...19d

Lenke til kommentar

 

Jeg vil ha det jeg ikke kan få, eller jeg må jobbe skikkelig for... så er nok litt betatt av han ja. Pluss at han ser så SYKT bra ut!! Og måten han holdt rundt meg på... gutter som viser interesse for meg, liker jeg ikke.. av tidligere erfaring. Hva faen er galt med meg.

 

Anonymous poster hash: fba10...e45

 

Hmmm, betyr det at du kommer til å slutte å ville ha ham så fort han viser interesse for deg? Kanskje du har møtt feil type gutter før. Kanskje blir det annerledes med ham? Det er vel det i grunn bare du selv som kan vite.

 

Ser av det påfølgende svaret at dere er flere som har det slik. Jeg har ikke den erfaringen, så jeg vet nok ikke noe om det. Mulig andre vet mer om hvorfor det er slik. Kan det være at tanken på å havne i et forhold er skummel? Når man er sammen med noen og gir dem hjertet sitt, så er det alltid en fare for å bli såret. Er det derfor? Er det andre grunner? Nå synser jeg voldsomt her midt på natta.

 

Du får vente og se om han svare i morgen og så se hvordan det går med film og overnatting på lørdag :)

Lenke til kommentar

De guttene som ofte viser interesse har jo ofte sine egne interesser først i tankene, mulig du har opplevd at de har ønsket å knulle for å så springe av gårde med heltestatus oppe i hodet sitt i den tro at de nå har vært på topp.

Sannheten er at for å være på topp må man virkelig ha et bra samliv og nyte godt av et meningsfylt og rikt sexliv ( og mye annet bra ) , men dette er ikke noe som man sier til gutta som tenker med pikken først og fremst da det er håpløst uansett pga vedvarende blodmangel til hjernen.

 

Det er noe med det at man vil gjerne ha det som er uoppnåelig , dette er sjeldent en oppskrift på et lykkelig samliv

Men har du først fått tak i ham og det viser seg at det fungerer bra mellom dere bør du ikke stikke ut på jakt igjen , da er du simpelthen totalt på villspor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jeg som kjente meg igjen i TS uttalelser.

Tror jeg bare liker spenningen, og det at man aldri vet hva den andre tenker og føler, hvordan vi ligger an, at det virker som en evig kamp å få han, men når jeg først har fått han på kroken, så blir jeg lei. Det var for enkelt, spenningen er borte. Det er derfor f.eks datingsider ikke fungerer for meg, fordi da er hensikten opplagt.
Det må starte et sted for så å øke gradvis(altså spenningen). Men får håpe jeg og TS vokser det av oss, etterhvert.



Anonymous poster hash: a214a...19d
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...