Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han helt umulig å forstå seg på eller? Douchebag?


Anbefalte innlegg

Meget underhaldande tråd her :)

 

Men får å ta det litt alvorleg, ser ærleg talt ikkje ut som om TS har so møkje sjølvrespekt og miste.

Du set fyren opp på ein pidestall og forventar at han ikkje skal sjå ned på deg...

Du seier at du ville gjere alt for å få han (sminke, klær, eye extensions??), altso du gjer deg sjølv til nokon du kanskje ikkje er. Foresten, so ville han kun ha sex, det innebærer vel at du ikkje har gjort alt.

 

Du spør folk som du ikkje kjenner om råd for ting som eigentleg går av seg sjølv, om kjemien stemmer, burde ting kome av seg sjølv.

Må sei meg einig i møkje kalkunkrøll skriv, sjølv om mangen nektar å innrømme den harde sannheita. Nåken mannfolk kan vente lenge på eit kvinnfolk, og dess lengre ein ventar, dess høgare blir forventningane. Når han ventar i x antall veker på å få ein bj eller eit ligg, vil han få visse forventningar. Det er ikkje sikkert hans forventingar blei innfridd med din bj. Det er ingen sjølvsagt sak at om han kom fort, so er du ein jævel til å suge.

Slik du skriver her, virkar det som om du trur at det å få ligge med deg, er noko som ein verkeleg skal kjempe for, som om at musa di er skikkeleg spesiell. Kor mangen mannfolk vil gå inn i eit forhald uten å sjekke om sexen fungerar??

Trur mangen jenter feilaktig har ei slik oppfatning, sex er ikkje noko kvinner skal tvihalde på for å halde ein mann interessert eller "på benken". Dersom du "gjer" han sex tidlig, betyr ikkje nødvendigvis at du er laus, for funkar ikkje sexen, kva er då vitsen?

Jenter som brukar sex eller bj's som valuta eller i byte mot andre ting er skikkeleg lavmål. Dersom du ikkje har meir å tilby i eit forhald enn musa di, fortjenar du ikkje eit oppegåande mannfolk.

 

Ser igrunn ikkje heilt grunnen til tråden, då du virkar særdeles vimsete og ubesluttsom. Han sa sjølv han er her for å jobbe og reiser tilbake snart. Kordan kan du forvente at han skal være interessert i eit langvarig forhald?

 

Var svært mangen tegn som eg ikkje skal legge fram, men dersom ein 23 åring som ser ut som ein gresk gud ikkje klarar å halde seg våken lenge nok etter en dag eller ei vekes arbeid til å møte ei han er interessert i, er han nok ikkje so veldig interessert alikavel.

 

Edit; Spar oss for all den unødvendige plassen med å poste vås som å kun rakke ned på andre postar, svare på off topic, generelt sms tøv etc.

Endret av Daxt3r
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye om man skal tro på en del her inne.

 

Selv har jeg mer tro på at det er bra med en fast partner over tid også om målet er å ble bedre i høyet. Folk har ulike ønsker og behov da og bra er vel det - men jeg synes uansett at det virker snodig at TS skal ha behov for rebound :)

 

Neida, skal man bli best i noe er det viktig med mangfold, da kan man lære tips og triks jevnt over.

Lenke til kommentar

31 sider. Er det mulig

97% er piss, vrøvl og desperate forsøk på å overtale TS til å ta til fornuften og backe unna.

Resterende prosenter er diskusjon om hvorvidt TS ljuger om alder, erfaring eller bare troller for the heck of it.

Selv fulgte jeg med i tråden fordi det alltid godter meg å se hvor dumme enkelte jenter er og fordi forelskede ungpikers fornektelse og stadig positive holdninger fasinerer meg. Det er evner jeg selv skulle ønske jeg var i besittelse av og ofte kunne trengt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

HAHA, er det fremdeles liv i tråden? Det går bra med meg.. snakker masse med han ene svensken, men jeg er ikke så veldig intr. i han kjenner jeg. annars intet något nytt !! bortsett fra en annen svenske som kommer innom jobben ofte og ser masse på meg, han er også litt søt haha.. godt nyttår da.

 

tror jeg har en fetisj på svensker.. litt lei nordmenn nu, hehe



Anonymous poster hash: fba10...e45
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...