Gå til innhold

Battlefield 4 - Teknisk tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Har du gått inn på videosettings å sjekket at den står i fullscreen der å ikke windowed mode?

Jepp. Nå funker den helt plutselig som den skal igjen. Som regel funker det ikke. Vet ikke hvorfor. Har tenkt at det har vært driverne som ødelegger.

 

 

Har du TeamViewer?

 

Jeg fant ut, ved ren tilfeldighet, gjør nøyaktig det samme hos meg. Merkelig, men nå fungerer det riktig i det minste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

Fikk fortere frys uten Oc. Tror det er HK. Skal teste med nytt HK og ny RAM etterhvert :)

 

Er det noe som har funket hos deg noen sinne? :p

 

Njaa.. Når jeg hadde den e8400 pcen tilbake i 2009 så funket det greit tror jeg ^^

 

Men med ny RAM og nytt HK tror jeg det skal gå fint. Om jeg har penger nok så har jeg lyst på Asrock Z87 formula :)

Lenke til kommentar

 

 

Fikk fortere frys uten Oc. Tror det er HK. Skal teste med nytt HK og ny RAM etterhvert :)

 

Er det noe som har funket hos deg noen sinne? :p

 

Njaa.. Når jeg hadde den e8400 pcen tilbake i 2009 så funket det greit tror jeg ^^

 

Men med ny RAM og nytt HK tror jeg det skal gå fint. Om jeg har penger nok så har jeg lyst på Asrock Z87 formula :)

 

 

Flaks for deg at jeg har et z87 OC formula liggende? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Fikk fortere frys uten Oc. Tror det er HK. Skal teste med nytt HK og ny RAM etterhvert :)

 

Er det noe som har funket hos deg noen sinne? :p

 

Njaa.. Når jeg hadde den e8400 pcen tilbake i 2009 så funket det greit tror jeg ^^

 

Men med ny RAM og nytt HK tror jeg det skal gå fint. Om jeg har penger nok så har jeg lyst på Asrock Z87 formula :)

 

 

Flaks for deg at jeg har et z87 OC formula liggende? ;)

 

Ja. Har ikke noe imot å kjøpe brukt vettu :)

 

Har du oppgradert til Z97 Formula?

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Andre som har problem med memoryleak når de spiller?

Begynner å legge, og til slutt fryser hele PCen, meden minnebruken ligger på 98-99%..

AMD CPU og ati gpu

 

Jeg hadde det med 2x 290 i cfx med et par av driverene jeg testa. Har du testet Omegadriveren?

 

AMD cpu og AMD gpu er epic fail, men det er en annen historie :p

 

Omegadriveren:

 

http://www.guru3d.com/files-details/amd-catalyst-14-12-whql-omega-download.html

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...