Gå til innhold

Battlefield 4 - Teknisk tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjaldt ikke det bare Xbox One?

PS4 skulle kjøre det på 1080p native så vidt jeg husker..

PS4 kjører 1600x900 mens XBone kjører 1280x720 så vidt jeg har forstått.

Uansett er ikke en analog stikke presis nok til at det har noe å si om hitmarkeren er 100% nøyaktig eller bommer med en piksel eller fem.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Får litt bedre fps i bf4 enn i bf3 :w00t:

Har rundt 70-85 på high og 50-60 på ultra med 7970 og i7 980x

THIS.

 

Selv sitter jeg fortsatt på et lett overklokket ASUS GTX 570 og en i5 2500k @4.5GHz og får bedre FPS enn jeg gjorde i BF3, og jeg kan jo ikke påstå at grafikken ser noe dårligere ut. Både CPU (alle 4 kjerner) og GPU usage ligger på 95-100% nærmest konstant. Utrolig. Er BF4 meget bra optimalisert eller betyr dette at BF3 faktisk var ganske ræva? :p

 

EDIT: Vet også om flere som har merket seg akkurat det samme.

Endret av BALT3
Lenke til kommentar

Jeg og et par kompiser har opplevd et par appcrash (både ati og nvidia) også.

Spilte forleden et par timer med 64bits uten problem. Men etter å ha joinet en server med shanghai, så krasjet spillet kort tid etter. Virker som det er det mappet som krasjer mest på min pc, men aldri vært problem på betaen :S

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Noen som har fått testet Win 8.1 mot Win 7? Er det bare snakk om små ytelsesforbedringer?

 

Battlefield 4 tar ibruk optimisering mot DirectX 11.1 som du finner kun i Windows 8. Men du burde oppgradere uansett, den er raskere i oppstart og i bruk generelt. Windows 8.1 introduserer startmenyen igjen for dem som absolutt må ha slikt.

Lenke til kommentar

Jeg fikk merkbar bedre ytelse i BETA med W8, om forskjellen er like stor nå vet jeg ikke. Til vanlig bruk er ikke W8 noe annerledes enn W7, bortsett fra langt raskere oppstart og den merkelige startmenyen.

Har ingen problemer, skal bare justere settings slik at jeg får 144fps siden monitoren min er 144hz.

 

 

Bare tuller rundt i begynnelsen.

Støtter skjermen din Lightboost? Endret av BALT3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...