Gå til innhold

Battlefield 4 - Teknisk tråden!


Anbefalte innlegg

Var nede i 95fps (med alt på) nå når  tårnet raste ned. Som jeg huska, så er dette brettet helt latterlig cpu begrenset. Her må vi ha 6Ghz cpu :D

 

Skjermkort har ikkje noe å si, annet enn at det krever mere å ha flere skjermkort.

 

Hvis du har oppe taskmanager, så kan du nok se at cpu får kjørt seg. Tror jeg må teste om ht=off hjelper på ytelsen her. Det er ikkje umulig. Iallefall med 8 kjerner.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wow, høres lovende ut!

 

Format C som gjelder, Eller bare å oppgradere?

Jeg installerte fresh 8.1 og oppgraderte med en gang installasjonen var ferdig.

 

Les her ned til post #9

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1675748

 

Eneste problemet nå er at jeg har fått dx error i bf4 noen ganger nå, og det på stock kort :p

 

Alt kan tydeligvis ikkje være bra :D

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

 

Når jeg bruker SLI og spiller kampanje(Battlefield 4), så kræsjer det. Men, om jeg skrur av SLI, så funker det bra. Kan noen forklare hvorfor det blir sånn? Er nysgjerrig :hmm:.

Leste dette her om dagen og kanskje dette er grunnen ;) http://www.itavisen.no/nyheter/nvidia-har-h%C3%B8rt-v%C3%A5r-b%C3%B8nn-431291

 

Takk for svar! Det krasja i 8.1 også med SLI og det gjør det med 10, men ja, kanskje det kommer en fiks. Hadde vært interessant å vite hvorfor det krasjer? Samtidig er det sånn at det funker bra med SLI i multiplayer.

Endret av ronron25
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Noen flere her som spiller bf4 på PS4?

 

Har nyrlig oppgradert fra ps3 og jeg må si jeg er rimelig skuffer når det kommer til stabiliteten på servere  med 64 spillere. Har langt ifra 60fps, heller ofte ned mot 20fps, men kommer veldig an på hvilke brett det er snakk om. Har merket at ting blir spesielt ille på de store by- brettene, som shanghai, dawnbreaker og flood zone.

 

Så da er spørsmålet, er dette bare PS4 som ikke klarer å takle så mange spillere, eller kan det være  noe "galt" med min PS4?

 

Small counqest, altså 32 spillere, går helt "smooth" på alle brett! Tror jeg skal holde meg til det, men dessverre, så virker det som at flesteparten foretrekker å spille på servere med 64 spillere.

 

 

Lenke til kommentar

Det hører i utgangspunktet ikke ut som et server problem. FPS på maskinen din er hovedsaklig begrenset av arbeidet som gjøres lokalt for å rendre grafikken. Serveren bare sender ut informasjon om hva som skjer og hvor. 

 

Shanghai og FloodZone har jo store Levelution events som antagelig vil påvirke frameraten negativt. Og small conquest betyr jo at mindre areal er tilgjengelig og dermed mindre og rendre for maskinen din.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...