Gå til innhold

HBO slår full retrett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yes! Da kan jeg endelig melde meg ut.

 

Helt utrolig at de ikke har fikset android appen sin. Den fungerer ikke i det hele tatt, selv når jeg fjerner root. Greit nok om det var startsproblemer, men de har jo ikke fikset det nesten et år senere. Vil de ikke ha kunder?

 

Med Netflix kan jeg jeg bruke tableten som fjernkontroll til netflix appen til TVen. Trenger bare starte netflix på tableten, og deretter spilles det rett av på TVen. Alt bare fungerer og er superlett tilgjengelig i HD.

 

Med HBO fungerer ingenting, og alt er vanskelig og utilgjengelig. Eneste måten å få sett HBO på TVen, er å koble pcen til med hdmi, bruke dublicate screen, og styre med mus og tastatur, noe som er kronglete og slitsomt.

 

Er det så vanskelig for dem å skjønne hvorfor det går dårlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har hatt tjenesten siden den startet og det har gått ifra en skikkelig rotete start til å bli en tålig bra tjeneste nå.

 

At en nå har en lavere pris og med ingen binding er kjempe bra. Nå må dem bare få på plass muligheten for å bruke tjenesten på flere plattformer.

 

Jeg har Netflix med Unblock-US, Viaplay og HBO-Nordic. Og det er aldri manko på underholdning når en vil glane på noe. :)

Endret av _LarZen_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da var mitt abo sagt opp. Hatt støttemedlemskap i 10/11(?) måneder, men grunnet total mangel på alle enheter i huset mitt som kan spille av på tv (ps3, xbox360, wdtv, pana tv, surface) så har jeg ikke sett en eneste filmsnutt fra tjenesten på de månende.

Min tanke er å gjøre det samme. Har ventet og ventet på at det skulle bli mulig å se tjenesten enten på Xbox eller Chromecast eller noe sånt. Kjedelig å fortsatt måtte ty tiliPad når kona og jeg skal krype sammen i sofakroken og se på noe sammen. Deres app for Xbox, PS3 og div. Smart-TV har jo vært "rett rundt hjørnet" siden på denne tiden i fjor!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bra.

 

Nå kan bransjen samtidig fjerne krav om betalingsinformasjon for gratis prøvetid så er vi i mål med kundevennlige tjenester som til syvende og sist vil gi flere fornøyde kunder.

 

Dvs. de må gjerne bruke kortinformasjon som identifikasjon (strengt tatt ikke nødvendig) men ikke kreve at det skal være mulig å automatisk belaste kortet etter prøvetiden er over uten at brukeren spesifikt godkjenner dette etter endt prøvetid.

 

Denne praksisen med tvungen automatikk fra prøvetid til betalabb burde bannlyses.

 

 

Inntil de fjerner denne tvilsomme praksisen ser jeg på aktørene på link linje med småkriminelle fanter og holder meg unna.

 

HBO Nordic har vel ikke gratis prøvetid? Andre har det, og som du sier krever de fleste (om ikke alle) betalingsinformasjon. Det irriterer meg også. Men det virker som du bruker dette som et argument fordi du ikke skal ha HBO Nordic. Det skjønner jeg ikke. Det er ikke en problemstilling hos dem...

Lenke til kommentar

For meg er det viktig at jeg får se filmer og serier på min TV. Jeg vil ikke gå gjennom all slags omveier for å kunne se TV-programmer, men jeg er villig til å oppgradere TV-en med smartfunksjoner for å få det til (vi har en flat-TV fra 2010 som i utgangspunktet ikke har smart-funksjoner.) Netflix har jeg fått på den måten, så hvorfor er HBO så sære på dette området?

 

Når de ikke har greid å få til noe på dette området på ett år så vurderer jeg det slik at det er fordi de ikke vil.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar

Jeg har en WD Play Live eller noe sånt, men HBO virker ikke på den. Så jeg kjøpte meg en en sånn ChromCast. Var helt sikker på at HBO ville virke gjennom ChromeCast. Tegnet månedsabonnement hos HBO. Men nei! Ingen støtte på ChromeCast heller.

 

Jeg er en av dem som ser TV på TV. Jeg kommer ALDRI til å begynne å se film på nettbrett eller mobilen min så det blir med den ene måneden hos HBO. Kommer til å avbestille før neste månedsavgift inntrer. Jeg har hørt at HBO har jobbet med å fikse støtte til forskjellige mediebokser i over et år nå. Jeg finner det fantastisk at Netflix og flere andre - og mindre - konkurrenter klarer det, men ikke HBO. Tragisk. Jeg vet med sikkerhet at HBO taper store penger hver eneste måned fordi de har en bakstreversk holdning til ny teknologi. Synd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...