Gå til innhold

Dal

Medlemmer
  • Innlegg

    514
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Dal

  1. Venter og venter på denne. Fremdeles kun Multicom som selger denne i Norge? Er ikke det rart? Og nå har de nettopp økt prisen med 4000 kr også. Det er jo ikke akseptabelt i en tid der dollaren synker
×
×
  • Opprett ny...