Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ethereal Peddler-deck, konkurransedyktig? Tja, gjør det ikke akkurat skarpt, men ai så morro.

 

AtW

Decklist?

 

 

Prøvde først en litt kjappere variant, med mer av tempokortene til rouge, Si:7 osv. I set siste har jeg prøvd en decklist som kripparian hadde på streamen, du finner den sikkert der, var en av de nyere videoene.

 

AtW

Lenke til kommentar

Prøvde en Malchezaar control warrior i dag, med Elise og det som ikke kan kalles for noe annet enn latterlig mye value. Funket overraskende bra, men tror neppe det er noe som varer høyere i rank. Men uansett morsomt med control warrior igjen.

Var den noen gang borte? :D

 

Problemet er vel at man med 35 kort sjeldnere får noe man egentlig trenger, da decket er vannet ut. Morro kan det dog gjerne være, og det er jo vitsen!  :w00t:

Lenke til kommentar

Min første 12-0 med shaman:

 

 

 

ttyky8r.png

 

 

 

 

Fikk en dårlig start med tre 4-cost kort mot en druid den siste kampen. Druiden BMa med "well played" da han fikk meg ned til 5 hp. Det skulle han angre på etter jeg value-trada og cleara hans board, før jeg evolva 6 minions og 3 av dem var taunts.

 

RNG-gudene var i godt humør og ga meg bare gull etter kampen: http://imgur.com/a/jRtAi

Endret av VanH
Lenke til kommentar

Min første 12-0 med shaman:

 

 

 

ttyky8r.png

 

 

 

 

Fikk en dårlig start med tre 4-cost kort mot en druid den siste kampen. Druiden BMa med "well played" da han fikk meg ned til 5 hp. Det skulle han angre på etter jeg value-trada og cleara hans board, før jeg evolva 6 minions og 3 av dem var taunts.

 

RNG-gudene var i godt humør og ga meg bare gull etter kampen: http://imgur.com/a/jRtAi

gratis med 12 win. Åssen var det  7+ win, var det mye mage med fireportal? :)​ 

Lenke til kommentar

 

Min første 12-0 med shaman:

 

 

 

ttyky8r.png

 

 

 

 

Fikk en dårlig start med tre 4-cost kort mot en druid den siste kampen. Druiden BMa med "well played" da han fikk meg ned til 5 hp. Det skulle han angre på etter jeg value-trada og cleara hans board, før jeg evolva 6 minions og 3 av dem var taunts.

 

RNG-gudene var i godt humør og ga meg bare gull etter kampen: http://imgur.com/a/jRtAi

gratis med 12 win. Åssen var det  7+ win, var det mye mage med fireportal? :)

 

Møtte utrolig nok bare 2 mages på 7+ wins, og begge games varte kun til turn 8-9 fordi jeg fikk mine våpen og de hadde ikke ooze eller freeze. De hadde 1 flamestrike hver som de brukte før de døde.

Lenke til kommentar

Forandringer til arena! Endelig!

 

http://us.battle.net/hearthstone/en/blog/20271286/hearthside-chat-upcoming-arena-changes-with-dean-ayala-9-8-2016

 

Mage mister noen gode kort og andre classes blir kvitt sine dårlige.

 

Hmm, ok, ikke den mest elegante løsningen akkurat, men kanskje ikke så lett når de har malt seg litt opp i et hjørne. Noen av kortene er litt rare også. DUnemaul shaman feks? Er ikke akkurat superbra, men så elendig er det heller ikke?

 

AtW

Lenke til kommentar

Er bekymret over at de fjernet secrets som "Snipe" og "Dart trap". De har gjort det lettere å identifisere hvilken mulige trap hunter kan ha. Snipe er ikke bra, men den er heller ikke dårlig.

 

Jeg antar blizzard har gått utifra sin HS-statistikk og sett på hvilke kort som bli minst valgt, og reagert følgende.

Lenke til kommentar

Min første 12-0 med shaman:

 

 

 

ttyky8r.png

 

 

 

 

Fikk en dårlig start med tre 4-cost kort mot en druid den siste kampen. Druiden BMa med "well played" da han fikk meg ned til 5 hp. Det skulle han angre på etter jeg value-trada og cleara hans board, før jeg evolva 6 minions og 3 av dem var taunts.

 

RNG-gudene var i godt humør og ga meg bare gull etter kampen: http://imgur.com/a/jRtAi

Godt gjort å gå 12-0 med den ja. Her må du ha hatt grei opning nesten kvar gang, for det er ikkje mykje comeback/boardclears i decken såvidt eg kunne sjå. Korleis var det nye våpenet?

Lenke til kommentar

 

Min første 12-0 med shaman:

 

 

 

ttyky8r.png

 

 

 

 

Fikk en dårlig start med tre 4-cost kort mot en druid den siste kampen. Druiden BMa med "well played" da han fikk meg ned til 5 hp. Det skulle han angre på etter jeg value-trada og cleara hans board, før jeg evolva 6 minions og 3 av dem var taunts.

 

RNG-gudene var i godt humør og ga meg bare gull etter kampen: http://imgur.com/a/jRtAi

Godt gjort å gå 12-0 med den ja. Her må du ha hatt grei opning nesten kvar gang, for det er ikkje mykje comeback/boardclears i decken såvidt eg kunne sjå. Korleis var det nye våpenet?

 

Jeg er overrasket over at han ikke gikk tom for kort og tapte på den måten, for det eneste jeg ser er en ancestral knowledge og mye små kort.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke så overrasket, 12-0 er selvfølgelig alltid vanskelig, og har litt med flaks å gjøre, så sånn sett er jeg "overrasket", men decket er åpenbart godt. Det er viktig å spille på curve i arena, og det er gode kort helt opp til mid. Har du bra early-game, og bra 4-5-6-manakort så går man stadig til 12 wins. Mange av kortene er også ekstremt gode om man har board. Wicked witch-doctor er kanskje det eneste kortet i hele decket som er under middels. Mange folk maser om "skillstrike" osv i arena. Det er et overvurdert kort. i 9 av 10 tilfeller mot et deck som dette så er det for sent å snu spillet på turn 7. Du må holde decket nede fra starten av.

 

AtW

Lenke til kommentar

Skillstrike er definitivt ikkje overvurdert, men det må supplerast med earlygame såklart.  Sterkaste catchup/boardclear kortet av commons såvidt meg bekjent.

 

Holder du unna mot zoodecks, og rensker bordet på turn7 (6 med coin), så snur du games fort. zootypedecks er då ofte lens for kort, då dei går for boardflood.

 

Enig i at 2 flamestrikes i en magedraft ikkje er insta12wins. Viktigheten av ei god kurve er langt større, men herremoses så det hjelper når RNGesus har vore ute og penetrert deg bakfra ifra turn 2-6. Det er då det er greit å ha comebacks. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...