Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde litt vidare på Barneshunter igjen idag, og eg veit ikkje om eg er sinnsvakt uheldig eller dårlig, men eg taper no left right and centre mot alt ifra beastdruid til temposhaman.

 

Skjønner ikke det jeg ass. På 25 kamper (fortsatt ikke så mange men..) så har jeg 17-8. Det er faktisk kun hunter jeg har negativ statistikk mot så langt, og midrange eller aggro mirror er ikke annet enn åpningshånd vs åpningshånd etter min mening. Får du en dårlig start så har du som regel tapt. Føler faktisk det er litt uflaks de gangene jeg taper med denne decken (priest med alle aoe tilgjengelig, eller perfekt åpning, mirror, yogg, mage cabalist tome osv.).

 

Men ja, Barnes har ikke utgjort store forskjellen her heller.

Lenke til kommentar

Hehe ja da er det ikke så lett. Mirror er som sagt litt bingo. Jeg vant de kampene mot hunter hvor jeg fikk en god start, men når jeg startet uten 1 og 2 drops så var det egentlig kjørt, og det er neppe tilfeldig. Det er forøvrig en av tingene jeg hater med HS for tiden. Det skal liksom ingenting til før kampen er tapt, og med lite healing og forholdsvis lite hp så skjønner man hvorfor det blir slik. Det er også derfor mange av disse kampene mot shaman og zoo osv. er så kjipe. Får de en god åpning så har de en million minions på brettet veldig tidlig, og da har du veldig dårlig tid. Litt for dårlig tid etter min mening.

Lenke til kommentar

Første 12-0 arena for min del:

 

NKKDEU1.jpg

 

Mye gode minions, og nok boardclear + 1hp pings til at jeg stort sett fikk ryddet motstanders bord. 

 

MVP siste kamp: Lights Champion, silencet min egen Dread Infernal som var fryst og skadet, og ryddet motstander sin store minion slik at jeg fikk spikret board control og styre skyta i land! :D

Lenke til kommentar

Møtte en mage med to skillstrike, men når han ikke hadde noe å følge opp med fikk jeg første tur mot tomt bord uansett. RIktig som ATW sier at det nesten er Zoo. Jeg prøver alltid å lage meg Zoo når jeg spiller Warlock i arena, er favorittklassen å spille arena med og Zoo er decktypen warlock gjør best. Skal utrolig mye til å få til et bra kontrolldeck med warlock, i tillegg til at det gjør hero power mindre verdt (hjelper ikke mye å trekke mange kort hvis du kun får spillt 1 hver runde)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...