Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rank 19 whooho! Har ikke hatt tid eller lyst til å spille så mye constructed. Spilt rundt 15 matcher vil jeg tro, egentlig mest for quests + cardback. Foretrekker arena. Nå har jeg fått noen ok decks å bruke i constructed, så jeg vurderer en skikkelig grind frem til sesongslutt for å se hvor høyt jeg klarer å klatre!

Lenke til kommentar

Er rank 8 selv uten å gjøre annet enn quests. Byttet mellom deathrattle Priest, Mech Mage og Zoolock, med et skammelig innslag av hunter som gav meg en boost opp fra 11 til 8 uten å gjøre annet enn å si "tenk som en hunter, gå face".

 

Problemet mitt er at Zoolock og hunter, og til dels priest, er ganske avhengig av UT, så jeg må finne på noe lurt :)

Lenke til kommentar

Allright, takk. Den så interessant ut. Jeg liker for så vidt HS Tracker og, men Track-o-bot så ålreit ut altså. Er den nøyaktig? Det hender seg at HS Tracker ikke klarer å få med seg alt, det er noe irriterende å måtte justere/ fylle det inn manuelt.

 

Edit: Ser den er open source, så det er jo alltids mulig å kikke gjennom koden og se hvordan den fungerer. Har fundert på å lage noe liknende selv faktisk.

Endret av Blodappelsin
Lenke til kommentar

Vaker rundt 4-5. Spiller stort sett bare for å gjøre dailies, og arena gidder jeg ikke lenger. Hadde det ikke vært så voldsomt til grind så hadde jeg kanskje gått for legend, men tror jeg verken har ferdigheter eller flaks nok til å klatre såpass effektivt at det fortsatt er interessant. Å spille mot hunter 7 av 10 ganger blir fort kjedelig.

Lenke til kommentar

Ligger og surrer rundt 3-6 alt avhengig av hvilket deck jeg spiller. Leker litt rundt med Shaman nå om dagen, Sneed + Reincarnate og Ancestral Spirit er fantastisk moro, er som fler har nevnt her; verken orker eller klarer å grinde til Legend når det er så utrolige lite tilfredstillende...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...