Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gahz'rilla funker i en mage deck også gitt :D Fikk plutselig lyst til å spille control mage, noe jeg aldri har gjort før. Lagde en deck i hu og hast, gjorde et par justering i kampen etter og nå vinner jeg overraskende mye. Rank 8 nå og klatrer sakte men sikkert, selv om jeg bare spiller noen få kamper hver dag.

 

PS. Unstable portal er bare et sykt kort. Joda, noen ganger får du ting som ikke er spesielt bra, men noen ganger vinner du rett og slett kampen pga det kortet. Som i sist kamp da jeg kunne spille fire elemental på runde 3, uten coin...

 

c1gxMHhr.jpeg

Endret av Golamesh
Lenke til kommentar

Har tapt alle mine kamper i natt mot Facehunter. Det var med decks som ikke hadde noe særlig med taunt, og da blir det fort litt vanskelig.

 

Så litt på Reynad sin stream her om dagen, og der sa han at han hadde brukt over 2000$ på å kjøpe kort. Når man så legger til kort han har fått fra arena og gull, så blir det jo en del pakker. Det syke oppi det hele er at han likevel ikke hadde alle kortene i gull!

Lenke til kommentar

Har tapt alle mine kamper i natt mot Facehunter. Det var med decks som ikke hadde noe særlig med taunt, og da blir det fort litt vanskelig.

 

Så litt på Reynad sin stream her om dagen, og der sa han at han hadde brukt over 2000$ på å kjøpe kort. Når man så legger til kort han har fått fra arena og gull, så blir det jo en del pakker. Det syke oppi det hele er at han likevel ikke hadde alle kortene i gull!

 

Er jo ikke så rart, gullkort er ganske sjeldne, har feks to gull-legendaries, vs kanskje 25 vanlige.

 

AtW

Lenke til kommentar

Ja undertaker er ikke avgjørende for at facehunter skal fungere. Facehunter har jo stort sett minions som gjør mye skade raskt, men som er lette å ta ut. Så sånn sett er vel ikke decken så veldig mye dårligere?

Nei, var uansett ikke ofte jeg vant pga undertaker før heller. Selv om de fortsatt er brukende har jeg byttet dem ut med mind control tech for de kampene hvor jeg har havnet litt bakpå. Finnes sikkert bedre kort til dekcken, dog.

 

Hva er poenget med gnomish experimenter? Virker som en forferdelig battlecry, og 3/2 til 3mana..?

Lenke til kommentar

Hvor mye vekt legger folk på å skaffe seg gullkort? Personlig crafter jeg dem aldri, men disenchanter dem heller ikke med mindre jeg har flere enn to. De er alt for dyr å lage, kontra hva man får av dust for andre kort, selv om de er litt stilige. Drømmer om en golden Jaraxxus/Malganis-kombo, men har ingen av dem i gull enda. Har fem legendaries i gull, men tviler på det blir fler. Ellers, mye flaks kan føre til artige situasjoner med ekstrem boardcontrol:

post-79705-0-82618200-1423945832_thumb.png

Lenke til kommentar

 

Har tapt alle mine kamper i natt mot Facehunter. Det var med decks som ikke hadde noe særlig med taunt, og da blir det fort litt vanskelig.

 

Så litt på Reynad sin stream her om dagen, og der sa han at han hadde brukt over 2000$ på å kjøpe kort. Når man så legger til kort han har fått fra arena og gull, så blir det jo en del pakker. Det syke oppi det hele er at han likevel ikke hadde alle kortene i gull!

 

Er jo ikke så rart, gullkort er ganske sjeldne, har feks to gull-legendaries, vs kanskje 25 vanlige.

 

AtW

 

Litt klønete forklart av meg. Jeg burde lagt til at han heller ikke hadde nok dust til å crafte alle kortene i gull. Hvis jeg hadde brukt 14000kr på et spill så hadde jeg blitt overrasket hvis ikke det var nok til å få ut alt spillet har å by på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...