Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Micro blir tusen ganger bedre ved at du er sikret +1 hver runde. Undertaker kan sitte som en 1/2 over flere runder og være ubrukelig.Greit å nerfe undertaker, men de dreper kortet fullstendig og det er kjipt.

 

2 mana drop er bedre enn 1-mana drop? Hva eller skal man regne med?

 

Greit med en nerf spør du meg, ble så jævlig viktig om folk spilte undertaker første runde eller ikke.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poenget er at Undertaker blir ubrukelig og ingen vil spille det. Kan like gjerne bare slette hele kortet. Jeg liker ikke kort som ikke er viable på noe som helst vis, i noen decks. Litt det samme som Starving Buzzard. Har ikke sett det på ladder siden nerf. Sett det 1 gang i Arena.

 

Synes du overdriver litt, er det noe særlig mer enn 4-5 neutral one-drops som er bedre?

 

AtW

Lenke til kommentar

Tror nok han mener "de fleste decks der Undertaker vanligvis er med", men det skjønte du egentlig.

 

jeg skjønte det, og jeg svarte da, som sant er , at de fleste kort ikke er med i de fleste deck, hvorfor er det en krise om undertaker ikke er det? Jeg har vanskelig for å se at undertaker blir noe dårligere enn ihvertfall en midt på treet 1-drop.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Tror nok han mener "de fleste decks der Undertaker vanligvis er med", men det skjønte du egentlig.

 

jeg skjønte det, og jeg svarte da, som sant er , at de fleste kort ikke er med i de fleste deck, hvorfor er det en krise om undertaker ikke er det? Jeg har vanskelig for å se at undertaker blir noe dårligere enn ihvertfall en midt på treet 1-drop.

 

AtW

 

Undertaker vil nå bli en X/2 og vil aldri kunne trade mot en normal 2drop uavhengig av hvor mange deathrattle kort du drar fram. Med mindre du kan gjemme den bak en haug med taunts dør den fort, og den blir nå fjernet av så godt som alt som finnes av AoE. Ja det er kanskje som det skal være med en 1 drop, men når den er så svak kan man like godt la være å spille den og heller bytte den ut med noe som er sterkere lategame.

Lenke til kommentar

 

 

Tror nok han mener "de fleste decks der Undertaker vanligvis er med", men det skjønte du egentlig.

 

jeg skjønte det, og jeg svarte da, som sant er , at de fleste kort ikke er med i de fleste deck, hvorfor er det en krise om undertaker ikke er det? Jeg har vanskelig for å se at undertaker blir noe dårligere enn ihvertfall en midt på treet 1-drop.

 

AtW

 

Undertaker vil nå bli en X/2 og vil aldri kunne trade mot en normal 2drop uavhengig av hvor mange deathrattle kort du drar fram. Med mindre du kan gjemme den bak en haug med taunts dør den fort, og den blir nå fjernet av så godt som alt som finnes av AoE. Ja det er kanskje som det skal være med en 1 drop, men når den er så svak kan man like godt la være å spille den og heller bytte den ut med noe som er sterkere lategame.

 

 

Aldri kunne trade mot en normal 2-drop? Hvor kommer den påstanden fra? Har den 2 i attack kan den jo trade mot svært mange 2-drops. Hvilke andre neutral 1-drops er sterke lategame?

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde hjulpet med flere og bedre silence-alternativer.

 

F.eks: neutral-3-mana cost med 3/3+battlecry:Silence a minion.

 

Vi kunne ha trengt flere neutral silence creatures, men en 3 mana 3/3 er for sterkt. 3 mana 2/3 ville ha blitt sett ganske mye vil jeg tro.

 

Men om Undertaker. Han er en 1-drop. Han skal fungerer som en 1-drop og i beste fall, trade med en 2/3 drop. Ikke en 4-drop / Fireball / Swipe / osv. Han er også en 1-drop som fortsatt vil bli sett fordi han kan trade bra, selv mid/late game (for en 1-drop!). Om folk klager at han kan bli AoE nede, vel... Han er fortsatt 1-drop. Ikke mye tapt der.

 

Men nå håper jeg Blizzard setter fokus på Dr. Balanced/Skill/Boom. Bare å gjør Boom-botsene til 1-3 damage er fortsatt ikke nok imo. Og gjøre Boom til en 6/6 er faktisk en buff pga BGH blir ubrukelig (også idiotisk at alle decks har BGH nå pga han).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er faktisk litt overrasket over at de ikke har nerfet dette kortet for lenge siden. Og Ben Brode mente vel også at kortet var helt greit, siden det ble "ubrukelig" om man trekker det sent. Så jeg må si jeg ikke så den komme.

 

Men det er helt greit for min del. Huntere har fortsatt mulighet til å buffe undertaker for å gjøre skade tidlig, og vi andre har nå bedre forutsetninger for å håndtere det. Helt greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...