Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare meg, eller er det vanskeligere å vinne kamper på rank 19-20 enn rank 18-15? Etter ny sesong strever jeg som bare juling med å klare dailies, men kommer jeg meg opp til rank 17-18 går alt mye lettere. Noen som har en forklaring på dette?

 

Det kan være pga flaks, etter ny season så er det flere gode spillere som er i starten igjen, eller bare at gode spillere holder seg på rank20, slik at de kan farme wins fra folk som ikke er så gode.

Lenke til kommentar

Traff på en slik fatigue mage nå nettopp. Kjedeligste kampen ever. Brukte, som dere har nevnt, veeeldig laaang tiiid på hver runde. Med echo of medivh og duplicate på healbot ble det vanskelig, selv om jeg var warrior og hadde 20+ armor en periode..

 

Warrior er forøvrig min dårligste klasse... Er det en "dyr" klasse, eller er det bare jeg som ikke får det til?

Endret av Mr. ve
Lenke til kommentar

JacEr: Som Merko sier så tror jeg det har mye med flaks å gjøre, da det er i hvert fall ingen grunn til at rank 19-20 skal være vanskeligere enn høyere ranker, med mindre det er dag 1 i en ny måned. Hs er mye flaks og uflaks, og det innser jeg jo mer jeg spiller. Får du en dårlig start mot en som får en god start så er du i trøbbel, enkelt og greit. Har du uflaks i de 50/50 situasjonene i tillegg så har du ikke sjangs med mindre du reddes av aoe.

 

Har selv dager hvor ingenting stemmer. Hvor loot hoarder treffer det verst tenkelige gang på gang, og hvor Ragnaros ikke er på lag i det hele tatt. Eller hvor motstanderen har alle svarene h*n trenger, akkurat når h*n trenger det. Og en enkelt 50/50 situasjon kan avgjøre det hele så det gjelder å ha flaks. Heldigvis så får de fleste litt av begge deler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har på følelesen av at jeg bare møter nett-decks av folk som bare farmer dailies og cardbacks. I de høyere rankingene virker det som om folk prøver ut mer varierte ting, er ihvertfall gøyere å spille der. At Hearthstone er et spill der alle mener at RNG går i mot dem er greit nok, det er bare ikke statistisk mulig.

Endret av JacEr
Lenke til kommentar

Guilty as charged! :p

 

Jeg ligger som regel rundt 19-20 i rank siden jeg bare spiller for cardback. Bruker stort sett bare egenkomponerte kombodecks som ikke er brukbare forbi rank 18-19.

Og når kombodeckene først fungerer så er det rimelig steamrolling. :p

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...