Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk et merkelig problem .- har hatt det før, men da gikk det over. Plutselig kommer meldingslyden (jeg bruker knock-knock) av seg selv, så kommer den på en måte dobbelt som hurtige hjertebank, når jeg får meldinger, og den samme lyden kommer og på andre steder der denne lyden ikke er satt som default - eks ved Facebook og push-mail.

 

Av-installerte FB i håp om at det var dette som hadde fucka opp, men nei. Noen andre med denne type problemer som har funnet en løsning?

Lenke til kommentar

Har en Note 3 - en konge telefon.

Noen som har kjøpt en bæreveske til den, en slik man trer inn på beltet? Det hjelper ikke om det kun er belteklips.

Bestilte en Krusell bæreveske som blir distribuert via Expansys. Fikk i dag - et par uker etter bestilling - melding om at de ikke fikk trukket betaling fra kredittkortet mitt, det samme jeg brukte da jeg bestilte, og som det er saldo i pluss på. Kansellerte hele bestillingen.

Dermed må jeg finne et anne sted å bestille, derfor denne henvendelsen. Linker/anbefalinger mottas med takk :)

Lenke til kommentar

Samme her!

 

Har ikke installert nye programmer eller brukt den på annen måte eller under andre dekningsforhold etter oppdateringen.

 

Samma her, batteriet blir blæsta ganske fort -_- idag klokka 6 hadde jeg 100 %, nå har jeg 60. Har bare hørt på msikk i rundt 20 min og med skjermen av

Skal ta en hardreset etterpå, har innstaler wakerlock osv men til ingen nytte.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått igjen ny glass tempered beskytter til ca 8 dollar som forøvrig var bedre enn den til 100 glass-m som jeg hadde før

 

Her har vi den med metall dekselet som du finner her http://www.ebay.com/itm/370924860759?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

 

post-105797-0-17563200-1385580635_thumb.jpg

post-105797-0-58989300-1385580659_thumb.jpg

post-105797-0-67432000-1385580675_thumb.jpg

post-105797-0-97157100-1385580695_thumb.jpg

 

Funker knall løp og kjøp ;)

 

Forøvrig hvis dere tenker på signaltap, så har jeg ikke lagt merke til det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...