Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

birk88:
Synes ikke størrelsen er så gæærn etter hvert, men det er klart den er ikke noen liten telefon. Men den er lett og tynn.

 

En ulempe er hvor man skal gjøre av den når man er på farten. I ei romslig (dress)jakkelomme går det greit, men i ei bukselomme er det jo trangere. Det finnes mobilvesker til den, som kan bæres i beltet. Har nettopp bestilt gjennom dustinhome.no . Det er en Krusell Hector 5xl. Den kan klipses fast på beltet eller tres på beltet.

 

Telefonen er ikke av de mest behagelige å holde i ellers. Den har firkantede sider, som kombinert med bredden gjør den litt slitsom å holde i etter få minutter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, det er livsfarlig å kun holde den med en hånd om man ikke sitter trygt i sofaen sin. Et lite skump eller en liten dult, og telefonen er fort på vei mot bakken.

 

Det er kun en tilvenningssak, og utover det kommer jeg ikke på noe annet negativt. Den buler kanskje litt ekstra i lomma, men det venner man seg fort til. Telefonen er ellers imponerende liten og tynn, skjermstørrelsen tatt i betraktning. Jeg kommer selv fra iPhone 5, og har ikke sett meg tilbake et sekund.

 

 

Eller jo, den er helt jævlig å jogge med, da.

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp fått telefonen, men hva er det "greiene" som følger med den? Jeg gidder ikke forklare nærmere, dere skjønner sikkert hva jeg mener.

Hehe, jeg spurte om det samme tidligere i tråden.

 

Svaret var sånne tupper til S-Pen som man kan bytte når de blir slitt, metallbiten er for å nappe ut den gamle.

 

Edit:Video!

 

 

 

 

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

jeg har og fått problemer med batteriet etter den siste updaten. I natt lå den og sov i flymodus med alle kjørende programmer snorkende i ro. Allikevel våknet jeg med 89 % batteri. Det var Android-prosesser som hadde tatt ca 70 % av batteri, de resterende 30 prosent var det Android OS som hadde tatt. Hva i alle dager kan dette være? Husker før at det var en av de gamle Galaxyene som ikke gikk i dvale på prosessoren til tider, men aner ikke om det er issuet her. Noen andre med denne type erfaring?

 

NB: Og til sammenligning tappet den før om nettene i flymodus (har den alltid i det om nettene) mellom 0 og 1 % batteri ..., og nå 21 %? Grr!

Endret av Svein Arild Søyland
Lenke til kommentar

Jeg har aldri hatt en smarttelefon med så god batteritid som dette. Det er overhode ikke problem å bruke den 2 hele dager på en lading.

 

Det kan være en fordel å installere "Better battery Stats" og la denne overvåke telefonen noen timer. Sjekk deretter under "partial wakelocks" hvilke program som spiser batteritid. LINK

 

I programmet "CPU Spy" vil du kunne sjekke ganskje kjapt om deep sleep blir aktivert. LINK

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg reseta hele telefonen uten å laste ned den nyeste oppdateringen etterpå i går, og jeg kan tydeligvis merke forbedringer. Nå har jeg 90% igjen av batteriet, og sist jeg ladet den var for 17t 55m 18s. Så med andre ord; det var den nyeste oppdateringen som slukte så mye strøm.

De siste oppdateringene på telefonen forsvinner ikke dersom du resetter telefonen, så det er nok noe annet som har brukt batteri.

 

Eller snakker du kanskje om oppdateringene på programmene fra Play markedet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...