Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

Hehe, godt spørsmål. Hadde en liggende på nattbordet mitt som demper lyd og aktiverer vekkerklokka, en på skrivebordet som starter bilde synkronisering med pc-en, en i bilen som slår på bluetooth blant annet. Får se hva annet man kan finne på med dem når jeg får de nye jeg har bestilt.

 

Meste kan jo løses med andre automatiske løsninger, men gøy og utforske mulighetene. ;)

Smart. Definitivt noe jeg må prøve ut snart :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jepp, men siden den er tiltenkt iPhones og generelle Samsung-modeller, så er den neppe stor nok til å få en Note3 nedi. Har prøvd en liknende, men bredda ble for mye.

Lenke til kommentar

står forsåvidt i første posten her også :p

 

Flere som kjører kitkat launcher? Har gått helt over til den og det er betydelig lettere å lese apps, spesielt når man er på oversikt over aplikasjoner, bakgrunnen er gjørt litt sortere sånt at det er lettere å lese, i motsettning til touchwiz hvor det er likt brightness på begge 2 og man får aids i øya

Lenke til kommentar

Flere som har problemer med Utorrent på Note 3? Merker ofte at torrentz med mange seeders, som går på full hastighet, stopper helt opp(under 1kb/s) å starter ikke normalt igjenn, før jeg har restarta programmet. Kan skje opp mot 5 ganger, på 1 torrent. Skjer vanligvis 1 eller 2. Var aldri noe problem på note II.

Lenke til kommentar

Opplever dere med root bedre batteritid enn dere hadde med stock firmware?

Nei, root har ingenting med levetiden på batteriet å gjøre, kun hvilke rettigheter du har til å gjøre endrigenr på systempartisjonen. Root- tilgang har i seg selv ingenting å si på batteritiden på telefonen.

 

Med Root-tilgang kan du fjerne programmer og pågående prosesser, noe som kan påvirke levetiden på batteriet. Jeg tror uansett ikke du kan forvente underverker, for Note 3 ser ut til å fungere veldig bra i originalkonfigurasjon.

Lenke til kommentar

 

Opplever dere med root bedre batteritid enn dere hadde med stock firmware?

 

Nei, root har ingenting med levetiden på batteriet å gjøre, kun hvilke rettigheter du har til å gjøre endrigenr på systempartisjonen. Root- tilgang har i seg selv ingenting å si på batteritiden på telefonen.

 

Med Root-tilgang kan du fjerne programmer og pågående prosesser, noe som kan påvirke levetiden på batteriet. Jeg tror uansett ikke du kan forvente underverker, for Note 3 ser ut til å fungere veldig bra i originalkonfigurasjon.

 

Tror at han mener med en annen ROM.

Endret av RollsReus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...