Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Brukte en del timer selv denne helgen. Og ja blir imponert over spillet. Over ja det meste. Selvsagt en del ting jeg irritere meg på etc. Men ja som noen sa før meg. Dette setter en meget høy standard. Tar av meg hatten hvordan spillet har utviklet seg fra witcher 1 til 3eren...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor laster dere ned patchene fra? Fant ingenting på hjemmesiden deres. Den "nyeste" patchen på supportsiden er for Witcher 2?

 

Edit: fant endelig en downloader på GOG Galaxy. Utrolig merkelig og uoversiktlig system de har der.

Endret av Luremus70
Lenke til kommentar

Du har bare 1 per merchant. står i loadingscreens

Med merchant mener du selger? Jeg tenker på motspiller.

Jeg slo nettopp en fyr og fikk et kort. Prøver å slå ham på nytt i håp om å vinne enda et, men det går altså ikke før jeg treffer en ny motspiller..?

 

Forstår heller ikke passin-systemet. Om jeg passer, uansett når virker han å vinne i neste trekk. Det skjer aldri om det er han som passer da spillet bare går videre..

 

Hekta på Gwent kort gitt..

Lenke til kommentar

Har nå gjort meg ferdig med første bit (første kart), og av en eller annen grunn sank motivasjon og glede noen hakk. Mulig pga noen slemme monstre på en battlefield, eller dårlig vær, men føler ikke samme glede som på Skyrim.

Jeg har level 4,og alle Witcher tasks er level 20-33, pirater og banditter får jeg varsel om at er mye høyere i level enn meg.. Føler meg ikke velkommen

Lenke til kommentar

Har nå gjort meg ferdig med første bit (første kart), og av en eller annen grunn sank motivasjon og glede noen hakk. Mulig pga noen slemme monstre på en battlefield, eller dårlig vær, men føler ikke samme glede som på Skyrim.

Jeg har level 4,og alle Witcher tasks er level 20-33, pirater og banditter får jeg varsel om at er mye høyere i level enn meg.. Føler meg ikke velkommen

Sonen er litt merkelig delt opp ja. Hvis du tenker på Velen. Det jeg liker med spill som Skyrim er at du kan gå hvor som helst og banke hvem som helst på tross av level. Ja det er vanskeligere, men ikke umulig. I The Witcher 3 derimot, hvis ett monster er 6 - 7 lvler høyere enn deg så blir du smadret. Men bare følg main-questet og plukk opp oppdrag i byene du passerer så får du fort ett fotfeste. 

Lenke til kommentar

Har nå gjort meg ferdig med første bit (første kart), og av en eller annen grunn sank motivasjon og glede noen hakk. Mulig pga noen slemme monstre på en battlefield, eller dårlig vær, men føler ikke samme glede som på Skyrim.

Jeg har level 4,og alle Witcher tasks er level 20-33, pirater og banditter får jeg varsel om at er mye høyere i level enn meg.. Føler meg ikke velkommen

 

kjipt.. :confused:

 

Fikk helt motsatt følelse jeg...ble bare enda mer hekta etter å selv ha kommet til samme punkt i spillet som deg igår..

At det plutselig dukket opp contracts/oppdrag med skyhøye level føles bare litt ut som at spillutviklerne ville vise meg hva jeg har i vente.

 

Er level4 jeg og men knuser banditter opp til Lvl9 (høyeste jeg har møtt hittils) så det burde ikke være en altfor stor hindring ang. hvem man "tør" å fly på.

 

Hovedoppdraget har jeg ikke sett på ennå...altfor opptatt av å samle opp en drøss av quests(!-boards) og besøke "spørsmålstegnene" på kartet. Der er det mye godsaker å finne :)

 

Holdt på å le meg i hjel første gangen jeg møtte et eller annet swamp-monster i forgårs. Det laga morsomme lyder og kasta leire i trynet mitt slik at jeg bare kunne se bruddstykker av hva som skjedde rundt meg :rofl:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har klokka inn 30 timer og er nettopp ferdig med Fyke Island. Så jææævlig mye å gjøre, digger det! :D

 

Rekorden min så langt er å ta knekken på en lvl 18 Bilge Hag som level 7. Tar riktignok usaklig lang tid, men damn så satisfying når bitcha er død. 

Endret av deac
Lenke til kommentar

Spillet var allerede pent. Men nå som en kan skru opp texture kvalitet så ser det helt rått ut. Tok bilde av forskjellen. Men det er når alt er i bevegelse en virkelig ser hva dette gjør med spillet.

 

 

 

 

Synes også grafikken ser meget bra ut på lave innstillinger, men er dette etter patchen? Hvordan GPU har du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...