Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet om Gog.com versjonen er sensurert?

 

Jeg får ikke lurt så mange damer som jeg gjerne vil :p

 

Ser på nettfora at folk pløyer seg gjennom befolkningen, og her sitter jeg med en verden full av luremus  :nei:

Er det så mange og "pløye" i dette spillet? Vet at det er de 2 aktuelle romanse alternativene og en til som jeg møtte på i min gjennomspilling. Er vel et horehus også et sted. Er glad for at de roet ned sex biten av spillene litt. Nakenhet er greit det, men det finnes alltid grenser for hvor mye som er nødvendig. 

Lenke til kommentar

 

 

:eek:

 

Det er en smed eller er det en amorer? i den første byen/bosetningen du kommer til i WO. Mulig han bare blir tilgjengelig hvis du gjør questen hans fra oppslagstavlen.

Hmmm... Har plokka med meg alt av quests siden kom hit.

Har 4timers spill nå med stadig overburden hvor jeg har slitt med å finne en herbalist, smith eller armorer uten hell..

Lenke til kommentar

 

Noen som vet om Lenovo Erazer X310 kan håndtere The Witcher 3? skal kjøpe en stasjonær nå for 2 gang på kort tid, så vil være sikker..

 

 

 

Du kan nok kjøre spillet om du setter alt på lavt. Husk at du får en mye bedre gaming pc om du kjøper deler selv, Du får mye mer for penga =) 

Lenke til kommentar

 

 

Noen som vet om Lenovo Erazer X310 kan håndtere The Witcher 3? skal kjøpe en stasjonær nå for 2 gang på kort tid, så vil være sikker..

 

 

 

Du kan nok kjøre spillet om du setter alt på lavt. Husk at du får en mye bedre gaming pc om du kjøper deler selv, Du får mye mer for penga =) 

 

Ja det er jeg enig i, men dette ser vanskelig ut for en som har minimal peiling på alle komponentene.

Lenke til kommentar

 

 

 

Noen som vet om Lenovo Erazer X310 kan håndtere The Witcher 3? skal kjøpe en stasjonær nå for 2 gang på kort tid, så vil være sikker..

 

 

 

Du kan nok kjøre spillet om du setter alt på lavt. Husk at du får en mye bedre gaming pc om du kjøper deler selv, Du får mye mer for penga =) 

 

Ja det er jeg enig i, men dette ser vanskelig ut for en som har minimal peiling på alle komponentene.

 

Det er som og sette sammen et puslespill for alderen 2-4 år. Du får ikke satt en brikke feil. Det høres skummelt ut og siden det er noen tusen kr "som står på spill" men du skal gjøre mye for og ødelegge komponenter når du setter sammen en data.  Hovedkort,cpu,skjermkort og strøm. 4 biter og du har en pc. USB og strømkabel regner jeg med at du klarer og plugge inn til utstyr. Du kjenner vell en eller annen som har 10 minutter som kan sette sammen og fikse en pc for deg om du bestiller deler, vi har alle en slik venn ( jeg er den i min gjeng xD ) Jeg annbefaler virkelig og legge et par tusen kr til i potten så kjøpe deler. Du får så mye mer :p Men dette burde vi egentlig ta på hjelp til kjøp og salg. 

 

Jeg tviler på at du får noen særlig bra opplevelse av spillet med den du linka til, og ikke får du kjørt noe særlig andre spill heller og hvertfall ikke spill som kommer :p Den er såvidt ett hakk bedre en minimum requierments

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Noen som vet om Lenovo Erazer X310 kan håndtere The Witcher 3? skal kjøpe en stasjonær nå for 2 gang på kort tid, så vil være sikker..

 

 

 

Du kan nok kjøre spillet om du setter alt på lavt. Husk at du får en mye bedre gaming pc om du kjøper deler selv, Du får mye mer for penga =) 

 

Ja det er jeg enig i, men dette ser vanskelig ut for en som har minimal peiling på alle komponentene.

 

Det er som og sette sammen et puslespill for alderen 2-4 år. Du får ikke satt en brikke feil. Det høres skummelt ut og siden det er noen tusen kr "som står på spill" men du skal gjøre mye for og ødelegge komponenter når du setter sammen en data.  Hovedkort,cpu,skjermkort og strøm. 4 biter og du har en pc. USB og strømkabel regner jeg med at du klarer og plugge inn til utstyr. Du kjenner vell en eller annen som har 10 minutter som kan sette sammen og fikse en pc for deg om du bestiller deler, vi har alle en slik venn ( jeg er den i min gjeng xD ) Jeg annbefaler virkelig og legge et par tusen kr til i potten så kjøpe deler. Du får så mye mer :p Men dette burde vi egentlig ta på hjelp til kjøp og salg. 

 

Jeg tviler på at du får noen særlig bra opplevelse av spillet med den du linka til, og ikke får du kjørt noe særlig andre spill heller og hvertfall ikke spill som kommer :p

 

 

 

 

 

 

Noen som vet om Lenovo Erazer X310 kan håndtere The Witcher 3? skal kjøpe en stasjonær nå for 2 gang på kort tid, så vil være sikker..

 

 

 

Du kan nok kjøre spillet om du setter alt på lavt. Husk at du får en mye bedre gaming pc om du kjøper deler selv, Du får mye mer for penga =) 

 

Ja det er jeg enig i, men dette ser vanskelig ut for en som har minimal peiling på alle komponentene.

 

Det er som og sette sammen et puslespill for alderen 2-4 år. Du får ikke satt en brikke feil. Det høres skummelt ut og siden det er noen tusen kr "som står på spill" men du skal gjøre mye for og ødelegge komponenter når du setter sammen en data.  Hovedkort,cpu,skjermkort og strøm. 4 biter og du har en pc. USB og strømkabel regner jeg med at du klarer og plugge inn til utstyr. Du kjenner vell en eller annen som har 10 minutter som kan sette sammen og fikse en pc for deg om du bestiller deler, vi har alle en slik venn ( jeg er den i min gjeng xD ) Jeg annbefaler virkelig og legge et par tusen kr til i potten så kjøpe deler. Du får så mye mer :p Men dette burde vi egentlig ta på hjelp til kjøp og salg. 

 

Jeg tviler på at du får noen særlig bra opplevelse av spillet med den du linka til, og ikke får du kjørt noe særlig andre spill heller og hvertfall ikke spill som kommer :p

 

Haha ja kan godt stemme, men liksom, hvordan vet jeg hva jeg trenger/ om jeg har bestilt alt osv? (ps, vist du er sugen på å sette sammen en digitalt nå, hadde det vært herlig!.

Lenke til kommentar

Du kan droppe items, så du slipper å gå rundt overburden. I landsbyen midt på karet i White Orchard skal du finne en smed.

 

Takk for hjelp! Ja jeg har droppet ca 1000 sverd

 

Tror det løste seg selv, holder på med oppdraget Blood Baron og ser at det sitter en smed på innsiden av den låste porten. Klatre litt først bare..

 

Skal stikke dit du nevner når jeg er ferdig (:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...