Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah ok. :p

 

Har ikke hatt noe problem med det nei. Men nå forlot jeg akkurat prolog området. Men om det skjer ofte så prøv å skru ned endel på grafikken. Kan hende du rett å slett går tom for RAM. Det skulle vært en slik oversikt over hvor mye minne du bruker på skjermkortet slik som det er i GTA5 i alle spill. 

 

Så ser en enkelt om en pusher på for mye. 

Lenke til kommentar

Rare greier egentlig.
Spillet "går" fortsatt når jeg blir sendt til desktop.

Lyder og musikk fortsetter i bakgrunnen og spillet ligger fortsatt på oppgavelinja, men om jeg går inn i oppgavebehandling så står det at det ikke svarer.
Hadde alt på high, men skrudde ned til medium nå med et par ting på high men det skjer fortsatt.

 

Mystiske greier.

har 680 /i7 950 og kjører det meste annet på ok instillinger, Witcher flyter også greit med alt på high.

Noe program jeg kan laste ned med oversikt så jeg kan konkludere (eventuelt utelukke) med at det er pga skjermkortet? 

Lenke til kommentar

 

Flere som har problemer med random CTDs?

Får de ganske ofte og helt random

 

Gå inn i nvidia kontroll panel og witcher 3 profilen. Endre power management mode fra adaptive til max performance. Det har vært fix for mange :)

 

 

 

Takk.

Skal teste det nå.

 

Er det forøvrig noen som bruker sweetfx?

Forstår det slik at man kan få bedre grafikk uten at FPS blir kuttet drastisk eller har jeg misforstått noe?

Lenke til kommentar

Jeg trur det er en eller annen vanlig prosess på windows maskin som gjør at spillet kræsjer. Jeg kjører Iobit Booster mens jeg spiller og etter at jeg begynte med det så har det slutta og kræsje for meg. kan være en tilfeldighet selvfølgelig :p ( Det avslutter en del prosesser i windows som sparer ram osv ) 

 

Noen som har prøvd noen andre våpen en sverd ? Har funnet en og annen øks men bare søppel med en god del mindre dmg. Har foresten øks/mace noe fordeler/ulemper vs sverd ?

Lenke til kommentar

Fant en øks/hatchet som hadde ca 20 mer damage enn sverdet jeg hadde på det tidspunktet. I kveld fikk jeg dog et sverd med dobbelt så mye skade som øksa igjen, sååå.... ja. Jeg merket ikke noen særlig foskjell, men kan sikkert hende det er noen der et sted.

Lenke til kommentar

Jeg trur det er en eller annen vanlig prosess på windows maskin som gjør at spillet kræsjer. Jeg kjører Iobit Booster mens jeg spiller og etter at jeg begynte med det så har det slutta og kræsje for meg. kan være en tilfeldighet selvfølgelig :p ( Det avslutter en del prosesser i windows som sparer ram osv ) 

 

Noen som har prøvd noen andre våpen en sverd ? Har funnet en og annen øks men bare søppel med en god del mindre dmg. Har foresten øks/mace noe fordeler/ulemper vs sverd ?

Er vel hastighet som spiller inn tror jeg, merket at en mace jeg brukte var litt tregere.

Bruker relic øks nå.

 

Har ikke merket no forskjell mellom våpnene annet en muligens hastighet?

Lenke til kommentar

Nå er jeg litt utbrent og trenger en pause merker jeg. Spilt meg til level 19 og har reist fra Velen/Novigrad området. Det er absolutt mye bra i dette spillet, men Witcher kontrakene begynner jeg og bli små lei av. Alle går ut på det samme stort sett. Prat med en npc, reis til åstedet, bruk The Witcher sansen, reis tilbake eller drep hva enn som er der. Profit! Er veldig mange andre gode sidequests da, spesielt med kjente npcer fra de tidligere spillene. Men nå har jeg driv for hovedhistorien. 

Lenke til kommentar

Apropo, noen som vet hva som skal til for å cleare en monster hule? (monster den i form av en utforskbar cave altså).

Lootet og drepte alt, men er fortsatt "aktiv" (hvit, ikke faded ut) på minikartet.

Blir huler fadet ut i det hele tatt da? Litt dumt hvis man må snu grunnet for lav level og så huske hvor man skal tilbake til senere i spillet.

Lenke til kommentar

 

Apropo, noen som vet hva som skal til for å cleare en monster hule? (monster den i form av en utforskbar cave altså).

Lootet og drepte alt, men er fortsatt "aktiv" (hvit, ikke faded ut) på minikartet.

Blir huler fadet ut i det hele tatt da? Litt dumt hvis man må snu grunnet for lav level og så huske hvor man skal tilbake til senere i spillet.

 

Det skal vell bli fadet ut når du har gjort alt der, sånn at du vet hvor du ikke har klarert når du kommer tilbake senere. Ellers er velen det største området? Bruker jo evigheter her :)

Lenke til kommentar

 

 

Flere som har problemer med random CTDs?

Får de ganske ofte og helt random

 

Gå inn i nvidia kontroll panel og witcher 3 profilen. Endre power management mode fra adaptive til max performance. Det har vært fix for mange :)

 

 

 

Takk.

Skal teste det nå.

 

Er det forøvrig noen som bruker sweetfx?

Forstår det slik at man kan få bedre grafikk uten at FPS blir kuttet drastisk eller har jeg misforstått noe?

 

 

 

Bah, strøm instillingene hjalp desverre ikke :/

Lenke til kommentar

 

 

Apropo, noen som vet hva som skal til for å cleare en monster hule? (monster den i form av en utforskbar cave altså).

Lootet og drepte alt, men er fortsatt "aktiv" (hvit, ikke faded ut) på minikartet.

Blir huler fadet ut i det hele tatt da? Litt dumt hvis man må snu grunnet for lav level og så huske hvor man skal tilbake til senere i spillet.

 

Det skal vell bli fadet ut når du har gjort alt der, sånn at du vet hvor du ikke har klarert når du kommer tilbake senere. Ellers er velen det største området? Bruker jo evigheter her :)

 

Nettopp det jeg lurer på :p utforsket hula inn og ut men ingen forandring :x

jaja :)  hopper over til neste ting.

 

Forøvrig: noen som har en god ide på å takle drowners uti vannet? Kan jeg lure dem ombord båten? :p

Lenke til kommentar

 

Forøvrig: noen som har en god ide på å takle drowners uti vannet? Kan jeg lure dem ombord båten? :p

 

Crossbow :p Skulle ønske det var noen annen måte, men det er den eneste måten jeg har funnet til å slåss mot noe under vann i hvert fall.

 

Hehe ok :) takk

Lenke til kommentar

Den har en veldig merkelig bue på seg, bolten fra armbrøsten altså. En armbrøst i virkeligheten sender bolten ut ganske rett og i høy hastighet, river i stykker det meste den treffer. Antar at det fordi fysikken i spillet suger, eller fordi det er en liten søt armbrøst han bruker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...