Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Over til noe særdeles mongo:

 

XwY9BGD.png

 

Ganske rart om ein PS4 eiger skulle ha nokon formeining om korvidt Sunset Overdrive er eit godt spill eller ikkje. Det rimer ikkje liksom. Sjølv om mange anmeldelser har gitt SO 8-9 av 10, vil det jaffal ta meg minst 10-12 dager å få nok info om spillet til å vite om det er eit godt spill.

Lenke til kommentar

Jeg har vendt skuten.

Hvis jeg bare kunne ha 1 konsoll denne generasjonen, ville det vært PS4, tidligere.
Men etter DriveClub serverfadesen, og påfølgende serverproblemer, hvor til og med YouTube på PS4 blir ustabil.

Så med sikte på at Halo the Master Chief Collection kommer snart, og jeg akkurat har lest et rykte om at Gears of War 1-3 kommer til XboxOne.
Det var dråpen for meg.

Basert på serverproblemene, en 2.0 oppdatering hvor vi fortsatt ikke få sortere spillene i mapper, og generelt dalende interesse for PS4. Så stiger Microsoftaksjen min med stabil onlinetjeneste, hyppige og gode oppdateringer, en organisasjon som inviterer brukerne med til å mene noe om oppdateringene, og ikke minst hva som rører seg i XO-verden nå.

Sunset Overdrive - aldri vurdert det, men høres ut til å bør testes.

Halo MCC - gleder meg stort.

Forza Horizon 2 - hadde tenkt å hoppe over det til fordel for DriveClub. Men vi vet jo alle hvordan det gikk.

Gear of War XboxOne - håper virkelig det er sant.
Quantum Break er jeg nysgjerrig på.

 

Nesten så jeg tenker å ha "sløst" med Trophies i sommer og høst, når jeg heller kunne boostet Achievementsene i samme spilltittel.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg har vendt skuten.

Hvis jeg bare kunne ha 1 konsoll denne generasjonen, ville det vært PS4, tidligere.

Men etter DriveClub serverfadesen, og påfølgende serverproblemer, hvor til og med YouTube på PS4 blir ustabil.

Så med sikte på at Halo the Master Chief Collection kommer snart, og jeg akkurat har lest et rykte om at Gears of War 1-3 kommer til XboxOne.

Det var dråpen for meg.

Basert på serverproblemene, en 2.0 oppdatering hvor vi fortsatt ikke få sortere spillene i mapper, og generelt dalende interesse for PS4. Så stiger Microsoftaksjen min med stabil onlinetjeneste, hyppige og gode oppdateringer, en organisasjon som inviterer brukerne med til å mene noe om oppdateringene, og ikke minst hva som rører seg i XO-verden nå.

Sunset Overdrive - aldri vurdert det, men høres ut til å bør testes.

Halo MCC - gleder meg stort.

Forza Horizon 2 - hadde tenkt å hoppe over det til fordel for DriveClub. Men vi vet jo alle hvordan det gikk.

Gear of War XboxOne - håper virkelig det er sant.

Quantum Break er jeg nysgjerrig på.

 

Nesten så jeg tenker å ha "sløst" med Trophies i sommer og høst, når jeg heller kunne boostet Achievementsene i samme spilltittel.

PS4'en min har så og si stått ubrukt siden Last of Us i sommer, og det hadde jeg spilt tidligere på PS3 og. Før det, så var det Infamous i Februar.

 

Blir nok ikke å røre den før Februar/Mars neste år, eller hvis DriveClub PS+ dukker opp snart.

 

Sunset Overdrive er forøvrig et sinnsykt morsomt spill som minner mye om Crackdown.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

 

 

Går rykter om at the last of us 2 blir en xbone exclusive :D

Ja, spesielt når Naughty Dog studioet eies av Sony.

Kanskje de har blitt enige om at TLOU2 blir xbox one ekslusiv mot at Sony får låne litt av serverparken til Microsoft? ;-)

 

Microsoft vil trenge den selv, når de endelig skal vise oss 'the power of the cloud'.

Endret av afterall
Lenke til kommentar

Forøvrig et av de absolutt teiteste ryktene så langt.

Hvor skal liksom dette ha oppstått, foruten om nå nettopp fra JTT?

Kildene jeg har lest sier dette, og det overrasker egentlig ikke, i og med at The Last of Us er et ps3 spill og ps3 solgte mye mindre enn xbox 360

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...