Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

 

 

Sier ikke at dette har så mye å si, men familie personer og deriblant jenter har større sjanse for å ende opp med en Playstation.

Hvor henter du det fra? De fleste jentene jeg kjenner spiller stort sett på Wii eller PC.

Så utifra hvem du kjenner så har du rett? Sier de har større sjanse å ende opp med en Playstation fremfor Xbox. Hvorfor du trekker inn PC Og Wii har absolutt ingenting med saken å gjøre.

Dette er en PS4 vs Xbox One tråd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er å ta gaming seriøst? Må en spille kompetativt på verdensnivå for å ta gaming seriøst? Jeg ser på folk som spiller vakre Indie titler både kjente og ukjente som liker å fordype seg i nye spennende mekanikker, folk som spiller og dordyper seg i dype RPG univers, folk som spiller et spill for historien og innlevelsen uansett hva sjanger dette er og er istand til å nyte spillmediet som mer en bare kompetatativ online spilling som langt mer "seriøse" og intresserte i spillmediet en den standard COD kidden som sitter å skriker mot TV skjermen sin hver gang en dauer.

Dukker alltid opp den ene fyren som skal ytre denne meningen hver eneste gang. Det er nesten som folk tar seg nær av det.

Å ta gaming seriøst er når du spiller mot andre spillere og er ute etter å vinne, generelt alle spill som har en "konkurranse" i seg.

Å spille indie games er casual. Å bry seg om "historie" er igjen casual gaming, alle spill som er singelplayer er casual..

Jeg aldri noensinne sagt at man må spille comp så dette er noe du trekker ut som forøverig er å overdrive.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Sier ikke at dette har så mye å si, men familie personer og deriblant jenter har større sjanse for å ende opp med en Playstation.

Hvor henter du det fra? De fleste jentene jeg kjenner spiller stort sett på Wii eller PC.
Så utifra hvem du kjenner så har du rett? Sier de har større sjanse å ende opp med en Playstation fremfor Xbox. Hvorfor du trekker inn PC Og Wii har absolutt ingenting med saken å gjøre.

Dette er en PS4 vs Xbox One tråd.

Jeg spurte hvor du har det fra, ikke om din mening. Jeg har ingen grunnlag eller statistikk på hva jenter generelt spillet mest, det er derfor jeg spør hvor du henter tallene dine fra...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Sier ikke at dette har så mye å si, men familie personer og deriblant jenter har større sjanse for å ende opp med en Playstation.

Hvor henter du det fra? De fleste jentene jeg kjenner spiller stort sett på Wii eller PC.
Så utifra hvem du kjenner så har du rett? Sier de har større sjanse å ende opp med en Playstation fremfor Xbox. Hvorfor du trekker inn PC Og Wii har absolutt ingenting med saken å gjøre.

Dette er en PS4 vs Xbox One tråd.

Jeg spurte hvor du har det fra, ikke om din mening. Jeg har ingen grunnlag eller statistikk på hva jenter generelt spillet mest, det er derfor jeg spør hvor du henter tallene dine fra...

Ganske logisk at det finnes flere jenter med Playstation kontra en Xbox når Playstation er sååå overlegne på salg. Er det noe jenter er så det "merke" freaker og velger hva som er populært. Derfor det fantes så mange " Manchester United" fans av jenter fordi de følger medgangsbølgen. Innholdet i Playstation er også mer egnet for ei jente kontra en Xbox.

 

Alt her i livet er ikke statistikk og kilder. Men jeg skal huske å nevne det i hver eneste post folk sier noe. Noe kalles faktisk sunn fornuft og logisk tankegang :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Sier ikke at dette har så mye å si, men familie personer og deriblant jenter har større sjanse for å ende opp med en Playstation.

Hvor henter du det fra? De fleste jentene jeg kjenner spiller stort sett på Wii eller PC.
Så utifra hvem du kjenner så har du rett? Sier de har større sjanse å ende opp med en Playstation fremfor Xbox. Hvorfor du trekker inn PC Og Wii har absolutt ingenting med saken å gjøre.

Dette er en PS4 vs Xbox One tråd.

Jeg spurte hvor du har det fra, ikke om din mening. Jeg har ingen grunnlag eller statistikk på hva jenter generelt spillet mest, det er derfor jeg spør hvor du henter tallene dine fra...

Ganske logisk at det finnes flere jenter med Playstation kontra en Xbox når Playstation er sååå overlegne på salg. Er det noe jenter er så det "merke" freaker og velger hva som er populært. Derfor det fantes så mange " Manchester United" fans av jenter fordi de følger medgangsbølgen. Innholdet i Playstation er også mer egnet for ei jente kontra en Xbox.

 

Alt her i livet er ikke statistikk og kilder. Men jeg skal huske å nevne det i hver eneste post folk sier noe. Noe kalles faktisk sunn fornuft og logisk tankegang :)

 

 

Sånn som du formulerte deg i den originale posten så var påstanden at en jente har større sjangs enn en ikke-jente til å få velge en playstation. At det finnes flere jenter med PS enn Xbox er ikke det samme. Men essensen er uansett, du vet ikke, det er noe du tror er tilfellet basert på hva du tror om jenter. (og du kritiserer deretter folk for å kommet til en annen konklusjon basert på det de tror, underlig nok...)

 

AtW

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det kalles sunn fornuft og logisk tankegang.

Om jeg tar så fryktelig feil så skal jeg like å se bevisene som tyder på noe annet.. Å nei jeg kommer ikke til å bruke tid på å lete på nette etter "bevis" så enkelte personer blir tilfredstilt.

Det er som jeg sa at Xbox har flere pro gamere. Man trenger ikke noe "bevis" for det. Alle som har et lite snev av interesse innenfor gaming vet det.

Basert på alle turneringene Xbox har og mesterskap så er det LOGISK at de har flest.

 

Jeg har da aldri formulert meg at "en jente har større sannsynlighet å velge Playstation fremfor en ikke-jente". Jeg skrev helt tydelig at Playstation tiltrekker seg flere familie personer og jenter....

Dette skrev jeg "Sier ikke at dette har så mye å si, men familie personer og deriblant jenter har større sjanse for å ende opp med en Playstation."

 

Står ikke en dritt om "at jenter har større sjanse for å plukke opp en Playstation enn ikke-jente" der. Å når jeg sjekker over det, så er det faktisk ikke nevnt gutter i en eneste sammenheng i den posten.

Endret av Kamaaz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det kalles sunn fornuft og logisk tankegang.

Om jeg tar så fryktelig feil så skal jeg like å se bevisene som tyder på noe annet.. Å nei jeg kommer ikke til å bruke tid på å lete på nette etter "bevis" så enkelte personer blir tilfredstilt.

Det er som jeg sa at Xbox har flere pro gamere. Man trenger ikke noe "bevis" for det. Alle som har et lite snev av interesse innenfor gaming vet det.

Basert på alle turneringene Xbox har og mesterskap så er det LOGISK at de har flest.

 

Jeg har da aldri formulert meg at "en jente har større sannsynlighet å velge Playstation fremfor en ikke-jente". Jeg skrev helt tydelig at Playstation tiltrekker seg flere familie personer og jenter....

Dette skrev jeg "Sier ikke at dette har så mye å si, men familie personer og deriblant jenter har større sjanse for å ende opp med en Playstation."

 

Står ikke en dritt om "at jenter har større sjanse for å plukke opp en Playstation enn ikke-jente" der. Å når jeg sjekker over det, så er det faktisk ikke nevnt gutter i en eneste sammenheng i den posten.

 

Når du sier at det tiltrekker seg flere familiepersoner og jenter, så er det implisitt at det er flere i prosent i forhold til hva som er vanlig på andre plattformer. Ikke flere kun i kraft av å ha større markedsandeler.

 

Essensen er at du gjetter, det er greit nok det, men det er jo litt underlig når du kritiserer andre som gjetter noe annet om samme sak for å ikke basere seg på solide nok data.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva som er vanlig på andre Wii og PC har da INGENTING med om hva som tiltrekker seg mest av Xbox og Playstation. De er to helt forskjellige konsoller i forhold til hva Wii og PC har å tilby.

 

Men spør deg/dere selv. Er det noen her som faktisk tror det finnes flere jenter på Xbox? For det er ikke det jeg sier som er feil, men åpenbart det at jeg ikke har "kilder" som er problemet. Men alle vet at det er mest sannsynlig riktig.

Lenke til kommentar

Jeg digger at blant mine bekjentskaper så er Xbox hva kvinnfolka velger. Men jeg kommer aldri til å dra frem det som et faktum at det er slik det er.

Vet ikke om innlegget var rettet mot meg, men var iallfall ikke jeg som brukte det som et argument at jeg har jenter venner som spiller der og der.. :)

Wii og PC er jo utelukket det mest populære hos jenter. Men kommer noen til å klage på det? Nei fordi det er logisk og man behøver ikke bevis engang..

Lenke til kommentar

 

Jeg digger at blant mine bekjentskaper så er Xbox hva kvinnfolka velger. Men jeg kommer aldri til å dra frem det som et faktum at det er slik det er.

Vet ikke om innlegget var rettet mot meg, men var iallfall ikke jeg som brukte det som et argument at jeg har jenter venner som spiller der og der.. :)

Wii og PC er jo utelukket det mest populære hos jenter. Men kommer noen til å klage på det? Nei fordi det er logisk og man behøver ikke bevis engang..

Poenget er at det er så jævla mongo å dra frem at man tror det og og uten å ha noen bevis eller kilder for så å fremlegge det som fakta.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja alt handler om bevis, fakta og kilder på et diskusjon forum. Det er noen som kalles logisk og sannsynelighet. Så beklager for manglende "bevis" men det betyr forsatt ikke at jeg tar feil for jeg er ganske sikker på at alle de fleste som har et snev av fornuftighet skjønner hva som er virkeligheten.

Men om ikke ps4 drar flest jenter og familie forbrukere. Så er det jo bare bra for Xbox sin del:)

TROR faktisk at kinecten,Dance Centeal diverse trenings greier kan lokke en del jenter når markede har stabilisert seg mer. ( kommer litt Ann på hva slags spill som blir laget for kinect etc også)..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...