Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi avbestilte BF4 etter å ha prøvd betaen. Har egentlig ingen ting med bugs eller dårlig performance. Jeg har Battlefield 3, og Premium, jeg trenger ikke betale for akkurat det samme om igjen.

 

Genuint dårlig map design på Shanghai og dummet ned spillet endra mer. De sa de skulle tilbake til røttene fra BF2, men dette minner mer om BF3.1.

Endret av Neppe
  • Liker 3
Lenke til kommentar

"Levolution" er scripta events, det er nesten vanskelig å nevne moderne spill som ikke har det i dag. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor de gjorde en så stor greie ut av det, for det er virkelig ikke noe revolusjonerende med det. Jeg stod rett ved siden første gangen jeg så bygningen falle, og alt jeg tenkte var "Er det det?". Ingen risting, ingen røyk sky, texturene bare sklei sammen på en ekstremt unaturlig måte, og plutselig så kartet LITT annerledes ut. Skal man gjøre en stor greie ut av noe, så burde iallefall motoren ha teknologien til å backe det opp.

 

Det finnes ikke taktiske elementer i BF4, du kan stort sett ikke krysse en gate uten å ha et kjøretøy (Og da er du heller ikke trygg). Det handler stort sett om å ha den beste helikopter piloten, og en dose flaks fra starten av.

 

Grafikken synes jeg heller ikke er noe å skrive hjem om, det er ganske en brøkdels bedre enn Battlefield 3 (Som fortsatt ser bra ut). Nå har ikke jeg vært i krig selv, men jeg er ganske sikker på at fem seks skudd i hodet med pistol tar knekken på de fleste. Nå er jeg egentlig ikke for ren realisme, men det er en slik ekstrem ubalanse på våpna, tanks og helikopter at det nesten er til å le av. Men mye av dette kan fikses før release, men selv om de skulle finne på å ordne opp i dette, synes jeg likevel dette spillet fortjener den 9/10ern det kommer til å få på alle store sider.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Jeg har nevnt det før, og sier det igjen, jeg hadde en HELT annen gameplay opplevelse når jeg spilte bf4 på gamescom. Banen var bedre, og selve gameplayen føltes mer riktig.

Nå vet ikke jeg hvilken versjon av spillet det var, kontra det vi spiller i beta. Men jeg kunne i det minste tenkt meg at de lanserte det kartet og gamemoden.

Lenke til kommentar

"Levolution" er scripta events, det er nesten vanskelig å nevne moderne spill som ikke har det i dag. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor de gjorde en så stor greie ut av det, for det er virkelig ikke noe revolusjonerende med det. Jeg stod rett ved siden første gangen jeg så bygningen falle, og alt jeg tenkte var "Er det det?". Ingen risting, ingen røyk sky, texturene bare sklei sammen på en ekstremt unaturlig måte, og plutselig så kartet LITT annerledes ut. Skal man gjøre en stor greie ut av noe, så burde iallefall motoren ha teknologien til å backe det opp.

 

Det finnes ikke taktiske elementer i BF4, du kan stort sett ikke krysse en gate uten å ha et kjøretøy (Og da er du heller ikke trygg). Det handler stort sett om å ha den beste helikopter piloten, og en dose flaks fra starten av.

 

Grafikken synes jeg heller ikke er noe å skrive hjem om, det er ganske en brøkdels bedre enn Battlefield 3 (Som fortsatt ser bra ut). Nå har ikke jeg vært i krig selv, men jeg er ganske sikker på at fem seks skudd i hodet med pistol tar knekken på de fleste. Nå er jeg egentlig ikke for ren realisme, men det er en slik ekstrem ubalanse på våpna, tanks og helikopter at det nesten er til å le av. Men mye av dette kan fikses før release, men selv om de skulle finne på å ordne opp i dette, synes jeg likevel dette spillet fortjener den 9/10ern det kommer til å få på alle store sider.

 

Nå bekrefter du det jeg mistenkte om BF4. Får følge med på fler rapporter fra andre kilder før jeg gjør meg oppo en mening. Jeg håper bare ikke at de som spiller BC2 skifter til BF4...

Lenke til kommentar

Realismen på våpen og slikt var jo problemet med BF3 også. Folk tåler altfor mye til at det kan bli taktisk krigføring utav det istedet for løping og hopping overalt.

Du kan bare glemme å snike deg rundt i BF spillene siden områdene er så veldig begrenset og tettpakket med spillere. I Arma spillene så skjelver du omtrent når du blir beskutt. Du må tenke på pusten, kulebanen og mer til. Men Arma feiler på alt annet enn realismen igjen da mens BF spillene gjør det bra på alt annet enn realismen :p En kombinasjon av de seriene ville vært perfekt.

Lenke til kommentar

Føles ut som jeg er den eneste som koser meg med BF4.. :p

 

Det tror jeg nok ikke, dette var enkelt og greit ikke bare noe for meg. Jeg er ikke noen fanboy av hverken CoD eller BF serien, jeg likte CoD 1 og 2, og BF 2, men etter det synes jeg begge har tapt seg ekstremt. Det blir kanskje for mye for meg i et slikt spill, jeg vil helst bare kunne ligge med en sniper uten uendelig ammunisjon og plafre folk i huet uten at de får vite hvor jeg ligger.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Det er da ingen grunn til å fjerne Battlelog? Det var jo en overveldende suksess i BF3 og MoH:WF

 

Ja, kjempegøy å åpne nettleseren og laste ned og installere plugin (som fungerer halvparten av gangene) hele tiden. /s

 

Det hadde vært mye bedre om de kunne lansert det på Steam slik som de fleste utgiverne gjør, så hadde vi slippet å bruke møkk som Origin og Battlelog.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var ikke særlig bra reklame for BF4 det her nei. Flere som har avbestilt etter å ha prøvd det ser jeg. Var overhodet ikke imponert selv, men hadde mine mistanker så jeg forhåndsbestilte aldri noe. (Forhåndsbestilling mer enn én dag i forveien er jo uansett meningsløst). Men får gi det noen sjanser til. Map-design varierer jo også fra "veldig dårlig" til "veldig bra" i BF serien så synd at de puttet noe som går mot "veldig dårlig" i demoen. (Har kun prøvd "Shanghai")

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...