Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Folk i matchene eg har spilt klager mer enn de spiller. Alle snakker om netcoden er så dårlig. Synes det funker greit for å være en Beta. Eneste eg synes er synd at halvparten av matchene så langt så har ikke eg fått noe XP, Bf4 beta har sluttet å virke når matchen er ferdig. Da får man ikke Xp hos meg iallefall

Endret av Raul07
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om dette stemmer?

 

EA also revealed that players will be able to unlock items in the Battlefield 4 beta which will be transferable to the final retail game, including any stats that beta players might have accumulated. Players can also chose against this, of course.

 

Soruce:

http://bf4central.com/2013/09/battlefield-4-open-beta-starts-october-1/

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ja har Nvidia (2stk GTX 660TI). Skal da gå ann å spille med et Nvidia kort selvom AMD er i partnership med EA.

 

Jepp, det skal det. Men så er det slik at det er bedre optimalisert for AMD kort.

 

Lakrisbåt, den 01 Okt 2013 - 17:30, sa:
Får dere noen indikasjoner på hvor mye mer krevende spillet er grafikkmessig i forhold til BF3? Har en dag igjen på angreretten på et gtx 760 kort, lurer på om jeg må gå et hakk opp for å få grei spillbarhet.
Vel, jeg klarer å spille BF3 på over 60 fps, her får jeg ofte i underkant av 60 fps, så det er ikke så krevende.
Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Some smooth Gameplay :p

 

http://youtu.be/GPdR3P7FWQc

 

Har dere det like ille?

Nei min er ganske stabil. Byttet til Auto og da ble fpd stabil 50-60 utenom når den bygninger faller sammen. Nå har eg ikke hatt pc mer enn 2 år men merker det at noen gsnger kan man ikke forklare hvorfor man har fps problemer. Har kjøpt spill tidligere som er heøt umulig å spille. Lav fps uansett innstillinger.

Lenke til kommentar

 

 

Jepp, det skal det. Men så er det slik at det er bedre optimalisert for AMD kort.

 

Lakrisbåt, den 01 Okt 2013 - 17:30, sa:
Får dere noen indikasjoner på hvor mye mer krevende spillet er grafikkmessig i forhold til BF3? Har en dag igjen på angreretten på et gtx 760 kort, lurer på om jeg må gå et hakk opp for å få grei spillbarhet.
Vel, jeg klarer å spille BF3 på over 60 fps, her får jeg ofte i underkant av 60 fps, så det er ikke så krevende.

 

Supert, det lover bra. Brodern gav meg en 30" 1600p skjerm som ikke trengtes lengre fra jobben., Veldig kjekk skjerm, men vanskelig å tilfredsstille sånn spillmessig :p Spiller BF3 i 1600p i en blandig av high og ultra. Håper det lar seg gjøres i BF4 også :)

Endret av Lakrisbåt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...