Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke akkurat smooth gameplay. Gatene blir grå, bygningen faller sammen men står forsatt på min skjerm og der den skal ligge på bakken er usynlig. Det lagger en god del, man glitcher seg i ting med kjøretøy så du står der bare og hopper.

 

Men selve gunplay var morsomt når det fungerte som det skulle. Liker også de nye lydene.

Endret av Jekay
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uff, får ikke prøvd før nærmere 6-7 tiden i kveld... Godt jeg husket på å sette på nedlastningen før jeg dro på jobb, så slipper jeg å vente de ekstra minuttene på det ihvertfall :p Så får vi se hvor bra pcn min takler det, gikk jo decent i bf3.

Forbered deg på et sjokk. Har 120+ Fps i BF3, mens på Betaen har jeg kanskje 50 visst jeg er heldig uavhengig av oppløsning og grafikk instillinger. Lagger noe helt vilt på absolutt alle serverene jeg har prøvd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er vel akkurat sånne tekniske ting som skal lukes ut i en Beta, det er vel halve poenget.

 

Er mer spent på gameplay og om serien har fornyet seg på noen måte eller om DICE har begynt i samme spor som COD hvor man knapt kan kan se forskjell på de foregående tre spillene....

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Har vært helt nedi i 30 FPS med GTX 780, grafikken er heller ikke så god at så lav FPS kan forsvares. :p

Vel, jeg har grei ytelse, Ultra settings med 4xMSAA @1920x1080 dyppet i verste fall ned til 75 fps på min rigg. Veldig CPU-begrensa da, 50-70% load på 2x 7970

Mulig det er et Nvidia-problem der du faller ned til 30 fps.

 

Er vel akkurat sånne tekniske ting som skal lukes ut i en Beta, det er vel halve poenget.

 

Er mer spent på gameplay og om serien har fornyet seg på noen måte eller om DICE har begynt i samme spor som COD hvor man knapt kan kan se forskjell på de foregående tre spillene....

Dette er ikke en BETA, det er en demo som kalles en BETA for at det skal høres mer eksklusivt ut.

 

Gameplayet var omtrent likt som BF3, ser egentlig ingen grunn til å kjøpe BF4.

 

Kan ikke få så veldig mye bedre grafikk, det skal jo funker på konsoller også.

Du mener PS3 og 360? Mye av skylda kan definitivt legges på dem ja.

 

Ah, fortsatt litt synd at "render.drawfps 1" i console ikke funker lengre. Håper det er i fullversjonen.

"PerfOverlay.DrawFps 1" fungerer helt fint det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...