Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilt en liten stund nå. Hos meg har spillet brukt ca. 3-4 GB RAM, og maks 80% CPU (i7 [email protected] GHz).

 

Prøvde først med nVidias nyeste WHQL drivere 327.23 og det ga meg en helt MASSIV lagg og framdrops og det var rett og slett uspillbart, gikk inn i control panel -> rollback driver og rullet tilbake til 320.49 og da gikk alt med ett mye smoothere. Har ikke sjekket FPS, men det er greit spillbart med alt på HIgh + 2xMSAA + HBAO med ett GTX 670. Beta driverne har jeg ikke prøvd siden nedlastingen fra nvidia sier den tar 19 timer å fullføre... :p

 

Ellers digger jeg UIet, mye bedre enn BF3, bortsett fra loadout UIet. Det er nesten like jævla tungvint og ulogisk som i BF3. Elsker spec-cam på deploy-screen og at man lettere kan hoppe rett inn i ting ved å dobbeltklikke. Gameplay messig synes jeg det føles som BF3 med et nytt map... :p Noen nifty detaljer her og der, men i det store og hele akkurat det samme. Levolution må være en av de mest ubrukelige gimmickene jeg noensinne har sett i et spill :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Man merker at dette spillet er laget med tanke på konsoller. Våpnene virker å ha 0 recoil, så det føles mere ut som Arcade shooter :( Ellers er det veldig likt BF3 så langt synes jeg.

 

Nå er dette en BETA, og ikke endelige versjon, selvfølgelig blir det tweeka.

 

Og det stemmer ikke at det ikke er recoil.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

 

Dårlig hardware punktum :)

 

BF4 beta virker ikkje å være dårligere optimalisert enn bf3. Begge krever spesielt mye cpu og mye gpu.

 

 

Nå er dette fortsatt første dag av en beta test, så det er ganske vanlig med noen tilbakesteg. At alt av tusenvis av kombinasjoner med hardware kommer til å funke knirkefritt med en gang er heller usannsynlig.

 

Selv kjører spillet helt lagfritt for meg, selv når bygninger raser og det er stor ståhei rundt meg. Jeg er kun heldig med hardwarekombinasjonen, dette kan forandre seg i neste betapatch for alt jeg vet.

Lenke til kommentar

Føler at spillet er enklere, ikke spilt på BF på pc på nærmere et år, men dreper og tar over flagg som aldri før. Kan være at eg har vært heldig i forhold til hvem eg møter.

Har nok mye med hvem du møter. Men jeg har ikke en sjanse i havet til å vinne noen dueller eller nesten å treffe noen i det hele tatt pga. laggingen. Riktignok havnet jeg blant topp tre på laget(som selvsagt var det tapende) og ALLE på laget mitt (meg selv inkludert) hadde K:D < 1, men det var selvsagt pga. capping og objective-play jeg kom så høyt. Men spillet i sin nåværende form var i praksis uspillbart for meg. Har riktignok ikke prøvd på low settings, men tviler på at det blir noe voldsomt bedre enn medium og auto.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...