Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje du skulle prøvd litt DMR style SR338, den har høy rage faktor den :green:

 

EDIT:

 

The Monster is Real?! - Paracel Storm (Jackfrags - youtube)

 

Digger at etter evig mange timer fra et stort community, så ligger det enda store hemmeligheter på dette brettet, spennende!

 

DICE + easter eggs = Epic

 

 

Paracel Storm Easter Egg - Shark + UFO = Monster?(jackfrags)

 

Nedtur! hørtes jo passe fett ut, men spørs om vi noen gang får gleden.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lurer på hvordan BF5 blir når man ser på utviklingen serien har hatt. Tipper det blir mye lock-on våpen, mye ekplosiver, mye lekre gadgets som airburst, UCAV, SUAV, mortar som man kan spamme ned fienden med fra en sikker posisjon (det er jo sånn man får godt gameplay tydeligvis). Hadde nesten ikke forbauset meg om alle våpnene kom med en frag-ammo unlock eller noe i den duren.

Lenke til kommentar

Lock-on våpen er ganske svake i BF generelt. Et par av pickup lockon kan være bra da, men er 1 eller 2 skudd så ikke allverden.

Airburst og ucav kunne de fjernet med en gang, gir ingen mening. Suav liker jeg og er en uskyldig og moro liten gadget. Mortar er jo en del av krigføring så den føler jeg absolutt har sin plass.

Kun dager igjen til Hardline betaen nå da. Blir spennende å finne ut hvor mye de har forandret fra den første betaen. Et par screenshots virket som det var svært COD aktig i oppbygningen av baner hvertfall. Detaljerte objekter rundt om, masse hus og trapper. Jeje, min PC begynner hvertfall å bli klar nå :)

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan BF5 blir når man ser på utviklingen serien har hatt. Tipper det blir mye lock-on våpen, mye ekplosiver, mye lekre gadgets som airburst, UCAV, SUAV, mortar som man kan spamme ned fienden med fra en sikker posisjon (det er jo sånn man får godt gameplay tydeligvis). Hadde nesten ikke forbauset meg om alle våpnene kom med en frag-ammo unlock eller noe i den duren.

 

Høres ut som et mareritt :p

 

Drømmen for min del er om de gikk tilbake til røttene og lagde noe i samme gate som bf1942 med god grafikk og bedre fysikk/ødeleggelse. Hvorfor skal alle våpen på død og liv være målsøkende?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lock-on våpen er ganske svake i BF generelt. Et par av pickup lockon kan være bra da, men er 1 eller 2 skudd så ikke allverden.

Airburst og ucav kunne de fjernet med en gang, gir ingen mening. Suav liker jeg og er en uskyldig og moro liten gadget. Mortar er jo en del av krigføring så den føler jeg absolutt har sin plass.

Kun dager igjen til Hardline betaen nå da. Blir spennende å finne ut hvor mye de har forandret fra den første betaen. Et par screenshots virket som det var svært COD aktig i oppbygningen av baner hvertfall. Detaljerte objekter rundt om, masse hus og trapper. Jeje, min PC begynner hvertfall å bli klar nå :)

 

Spørsmålet for min del blir egentlig hvor gøy målsøkende våpen er. Jeg synes det er mer tilfredstillende med våpen du selv må beregne og sikte inn, og det er mindre frustrerende å bli drept av. Ellers er jeg enig i at krumbanevåpen bør være med, men da synes jeg de godt kan velge en annen tilnærming enn å trykke på kartet der man vil droppe. Igjen synes jeg artilleriet i bf1942 var bedre sånn sett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...