Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men ingen av oss veit jo hvordan han spiller og dobbel score foran neste mann er jo ikke det vanskeligste i BF, på mange servere så er det veldig enkelt om man har en god dag og resten suger, hva gjelder dine insta noscope 360quickinsta hs kan jo heller ingen vite noe om, movement til spillerne i BF er jo også så fucka at det er vanskelig nok å i det hele tatt se det på killcam.

 

Mye mulig han cheater, men ingen her kan jo egentlig vite noenting før man eventuelt ser han spille, men kanskje ikke noe rart det er cheat beskyldninger på hver server når man gjør noe folk tror ikke går an eller at man bare er bedre enn de.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Men ingen av oss veit jo hvordan han spiller og dobbel score foran neste mann er jo ikke det vanskeligste i BF, på mange servere så er det veldig enkelt om man har en god dag og resten suger, hva gjelder dine insta noscope 360quickinsta hs kan jo heller ingen vite noe om, movement til spillerne i BF er jo også så fucka at det er vanskelig nok å i det hele tatt se det på killcam.

 

Mye mulig han cheater, men ingen her kan jo egentlig vite noenting før man eventuelt ser han spille, men kanskje ikke noe rart det er cheat beskyldninger på hver server når man gjør noe folk tror ikke går an eller at man bare er bedre enn de.

 

Ja flere ganger jeg skal knive folk bakfra så blir jeg plutserig skutt av vedkomende mens h*n står med ryggen til på min skjerm...

Lenke til kommentar

Men ingen av oss veit jo hvordan han spiller og dobbel score foran neste mann er jo ikke det vanskeligste i BF, på mange servere så er det veldig enkelt om man har en god dag og resten suger, hva gjelder dine insta noscope 360quickinsta hs kan jo heller ingen vite noe om, movement til spillerne i BF er jo også så fucka at det er vanskelig nok å i det hele tatt se det på killcam.

 

Mye mulig han cheater, men ingen her kan jo egentlig vite noenting før man eventuelt ser han spille, men kanskje ikke noe rart det er cheat beskyldninger på hver server når man gjør noe folk tror ikke går an eller at man bare er bedre enn de.

Så du også tror ikke hacking eksisterer. 24-1 når nestbeste har 3-2?

Du hadde vel ikke engang mistenkt hacking hvis du hadde spilt med denne fyren: http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/1/499881310102255168/1053319917/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg veit at hacking/cheating eksisterer, herregud.

 

110 kills mot 24 på neste mann er cheats, men dobbelt så høy score og mange flere kills vil ikke nødvendigvis peke mot at folk cheater, er det insane tall så skal jeg være med at at det mest sannsynligvis er cheats, men høye stats generelt kan egentlig ikke bestemme om noen cheater eller ikke og forøvrig så kan ingen av oss vite hvordan noen spiller bare fordi at du eller andre forteller oss at en eller anna tar noe instahsquick360540920saltonoscope.

 

Men ja jeg er en idiot som ikke har peiling etcetc, sånn om du lurte.

 

 

 

Som sakt, har han cheatet mer en 1 dag så dukker det nok opp på bf4db, veldig lett å sjekke om noen har litt for høy headshot ratio der.

Er mange som bare skyter i veggen også, så de ikke skal få mistenkelig høy accuracy når de jukser.

 

 

Det er forskjell på høy accuray og høy hs ratio, for kill/hs ratio telles jo bare når du får en kill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Joda, jeg og blir irritert, men jeg har møtt så mange både ekstremt obvious og mindre obvious(mulig de ikke brukte noe), men jeg har egentlig gått lei av å irritere meg, de som lager spill har jo ingen gode verktøy for å fjerne slike for evig og alltid uansett, men cheat makers vil jo alltid ligge ett hakk foran for du kan jo ikke vite om en ny cheat utenom å faktisk ha sett den eller sett programmet/hvordan det er lagd/kodet.

Men det er mest plagsomt i kompetitive arenaer ja, men public så har jeg gått lei av å hyle over cheating, alt du kan gjøre er å enten leave eller vente til runden er slutt så leaver de fleste cheaterne om man buster de i chatten etc, men er ikke så mye å få gjort egentlig.

Jeg tar meg bryet med å rapportere de som cheater, men det er liksom ikke noe vits, aner ikke om noe skjer med de, de er uansett tilbake med ny account neste uke om de blir banna.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

 

Som sakt, har han cheatet mer en 1 dag så dukker det nok opp på bf4db, veldig lett å sjekke om noen har litt for høy headshot ratio der.

Er mange som bare skyter i veggen også, så de ikke skal få mistenkelig høy accuracy når de jukser.

 

Kan ikke skjule hacking ved å skyte i en vegg. Bare se her: http://bf4central.com/2013/10/battlefield-4-beta-hackers-already-spotted-report/

Hvis du regner på det antall kuler skutt x accuracy så får du 232 kuler som har truffet. 160 kills på 232 kuler fra LMG, pretty amazing?

Lenke til kommentar

 

 

Nææææ, han der spermer medpacs og ammo på locker eller metro....

Jeg hadde veldig lenge SPM på 1200, så spm er det ikkje noe galt med heller.

 

Forresten mister godtroende, her er en video til deg, dette var han jeg møtte

 

https://www.youtube.com/watch?v=3iq90eHn1xQ#t=151

Lenke til kommentar

Er helt åpenbart at DICE bare er en skygge av seg selv. Når de begår samme nybegynner feil igjen og igjen skjønner man at BF kun lever videre i navnet. Vet ikke hvor alle de som skapte BF nå befinner seg (men glem ikke at hele dagens BF er basert på en uavhengig mod som ble slukt og så drept av DICE) men om de hadde slått seg sammen og laget et spill som satte fokus på dyktighet og moro istedet for statshelvete og milliarder av unlocks, så ville det vært garantert suksess. Hvertfall blant oss old-school spillere som faktisk var en del av miljøet før CS shitkids invaderte det. Men er vel der problemet ligger, ingen vil ha fairplay lenger, hvorfor kjøpe et spill (på Origin billigsalg) om du ikke kan kjøpe deg til "førsteplassen"... Lag et nytt spill: FieldBattle! Tilbake til røttene! Kjemisk fritt for shitkids!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde det vært opp til meg ville det vært sånn:

-komplett gjennomført spill

-få eksplosiver

-knallhard cheatdetection, blir du tatt blir din IP bannet og du blir hengt ut i spillet og på forum

-bunnsolid spillmekanikk med så lite lag i motoren som overhodet mulig mellom spillere

-dedikert servere, serverside hitdetection, overdimensjonert kapasitet for å sikre flyt

-12-15 baner, variert terreng og vegetasjon samt bygninger

-pris på 3 tusen for spillet

-høye maskinkrav

-minst mulig gimmicks, ingen ucav og sånn shit

-ingen XP boost og bullshitpacks

-c4 spamming = permban av din ip

-pingcheck, over 50 = umulig å joine server

-scoreboard inneholder kun teamplay ikke kills eller deaths

 

Dette er sånn grovt sett. Verste med spillet nå er hvor billig det er blitt og hvor mye hacking det er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Cheats er ødeleggende, både for spillet, communities, klaner og alt som omhandler multiplayer

Hadde dice gitt de perm ban, så hadde mye av problemene vært løst, men de resetter kun stats som er helt latterlig. Hvorfor ikke få på plass et system som du registrerer deg med mobilnummeret ditt, hacker du da så blir det veldig mye vanskeligere å gjøre det igjen. Er jo noen cheats man aldri kan bli kvitt, men tror ting ville ha blitt mye bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...