Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, den kalenderen er ikke særlig spennende om dagen... Fikk jeg en battlepack i dag kanskje? Sikkert no tjafs som jeg har glemt å åpne.

 

Ingenting nytt på lenge, men rart med det. Har det fremdeles moro jeg. Tenkte å prøve noen unlocks i helga. Er det mulig å få tak i GOL-magnum nå til dags?

Lenke til kommentar

Nei, den kalenderen er ikke særlig spennende om dagen... Fikk jeg en battlepack i dag kanskje? Sikkert no tjafs som jeg har glemt å åpne.

 

Ingenting nytt på lenge, men rart med det. Har det fremdeles moro jeg. Tenkte å prøve noen unlocks i helga. Er det mulig å få tak i GOL-magnum nå til dags?

Fikk også en random gold pack her en dag, GOL er nok ganske vanskelig og få nå tror jeg, sikkert få som henger oppi det ubrukelige tårnet, letteste er nok å finne noen å gjøre det sammen med.

 

Klarer å spille litt små runder igjen, har det ganske gøy, men det er ikke akkurat My go to game lenger.

Lenke til kommentar

Nei, den kalenderen er ikke særlig spennende om dagen... Fikk jeg en battlepack i dag kanskje? Sikkert no tjafs som jeg har glemt å åpne.

 

Ingenting nytt på lenge, men rart med det. Har det fremdeles moro jeg. Tenkte å prøve noen unlocks i helga. Er det mulig å få tak i GOL-magnum nå til dags?

Vil du booste? Kan være med jeg.

Når det er sagt vet jeg ikke hvor mye vits det er i det våpenet lenger. Den begynte med ROF på 63. Ble så senket til 60. Ble en stund senere senket til 51 som er det den er på nå.

Sammenlign med f.eks L96A1 med ROF på 50 og dobbelt så stort magasin, kan være det er et bedre valg. En fordel med Gol kan være at den er veldig slank, tar lite plass på skjermen.

Lenke til kommentar

What? Er den så nerfet?

Var jo hele greia med GOL at den hadde god rate of fire.

 

Burde kanskje prøve L96 ut litt, brukte den en del i bf2 og bf3,men aldri helt funnet nytten av den i bf4 fra tidligere patcher i alle fall.

Lagde en liten sammenligning av et knippe boltactions, bedøm selv

 

 

post-92763-0-13610700-1420835066_thumb.jpg

 

Lenke til kommentar

Takker, ser staten er litt anderledes en sist jeg sjekket den ja.

 

Fy-JS er en av mine favoritter i alle fall, men den kommer desverre litt kort ut når det gjelder distanse.

 

GOL og L96 er jo faktisk ganske like ja, bortsett fra GOL har en stor ulempe med lite magasin, men kommer nok til å holde meg til GOL ved mellom til lang distanse enda, siden jeg føler at jeg kjenner den best, og jeg liker generelt designet på den.

 

EDIT: Jeg er klar over at SRR og M98B er beist på distanse, men alle bruker jo SRR, så jeg er generelt litt lei av den børsa.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

 

Ingenting nytt på lenge, men rart med det. Har det fremdeles moro jeg. Tenkte å prøve noen unlocks i helga. Er det mulig å få tak i GOL-magnum nå til dags?

Fikk også en random gold pack her en dag, GOL er nok ganske vanskelig og få nå tror jeg, sikkert få som henger oppi det ubrukelige tårnet, letteste er nok å finne noen å gjøre det sammen med.

 

Du skal jo drepe folk mens *du* sitter i tårnet på Firestorm eller Caspian.. Det burde jo være mye enklere nå når du antagelig får lov til å være alene der oppe.

Lenke til kommentar

 

 

Ingenting nytt på lenge, men rart med det. Har det fremdeles moro jeg. Tenkte å prøve noen unlocks i helga. Er det mulig å få tak i GOL-magnum nå til dags?

Fikk også en random gold pack her en dag, GOL er nok ganske vanskelig og få nå tror jeg, sikkert få som henger oppi det ubrukelige tårnet, letteste er nok å finne noen å gjøre det sammen med.

 

Du skal jo drepe folk mens *du* sitter i tårnet på Firestorm eller Caspian.. Det burde jo være mye enklere nå når du antagelig får lov til å være alene der oppe.

 

Tingen er jo det at noe av det første som blir gjort er at folk river ned Caspian tårnet, men jeg hadde helt glemt at man kan bruke firestorm også.

Lenke til kommentar

Nå skal visstnok ACE-23 og AEK-971 få seg en buff??

De beste våpnene i spillet skal altså bli enda bedre.

ACE-23 skal få et større magasin med 36 kuler mot litt lengere reload tid. AEK skal visst få redusert first shot recoil.

First Aid Pack skal få seg en liten buff å ikke bli påvirket av suppression som faktisk er en god ide, men ellers

HVA ER DET DICE DRIVER MED??

 

Dette er heldigvis bare på CTE pr i dag, å jeg håper virkelig ikke at de 2 våpnene skal bli enda bedre, selv om jeg er en stor fan av AEK å har den som mitt mest brukte våpen.

Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar

 

Vil du booste? Kan være med jeg.

Når det er sagt vet jeg ikke hvor mye vits det er i det våpenet lenger. Den begynte med ROF på 63. Ble så senket til 60. Ble en stund senere senket til 51 som er det den er på nå.

Sammenlign med f.eks L96A1 med ROF på 50 og dobbelt så stort magasin, kan være det er et bedre valg. En fordel med Gol kan være at den er veldig slank, tar lite plass på skjermen.

 

 

Ok :) Følger ikke helt med jeg...

 

Prøvde meg litt som sniper nå i helga... Treffer ikke folk i bevegelse. Håpløs på det :D Siste halvåret har jeg kun bytta til sniper om jeg blir tatt ut av samma karn to ganger, og jeg ikke får has på han med scoped pistol. Skal jeg spille sniper jeg (og laget) nok bedre tjent om jeg løper rundt med en halvautomat :)

 

Etterhvert spiler jeg sniper som man kan gjøre som engineer. Og når jeg møter første kjøretøy blir jeg frustrert over mangel på rpg. Og tilbake til engineer.

 

Er det og assult det går i her i gården :)

 

Jeg er litt håpløs når det gjelder våpen... Prøver litt forskjellig, slår meg til ro med noe jeg synes fungerer. Helt til her om dagen da jeg - etter å gå tom for ammo - plukka opp en ace23. Hvorfor jeg ikke har brukt den mer skjønner jeg ikke :) Mye moro med den!

Lenke til kommentar

Selv foretrekker jeg M40A5 med 4x eller 6x scope. :) Skyter veldig kjapt og er veldig fin som aggressive recon. Rekorden var vell en gang jeg fikk headshot på en løpende fyr på 1200meter, med SRR. ^^ Man kan sammle masse poeng som sniper på f.eks. Silk Road ved å ligge i spawn med SRR. :p Fikk vell headshot på rett under 1400m der.

Lenke til kommentar

Dette er heldigvis bare på CTE pr i dag, å jeg håper virkelig ikke at de 2 våpnene skal bli enda bedre, selv om jeg er en stor fan av AEK å har den som mitt mest brukte våpen.

Dem hadde jo inne en helt forandret Famas også, uten at det ble med over i spillet.

Er jo mye ting dem tester ut som ikke nødvendigvis kommer noe videre. Ser ikke helt vitsen med å forandre de våpna, dem er mer enn gode nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...