Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvis du skal vise absolutt alle maps, så er det vel bedre å slå av filter på alle maps?

Hvis du har filter på spesifike maps, så er det kun de som vises.

Ahhh, føler meg litt dum nå, men jeg har ikke valgt et og et map, jeg har bare trykket på "battlefield 4" "China Rising" etc, så krysser den jo av alle automatisk, trodde ikke man fant noen vist man ikke lot disse var blanke, men jeg fikk faktisk opp en night map server nå, bare 1 da.

 

Men nå kan jeg kanskje få prøvd night maps i morgen da, så det blir jo artige, takk for tipset da, har plaget meg litt over det der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Noe som har irritert meg kraftig er kill-cam buggen som er kommet tilbake igjen. Du dør også ser du den oransje personen som drepte deg løper rundt. Kill-cam bare fortsetter og man får ikke re-spawnet. Må quite serveren og joine på nytt. Utrolig irr når det er en populær server man først har sittet i kø for å joine, og pga. bug så må man sitte i kø på nytt :(

Lenke til kommentar

jjju twitret også dette

Night maps og mulig return av an94

https://twitter.com/_jjju_/status/580127391340625920/photo/1

G3A3 or gtfo.

 

Men hvor er hintet til AN94, ser ikke noe skrift i twitter meldingen, har ikke følget noe særlig med på BF4 nyheter i det siste heller da.

 

EDIT: Vet ikke om jeg syntes det så ut som noe AN94

 

xd9s78.png

f52i2p.png

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Bøylen ved avtrekkeren så litt spesiell ut / stor ut da på teaser bildet, ser nesten ut som de eldre? riflene hvor de "dro ned" denne armen for og ta ladegrep, type:

 

1366264582-1860_henry_steel_lg.jpg-origi

 

 

Men nå er det teaser bilder, mye mulig vi har en AN94 å leke oss med ingame snart :)

 

 

EDIT:

 

Kremt: Så nettopp denne youtube filmen, trodde du snakket om de to bildene jeg postet, men jeg ser at det er noe som kan ligne løpet til en AN94 på det første bildet i mørket nede i høyre hjørne :thumbup:

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...