Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ALLE dine krav, (de går mot spillbarhet), er uforenelige med grådighet og $$$.

Edit: Kanskje med unntak av 3000kr pr. spill. Der tror jeg nok noen blåruss fikk en ufortjent utløsning i buksa.

Da hadde man hvertfall tenkt seg om før man hacket. Spørs om spillerbasen hadde blitt vel liten da.

Hva var det spillet koster nylig, 64 kroner?

Folk som er så lite interesset i spillet at de ikke kjøper det før det koster så lite, er jeg ikke interessert å spille med.

Samme med hackere og folk med 300 i ping, samt folk som spammer C4 gjennom dører hele runden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva er galt med å "spamme" med våpen. De er jo f. faen med i spillet, og da kan det brukes ;) Er jo bare noobs som klager på at folk bruker enkelte våpen mye, eller? Når våpen er tilgjengelig for alle, så er det likt for alle. Eller har jeg misforstått?

 

Folk klager over at det blir spammet med ditt og datt, men alikevel så spiller de "kun" på metro 64p :roll:

Endret av Nizzen
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det skjønner ikke jeg heller. Jeg spiller mye på clusterfuck mapsa, hvor det statig blir spammet "RPG NOOB" , "M320 NOOB" osv. Så da skjønner jeg virkelig ikke hvorfor de joiner en 'No Rules' server, når det finnes plenty med non explosives servere. Jeg bruker våpen jeg føler er mest effektiv til å drepe, jeg bruker jo ikke dårligere våpen fordi de er vannskeligere å drepe med, det blir jo bare dumt.. Meningen med spillet er jo å drepe fienden og gjøre objects. Å da må man kunne ta det man selv føler er mest effektivt. Og C4 er jo veldig effektiv på trange maps. :D

Endret av Papirkurven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er dog stor forskjell på å bruke rpg eller noobtube eller c4 som main våpen og det å bruke det av og til, det er enkelte som ikke har noe anna liv enn å tarde rundt å bare bruke rpg.

Jeg bruker rpg selv mot inf langt unna eller om jeg ikke har noe anna valg, men det er langt ifra mitt main våpen.

 

Men dette er jo i samme sjanger som de som klager på folk i fly, eller når man blir kalt tank noob og tank camper når man kjører tank, en tank kan stå en del stille ja eller de folkene som klagde på m16a3 i BF3. ;)

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

hva er galt med å "spamme" med våpen. De er jo f. faen med i spillet, og da kan det brukes ;) Er jo bare noobs som klager på at folk bruker enkelte våpen mye, eller? Når våpen er tilgjengelig for alle, så er det likt for alle. Eller har jeg misforstått?

 

Folk klager over at det blir spammet med ditt og datt, men alikevel så spiller de "kun" på metro 64p :roll:

Jeg liker sånne som deg, folk som bare aksepterer hvordan det er. Tror du dice hadde redusert explosives i bf4 hvis folk ikke hadde klagd?

Nei det beste er nok å bare akseptere situasjonen.

Lenke til kommentar

 

hva er galt med å "spamme" med våpen. De er jo f. faen med i spillet, og da kan det brukes ;) Er jo bare noobs som klager på at folk bruker enkelte våpen mye, eller? Når våpen er tilgjengelig for alle, så er det likt for alle. Eller har jeg misforstått?

 

Folk klager over at det blir spammet med ditt og datt, men alikevel så spiller de "kun" på metro 64p :roll:

Jeg liker sånne som deg, folk som bare aksepterer hvordan det er. Tror du dice hadde redusert explosives i bf4 hvis folk ikke hadde klagd?

Nei det beste er nok å bare akseptere situasjonen.

 

Visst dette er han så skjønner man jo :)http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/nizzen_nor/stats/769974602/pc/

Lenke til kommentar

 

 

hva er galt med å "spamme" med våpen. De er jo f. faen med i spillet, og da kan det brukes ;) Er jo bare noobs som klager på at folk bruker enkelte våpen mye, eller? Når våpen er tilgjengelig for alle, så er det likt for alle. Eller har jeg misforstått?

 

Folk klager over at det blir spammet med ditt og datt, men alikevel så spiller de "kun" på metro 64p :roll:

Jeg liker sånne som deg, folk som bare aksepterer hvordan det er. Tror du dice hadde redusert explosives i bf4 hvis folk ikke hadde klagd?

Nei det beste er nok å bare akseptere situasjonen.

 

Visst dette er han så skjønner man jo :)http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/nizzen_nor/stats/769974602/pc/

 

 

Dette er meg, så slipper dere å lure.

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/Nzz1/

 

Ikkje noe å skryte av, men spiller bare for gøy etter at ungene har lagt seg og fruen gjør noe anna ufornuftig :p

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Må fnise litt av sånn noobrpg-prat... Frem til i vår gikk det sport i (for meg selv) å ta folk med rpg. Hadde ett mål - Top rocketlauncher kill i Norge. Og det gikk det.

 

Brukte for det meste børsa, men om jeg kom bak en sniper som stod i et vindu og jeg skjønte jeg hadde tid, var det jo ingenting som var så morsomt som å skyte han med bazooka på 3 meters hold :D

 

De fleste kills var jo folk i kjøretøy uansett.

 

Synd jobb og sosialt liv har ødelagt stats på leaderboard nå :confused:

Endret av Knutgrus
Lenke til kommentar

At det å lage penger på spill fortsatt er et tema er jo tåpelig. Selvfølgelig skal de lage penger på produktet, hvem andre er det som gir noe gratis? Det koster latterlig mye å utvikle, promotere, sertifisere spill, copyright, og alt annet som hører til - til og med å selge spillet til forbrukeren. Når man ser Frostbite 3 i action på en high end PC, så er det ikke noe annet som ligner på det. Det eneste jeg skulle ønske de gjorde var å gi mod muligheter, flere ressurser til server-providers og ikke minst gi muligheten for andre en feks Fragnet i Norge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...