Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Er det bare meg eller har BF4 blitt mye mer ustabilt etter siste patch? Før kunne det gå ukesvis omtrent mellom hver gang det krasja, nå krasjer det i gjennomsnitt hver 2. eller 3. runde til meg.

Har du klokket noe?

Niks.

Har du amd skjermkort? :p

 

Jepp. Skiftet over fra Mantle til DX11 og det ser ut til å hjelpe en del. Mulig at de siste driverne ikke er helt gode.

Lenke til kommentar

Takler ikke Locker jeg. Men kan få relativt mye poeng som medic der også. Hive ut noen medkits og revive folk. Et par noobtubes og litt skyting med assault rifle får man til et par kills.

 

 

 

Problemet med Locker er at flesteparten av de som spiller der er retarderte. Jeg tuller ikke, jeg mener helt bestemt at et stort flertall av de som spiller brettet (unntatt meg selvfølgelig) er en del dummere enn det man bør kunne forvente av en som klarer å installere et spill og opprette en brukerkonto.

 

På omtrent 90% av rundene jeg spiller der så forløper runden seg omtrent slik:

 

For hvert flagg på vei mot C så faller halvparten av for hvert flagg for å cappe disse istedet for å fokusere på C. Det kan f.eks stå 5 stk og ta A/F mens 5-6 stykker løper mot B/E, der igjen så blir halvparten stående igjen for å ta flagget mens 2,3,4 stk går mot C og fordeler seg på oppe og nede. 50% av gangene så blir alle drept ved C og må spawne på B/E mens motlaget tar C og befester seg. Snart er da alle spillerne på kartet i området rundt C og man er omtrent 10% ut i runden på tickets. Resten av runden (i et stort flertall av rundene jeg har spilt på locker) så foregår all krigingen ved inngangen til C fra en av sidene beroende på hvem som har C. Unntaksvis så har det ene laget alle flaggene og all krigingen skjer mot spawn til det ene laget.

 

Elendig kartdesign som veldig enkelt kan utnyttes ved at alle som er klare når runden starter fokuserer mot C og tar C. De som tilfeldigvis er opptatt med å spise snop eller åpne øl kan ta A/F eller B/E. Det er helt utrolig at folk ikke ser denne åpenbare strategien og jeg kan ikke forstå at det skyldes annet enn manglende intelligens. Svært frustrerende.

Lenke til kommentar

Ja, nå er ikke jeg først inne, men jeg pleier som regel å spawne på en jeg spiller sammen med og det er som regel bare han også da etterhvert meg som står på C mot en horde av fiender, blir lite flagg capping av sånt, E og D eller A og B er ikke så viktige i starten, men folk skal jo ha de mest lettvinte poengene tross alt, men som du sier, det der er den ENESTE taktikken som skal benyttes i starten på locker, men man kan også løpe ute også enten inn på C eller aller helst fortsette forbi, meeeen det skjønner ikke alle heller.

 

Det som også er litt artig er at jeg ser sjelden ett lag som klarer å holde en linje å bare stenge folk inne, spilte en locker runde idag fordi det var i map rotation også vi raper de også plutselig så er det noen som capper A når vi da raper de på E, hvordan i svarte faen går det an egentlig når du har 30stk eller noe som alle er runde E, helt ærlig?

Men folk bruker jo verken, øyne, hørsel, IQ eller Q knappen, så hvorfor jeg er overrasket veit jeg ikke.

 

 

Altså, det er grunn til alle nerfs og noobifisering av spill, nettopp slike folk som ikke veit fram eller bak på seg selv,

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Kunne trengt noen å spille Classic mode med. Noen her som spiller den moden?

Synes alt blir bedre balansert på den moden. Du blir ikke skutt ihjel av en Jet med en gang du setter deg i en tanks, du MÅ ha repairtool visst du skal overleve i tanksen, så å være Medic eller en annen klasse å kjøre tanks blir litt dødfødt siden du ikke har noe regen. Nå hjelper det jo faktisk å få inn noen skudd på en Jet siden han må lande å repare istedenfor å bare fly langt fanden i vold å vente på at Jeten skal fikse seg selv.

Lenke til kommentar

Kunne trengt noen å spille Classic mode med. Noen her som spiller den moden?

Synes alt blir bedre balansert på den moden. Du blir ikke skutt ihjel av en Jet med en gang du setter deg i en tanks, du MÅ ha repairtool visst du skal overleve i tanksen, så å være Medic eller en annen klasse å kjøre tanks blir litt dødfødt siden du ikke har noe regen. Nå hjelper det jo faktisk å få inn noen skudd på en Jet siden han må lande å repare istedenfor å bare fly langt fanden i vold å vente på at Jeten skal fikse seg selv.

 

De burde ha gjort det slik det var i BF2, at man måtte enten fly over rulle bana, eller hovre over plassen der heli spawner for å bli fiksa.

Det fins jo ikke en fordømt rullebane i vanilla BF4, du finner vel ett par i SA mapsene, men thats it og flyet sprenger jo for ett godt ord om du prøver å lande/ta av igjen, men å måke inn i ett tre i fullfart er npnp.

Nei, må si DICE er eksperter på fysikk, jeg kan overhode ikke forstå hvordan fysikken i ett spill kan være så dårlig, panservognene sklir jo rundt som du skulle kjørt på noe glattere enn is eller såpe, det er verre enn såpeglatt, wtf?

Hvordan er det mulig?

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...